quote:
hij`s vetquote:Meteen maar ff nieuwe Metallica opzetten, en raggen.
Geen geldquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:29 schreef Dizer het volgende:
Gisteren Zwartboek gekocht bij de Van Leest. 5 euro.
Jammer, de trailer is veelbelovend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Vantage Point daarnet gekeken. Gekocht bij de lokale torrentboer. Wat een matige film. Ik was zelfs niet onder de indruk van Forest Whitaker
Dat had ik nou ook. Viel zo ontzettend tegenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Vantage Point daarnet gekeken. Gekocht bij de lokale torrentboer. Wat een matige film. Ik was zelfs niet onder de indruk van Forest Whitaker
Het begon allemaal best veelbelovend. Maar na de 3e herhaling van de aanslag begon ik al dat herhalen wel zat te worden.. en de afronding is gewoon erg zwak en veel te Hollywood, vind ik.quote:
Babelquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:58 schreef Professional het volgende:
Weekend weer begonnen, we beginnen maar eens met Liverpool - Man Utd te kijken.
Staat al 0-1, Tevez.
Straks weer flink buizen!
Nog 2 dagenquote:
Ik hoop dat ik het maandag nog weet, ga ik even een topic openen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog 2 dagenheb maandag ook nog vrij-----> m`n verjaardag
![]()
![]()
Heel goed bezigquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het maandag nog weet, ga ik even een topic openen.
So much for that hopequote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen Roda-NAC. Hoop dat we nu eens winnen....
Thanksquote:
hou echt opquote:, maar de zondag weer weer een drama.
Ja zeg datquote:
thanksquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gefeliciteerd TimoWelke films heb je allemaal gekregen?
Pics!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:07 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
dit is m`n eerste post vanaf m`n nieuwe laptop die ik gisteren heb gekocht![]()
![]()
Wat voor laptop heb je gehaald dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:07 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
dit is m`n eerste post vanaf m`n nieuwe laptop die ik gisteren heb gekocht![]()
![]()
Nog niet, misschien later deze weekquote:
De nieuwste van HPquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je gehaald dan?
Zuur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet er waarschijnlijk morgenvroeg al mee terug gaan: zit een dode pixel in het scherm![]()
MediaMarkt mensen weten over het algemeen niet wat ze verkopen omdat het prutsers zijn met een bijbaantje. Hoe is deze wijsneus aan deze conclusie gekomen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Timo20 het volgende:
Het bleek volgens die jongen van de MM te gaan om een zgn. "luie pixel". Iets dat als het goed is, over moet gaan. Iemand een idee om het te kunnen verhelpen?
Tof.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Professional het volgende:
Zo, nog een dagje werken en dan weekendje Milaan.
daar mis je toch niets aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:39 schreef Professional het volgende:
Merci, we gaan er wat moois van maken.
Wel weer een wedstrijd van mijn club missen, maar ja, is niet alle dagen feest he.
Nou moet je het niet gaan overdrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |