Helpt een warme kruik niet? Of een massage met een zachte sinaasappel (rijp) tussen je rug en de deur en dan bewegen. Een kinderbal (dus niet zo'n harde) is nog beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef DJMO het volgende:
madlieve wat fijn dat het zo goed de goede kant opgaat!!!
cattie, gelukkig dat alles goed was, al duurde het lang voor ze het hartje vonden
Jelief voor zo'n kleintje is het helemaal geweldig om het hartje te horen lijkt me
mooi gezicht is dat he reinhilde?? ik wacht er ook met spanning op , vriend heeft de beeb wel gevoeld gisteren, maar nog niet zien bewegen ...
ik ga weer kijken of ik kan rusten, werd vanmorgen mijn bed weer uitgebeld, en de hele middag zijn ze hier aan de schutting bezig geweest.. duurde nogal er moest een flinke stronk worden uitgegraven: ik stond erbij, keek ernaar en maakte foto's ... toch heb ik weer onwijs last van mijn rug nu.. dus tot morgen!!
mibos heel veel sterkte morgen
Gefeliciteerd!! en klik ook eens op Het grote kleine babietjes topic deel 154 Veel ouders (denk ik) met slaaptekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Lionheaad het volgende:
Hallo
Ik ben hier nog nooit geweest....maar goed...
Op zaterdag 2 augustus ben ik papa geworden van een prachtige dochter.
Ze heet Caitlin. is 2270 gram en 47 cm.
Caitlin is 3 weken te vroeg geboren. Ze had al een groeiachterstand van 2 weken toen ze in de buik zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Mooi meiske Speedy
Gefeliciteerd LionheaadMooie naam ook. Wel een licht ukkie trouwens
....
God speedy, ik hoop dat jullie het redden als 'gezin'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Hier paar foto's.
De moeder en Cynthia
[ afbeelding ]
Zegt genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit-- nvm waar bemoei ik me ook meequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God speedy, ik hoop dat jullie het redden als 'gezin'.
Veel geluk en sterkte. Ik hoop er voor de kleine meid het beste van.
Dan zal ik het maar doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo redden als gezin? Sorry maar dan heb je toch echt de verkeerde voor je! Plaats liever wat positiefs, of hou anders deze rot opmerking bij je, dank!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef marlieske het volgende:
Zo nu een leuke post Speedy en vrouw/vriending van Speedy, van harte met de geboorte van jullie kleine meid.
Geniet van de baby tijd want die gaat ooo zoo snel voorbij.
Mibos en Madelieve zet hem op en geniet van jullie kraamdagen.
Ze is ook wakkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:57 schreef YPPY het volgende:
Wat kijkt Cynthia al wakker.
Succes Mibos!
Aaaah wat een snoessie! Wordt helemaal vrolijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Bedankt allemaal,,,,
Even een paar fototjes....
[ afbeelding ]
Dit is Caitlin
[ afbeelding ]
Eerste Pakje
[ afbeelding ]
papa geeft de fles
Ja, klopt, moet zeggen dat de echo in het echt wat duidelijker te zien zijn, beetje raarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
wat leuk
is op de bovenste foto aan de rechterkant de billetjes en links het hoofdje te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |