Al iets besteld?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef Doff het volgende:
Nou, per order dus. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ga Watchmen zien!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die nu in de bios draait?
Ik heb nog zon natonale bioscoopbonquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga Watchmen zien!Gisteren gezien (digitale voorstelling
) in de Kinepolis in Hasselt: hij was echt vet
![]()
Zowel in het "gezien" topic als in het Watchmen topicquote:
Ja, meteen gedaan en nu al binnenquote:
brrrrrrrrr... is me te koudquote:
Nope, dit is `m: http://www.imdb.com/title/tt0106677/quote:Op maandag 23 maart 2009 09:11 schreef Professional het volgende:
Is dat die met Ben Stiller en Winona Ryder? Soort Reality Bites of zit ik nu volkomen verkeerd?
Specifieke sitequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Weekend![]()
![]()
![]()
Denk dat je dan toch naar het buitenland moet kijkenIn Engeland zijn ze tamelijk goedkoop, bijna altijd goedkoper dan hier in NL
engelandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef Edwinuss het volgende:
Hey mensen, ik ben opzoek naar de meest goedkope site om blu ray's te kopen. En het liefst in Nederland, als het in het buitenland is maakt het ook niet uit.
amazon, playquote:
play.com = gratis..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel zijn verzendkosten dan vanuit UK ?
creditcard is volgens mij de meest gebruikte methode, ik gebruik het voor play iig welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Bedankt voor de info. Paypal is toch de meest voorkomende betaalwijze ? Of zijn er ook nog andere mogelijkheden ?
Ik zal me er in gaan verdiepen, bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
creditcard is volgens mij de meest gebruikte methode, ik gebruik het voor play iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |