quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hebben geen excuus om veel te zuipen, doen we toch alWij willen gewoon een week vieren dat wij altijd zo veel zuipen
Volkomen eensch.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Iedereen die de kans krijgt moet Waltz With Bashir gaan zien!![]()
![]()
wat een geweldige film!!
Als ie niet bij je in de buurt in de bios draait: hij is ook met Engelse ondertitels te vinden bij de torrentboer![]()
quote:
quote:
oke iets genuanceerder:quote:
Vond ik meevallen, heb me er erg mee vermaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
oke iets genuanceerder:
hij begon goed, maar eindigde echt in prut imho
Dat zie je niet in het donkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:33 schreef Professional het volgende:
Geeft zoveel vlekken, dus doe maar niet.
Wat is Watchmen dan?quote:
speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Deze ging toch over films?
Ik zag U2 album staanquote:
Daar zit ook een dvd bijquote:
Hollander (quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar zit ook een dvd bij
Hele mooie box trouwens, vandaag gehaald bij de MM. Was ie ¤ 10,- goedkoper dan bij de FRS en bij bol.com![]()
![]()
![]()
Jij geeft dus liever 10 euro meer uit dan het ergens te kopen waar het goedkoper is?? slimquote:
Nee, ik ben ook hollanderquote:Op zondag 1 maart 2009 11:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jij geeft dus liever 10 euro meer uit dan het ergens te kopen waar het goedkoper is?? slim
In elk geval een van de mooiste films van dit jaarquote:
Ah, dat dacht ik tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |