Allebei werkt twee kanten opquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mea culpa.
En ik weet waar het mis gaat, nu nog leren ermee om te gaan.
Hoe iedereen er toch bijkomt dat dat Kasta's trademark is en de rest het dús nadoet....is mij een raadsel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
Krea, wil je ff niet zo "doe de Kasta" doen?
Misschien ga ik wel een terrasje verderop zitten. Aapjes kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef mrbox het volgende:
Moet ook nog ff zien hoe dat gaat met die meet
Ach, ik denk je nog steeds voldoende genoeg te kennen om te weten wie de persoon achter de posts is. Tegelijk weerhoudt mij dat er weer niet van om terug te bitchen als de gelegenheid zich aanbiedt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
jealousy is a bich...
Wow, het was geen persoonlijke aanval hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe iedereen er toch bijkomt dat dat Kasta's trademark is en de rest het dús nadoet....is mij een raadsel.
Het leuke van zo'n meettopic is dat je al dagen van tevoren kan beginnen met voerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef Burdie het volgende:
Misschien ga ik wel een terrasje verderop zitten. Aapjes kijken..
Van mij ook niet hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
Wow, het was geen persoonlijke aanval hoor.
Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heetquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, niet oke, ik kidnap je gewoon mee.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.
PF is echt lief en een meisje-meisjeJa onze meet was erg geslaagd moet ik zeggen, niks van dat afstandelijk ik ken je niet maar alleen van het forum geouwehoer. Gewoon gezellig emt z'n allen biertje drinken en lullen over van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
nooitquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Dus ik kan de popcorn weer weg zetten?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.
PF is echt lief en een meisje-meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heet
[..]
...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Dus ik kan de popcorn weer weg zetten?
Ik vind het al erg genoeg dat ik regelmatig tegen m'n vriend begin over topics op fokquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heet
[..]
Ja onze meet was erg geslaagd moet ik zeggen, niks van dat afstandelijk ik ken je niet maar alleen van het forum geouwehoer. Gewoon gezellig emt z'n allen biertje drinken en lullen over van alles
Try mequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.
Ach, je kunt nu eenmaal niet 24/7 sociaal gehandicapt zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.
Irl heb ik het nooit over Fok. Ik heb wel soms het gevoel van, oh dat moet ik straks ff vertellen op Fok.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg dat ik regelmatig tegen m'n vriend begin over topics op fok.
Twijfel jij aan de vermogens van Kreator?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je kunt nu eenmaal niet 24/7 sociaal gehandicapt zijn.
Mja, ik gebruik het vaak als voorbeeld. "Op fok zie je ook vaak van die topics over..." blablablaquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Irl heb ik het nooit over Fok. Ik heb wel soms het gevoel van, oh dat moet ik straks ff vertellen op Fok.
Nee, als ik boos op jou word hier, dan pak je mijn naaktfoto's er weer bij en krijg je alsnog een nat broekje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |