Dat moet je uiteraard sowieso doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik was net enthousiast na het zien van de trailer. Dan valt zo'n reactie wel tegen.![]()
Toch maar naar de bios om zelf een oordeel te vormen.
quote:Op zondag 16 november 2008 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een DVD-rip gedownload van The Dark KnightIk heb overigens de 2-disc editie al lang en breed in de pre-order staan uiteraard. Ik ben een hele brave jongen
Er is een hele mooie Japanse editie. http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?t=6198quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef chansadres het volgende:
Een goede morgen!
Ik zit gewoon te balen. Ik werd wakker. Ik bedacht me. Waarom heb ik de film Lost in Translation nog niet in mijn dvd collectie. De videoband (juist jullie horen het goed vi-de-o-band!) is grijs gedraaid. Opgenomen van de tv. Heerlijk met die reclameblokken. In ieder geval. Ik moet hem hebben. Ik ga de winkels in. Alleen die klote hoezen met een Quality film collection balk. Ik navragen. Deze schitterende film moet toch wel een special edition van zijn? Of eentje met een mooie hoes. Nee. Niks. Zoeken op internet levert hetzelfde antwoord. Ik ben verdrietig.
Cool! Zal wel koud zijn. NYC nu ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Professional het volgende:
Veel plezier alvast.
Ik vertrek morgen voor een weekendje Wenen.
Mooie spullenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef mschol het volgende:
vanadaag m'n 2de speeltje van sony binnen: een blu-ray speler + 6 films
hiervoor, vlak voor kerst, een bravia 40" (40w4500) gekocht en meegedaan met sony actie(die nu dus binnen is)
uhuquote:
2,3 graden ongeveer, dus niet echt extreem koud.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cool! Zal wel koud zijn. NYC nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |