Oeh, hoe was ie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef Sala-adin het volgende:
Vanavond naar de sneak waar hellboy gaat draaien
Zozo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via de prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
Goedenavondquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Nou, het was weer "genieten" vanavond bij Roda tegen Bekkerveld![]()
Deze week ook niet super veel gezien eigenlijk. Kung Fu Panda was wel tof. Volgende week Hellboy IIquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Laatste dagen niet echt veel film gezien eigenlijk...
Middagquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:09 schreef Timo20 het volgende:
Middag![]()
![]()
Zometeen eens kijken of ze nog wat interessants in de aanbieding hebben in de stad
Whahahahaha, cool gemaaktquote:
Idd. erg cool. Maar die mensen die dat toch maken hebben echt ontzettend veel tijd te veelquote:
Ja ok, maar toch wel leukquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. erg cool. Maar die mensen die dat toch maken hebben echt ontzettend veel tijd te veel![]()
Lethal Weapon of Rush Hour.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Nouwk het volgende:
Ik wil een film huren, iets van actiekomedie oid. Iemand een goede tip (of een andere must-see?)
Die Hardquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Nouwk het volgende:
Ik wil een film huren, iets van actiekomedie oid. Iemand een goede tip (of een andere must-see?)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:27 schreef sjeppert het volgende:
ik zal me hier ook weer eens melden
quote:
Die zijn heel goedkoop zag ik laatst.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Shogo het volgende:
Koop zo nu en dan nog weleens een DVD maar niet meer zoveel als voorheen. Zit ook wel een beetje te azen op HD schijfjes.
inddquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
Heel het DVD gebeuren op FOK! lijkt opeens veel minder geworden te zijn? Van alle 'verzamelaars' van +- een half jaar geleden is niet veel meer over ofwel?
Tuurlijk wel, gewoon ontslag nemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
HIYOOO
Ik ben druk bezig met het herkijken van 6 seizoenen The ShieldIk ben al bij aflevering 3 van seizoen 3..
2 september begint het allerlaatste, zevende, seizoen... zal ik het redden?
Idd. erg jammer. Is me een tijdje geleden al opgevallen. Dus je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
Heel het DVD gebeuren op FOK! lijkt opeens veel minder geworden te zijn? Van alle 'verzamelaars' van +- een half jaar geleden is niet veel meer over ofwel?
Reporting!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Precies, Timo:
WEEKEND!!!
Hopen op lekker weer.
Dat zijn pas temperaturen. Even lekker zwemmen dit weekend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]het zou erg warm worden dit weekend, een graad of 28
En dat eind augustusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat zijn pas temperaturen. Even lekker zwemmen dit weekend!
Toch goed dat we morgen een paar gaan drinkenquote:
Mooi, ik hoop dinsdag te gaanquote:
ben benieuwd wat je er van vindtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |