quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
Ik ben niet zo van de meetings. Je krijgt dan zo'n avond waar niemand elkaar kent, waarbij je met een groep de hele avond kansloze gesprekken voert die nergens over gaan, met name omdat 90% een stuk minder leuk blijkt te zijn dan op het forum. Diegene die elkaar wel kennen gaan een eigen kliekje vormen, waardoor het nog erger is. En ja ik kan wel socializen met mensen (getuige wel leuke meetings van een klein tof hip forum elders). Ik heb gewoon die ervaring met fok-meetings.

Dat wordt weer een nieuw topic eerdaagsquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat pik je toch niet? Dumpen die hap!.

Maar Krea, jij bent zo een icoon dat iedereen zich aan je voeten zal werpen. Dus zeg je afspraak voor zondag maar af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meetings. Je krijgt dan zo'n avond waar niemand elkaar kent, waarbij je met een groep de hele avond kansloze gesprekken voert die nergens over gaan, met name omdat 90% een stuk minder leuk blijkt te zijn dan op het forum. Diegene die elkaar wel kennen gaan een eigen kliekje vormen, waardoor het nog erger is. En ja ik kan wel socializen met mensen (getuige wel leuke meetings van een klein tof hip forum elders). Ik heb gewoon die ervaring met fok-meetings.
Bovendien heb ik zondag al 'wat anders'.

Ja!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja erg ben ik vandaag he? Eerst ranzige plaatjes en nu dit

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij woont ver weg maar je bent wel welkom natuurlijk.

Wel een homo met smaak, anders had ik je wel gedate...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:34 schreef Kreator het volgende:
Homo.

Krijg je vanavond een antwoord opquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja!
Wat voor compensatie kan ík daarvoor tegemoet zien?
 Ik heb ook een tijdje moeten wachten tot jij iets verzon afgelopen vrijdag
 Ik heb ook een tijdje moeten wachten tot jij iets verzon afgelopen vrijdag  

Hmm..gezellig niet op niveau kletsen met mensen die ik zelf nooit als vrienden zou hebben uitgezocht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
Maar Krea, jij bent zo een icoon dat iedereen zich aan je voeten zal werpen. Dus zeg je afspraak voor zondag maar af.
 .
. 

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hmm..gezellig niet op niveau kletsen met mensen die ik zelf nooit als vrienden zou hebben uitgezocht..
Maar ff serieus. Ik doe niet aan meetings van Fok. 2x gedaan, 2x een drama.
1 op 1 meeten vind ik geen enkel probleem. Dan kan ik tenminste nog kiezen en weet ik zeker dat ik iemand heb uitgezocht waarmee het tenminste nog klikt.

Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijg je vanavond een antwoord opIk heb ook een tijdje moeten wachten tot jij iets verzon afgelopen vrijdag
 .
.

Dat sowieso, jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
1 op 1 meeten vind ik geen enkel probleem. Dan kan ik tenminste nog kiezen en weet ik zeker dat ik iemand heb uitgezocht waarmee het tenminste nog klikt.
 .
.

Ook niet altijd hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
 .
. .
.

Jij ziet wat je wil zien!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
Jij doet anders altijd erg je best om de kliekjesmentaliteit te doorbreken!

Het is SC, dus ik denk dat de helft van wat hier gemeldt wordt niemand interesseert eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ik.

Wie zegt dat we dat niet al doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even elkaar gaan smssen/bellen/msnnen/faxen/emailen/pmmen? Wat er zich in jullie relatie afspeelt, gaat niemand verder wat aan. Interesseert ook niemand, denk ik.

Ooit he, ooit... heb ik me weten om te praten tot een meeting van een ander forum.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
Als ik in de stad ben, herken ik die internet-meetings ook altijd meteen. Het eerste uur zit iedereen compleet ongemakkelijk te zwijgen tegen over elkaar, met af en toe een 'HAHA, jij bent die user hè, je bent heel anders nu!" opmerking.
Daarna gaat het de gehele avond over het forum, de grappige topics, de toffe users en de leuke anecdotes. De mensen die iemand kennen zonderen zich af, omdat het toffer is dan praten met mensen vd meet. En als er oldbies bij zijn gaat het ook over bier en neuken.
 .
. .
.

Je zou toch denken dat dat een geruststellende combinatie zou zijn. Of je moet van de Veluwe komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Burdie het volgende:
Hij leek qua uiterlijk op mijn broer, toonde GEEN interesse

Puntje. Ik vraag me dan ook altijd nog af waarom ik hier ook alweer rond hang.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is SC, dus ik denk dat de helft van wat hier gemeldt wordt niemand interesseert eigenlijk.
 .
. .
.

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, maar ik heb geen zin in een dancetourmeet. Sowieso, meets zijn des te leuker naarmate ze minder massaal worden, dus ik verwacht enige dankbaarheid voor mijn afwezigheidquote:
 .
.

Tegenvallen kan altijd. Maar dan kun je dat gewoon zeggen, opstaan en weglopen. Als ik vanuit Twente naar a'dam rij voor een meeting, zeg ik niet na 10 minuten weer doei als er 5 irritante lijers tussenzitten. Dan probeer je toch nog eits van je avond te maken..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Burdie het volgende:
Ook niet altijd hoor.
Ik heb een keer iemand uit een chatbox 1 op 1 ontmoet. Nog nooit zo'n saaie 'date' gehad.
Hij leek qua uiterlijk op mijn broer, toonde GEEN interesse en gaf alleen maar netjes antwoord op mijn vragen. Kwam echt helemaal niets uit. Drama's.

Tja, tis wat je er zelf van maakt hequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, veel plezier op de meeting. Ik denk dat deze veel toffer zal zijn.
Het is namelijk traditie om, hoe kut de meeting ook was, achteraf allerlei 'OH HET WAS ZO TOF EN GEIL EN IEDEREEN WAS LEUK EN AAN HET EIND WAREN WE ZO DRONKEN DAT WE DAAR EN DAAR NOG UITGESCHOPT ZIJN!!!" reacties komen, zodat mensen die er niet bijwaren denken dat ze iets gemist hebben.

Toppunt was nog wel één van die baggermeets. Een niet-nader-te-noemen-user had zich de hele avond een beetje eenzaampjes en afzijdig gevoeld, en postte in het napraattopic dat ze zich heel rot voelde en verdrietig had zitten huilen na afloop.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, veel plezier op de meeting. Ik denk dat deze veel toffer zal zijn.
Het is namelijk traditie om, hoe kut de meeting ook was, achteraf allerlei 'OH HET WAS ZO TOF EN GEIL EN IEDEREEN WAS LEUK EN AAN HET EIND WAREN WE ZO DRONKEN DAT WE DAAR EN DAAR NOG UITGESCHOPT ZIJN!!!" reacties komen, zodat mensen die er niet bijwaren denken dat ze iets gemist hebben.
 .
.

Om risicoloos online te kunnen bitchen. Toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Puntje. Ik vraag me dan ook altijd nog af waarom ik hier ook alweer rond hang.

Daar noem je ook watquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toppunt was nog wel één van die baggermeets.
 .
.

Het is mijn ervaring met fok-meets, zeiksnor. Lees anders mijn posts nog even, je hebt het kennelijk niet begrepen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
Tja, tis wat je er zelf van maakt he

Joh, jij wilde ooit vanuit Enschede midden in de nacht naar Den Haag kachelen voor een half uurtje seks, met het risico dat ik de deur niet open zou doen omdat je zo'n engerd bleek te zijn in het echt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegenvallen kan altijd. Maar dan kun je dat gewoon zeggen, opstaan en weglopen. Als ik vanuit Twente naar a'dam rij voor een meeting, zeg ik niet na 10 minuten weer doei als er 5 irritante lijers tussenzitten. Dan probeer je toch nog eits van je avond te maken..

Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten. En ik ben ook benieuwd naar Tegan en PF maar PF post hier niet veel meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, maar ik heb geen zin in een dancetourmeet. Sowieso, meets zijn des te leuker naarmate ze minder massaal worden, dus ik verwacht enige dankbaarheid voor mijn afwezigheid.

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooit he, ooit... heb ik me weten om te praten tot een meeting van een ander forum.
Meetingpoint was Utrecht Centraal. Alwaar je een sticker op je trui kreeg met daarop je username.
Mijn nickname daar was 'prinsesje'. Jeetje, ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld..

.
 .

Haha, daar lijkt het soms wel op hequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om risicoloos online te kunnen bitchen. Toch?
 .
. .
.

Zoals?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het soms wel op he.
Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Burdie het volgende:
Joh, jij wilde ooit vanuit Enschede midden in de nacht naar Den Haag kachelen voor een half uurtje seks, met het risico dat ik de deur niet open zou doen omdat je zo'n engerd bleek te zijn in het echt.
 ! Volgens mij verwar je me met iemand anders. Of heb je een bepaald gesprek te serieus genomen. Ik kan me er ieg niets van herinneren.
! Volgens mij verwar je me met iemand anders. Of heb je een bepaald gesprek te serieus genomen. Ik kan me er ieg niets van herinneren.

Misschien komt dat nog wel een keer, we zien het vanzelfquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten.
 .
.

Maar je hapt wel schattigquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]! Volgens mij verwar je me met iemand anders. Of heb je een bepaald gesprek te serieus genomen. Ik kan me er ieg niets van herinneren.
 .
.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Serieus, wel jammer dat jij en krea er nier bij zijn. Ik had jullie wel willen ontmoeten. En ik ben ook benieuwd naar Tegan en PF maar PF post hier niet veel meer.
 .
.

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
Een sticker met je username is ook wel heel erg.
Ik heb gewoon t-shirts laten drukken!

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kreator het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik het nooit geweest kan zijn, Burdie. Ik doe niet aan een half uur sex. Dan ben ik net warmgedraaid.

Jaja, ik ga nu bellenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Telefoongids, kies er maar eentje uit staan er zat in
 .
 .

Ok, ik blijf toch maar in almere ok?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
Een sticker met je username is ook wel heel erg.
Ik heb gewoon t-shirts laten drukken!

Even voor de duidelijkheid, dat was dus een grapje.quote:

Gedane zaken nemen geen keerquote:
 .
. .
.

Nee, niet oke, ik kidnap je gewoon mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik blijf toch maar in almere ok?

Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer

JAAAAAA!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb nog naaktfoto's van 'm. Hebben?

Soms heb je nog wel van die momenten, jaquote:
 .
.Ach, het is maar Fok!. Uiteindelijk zijn de mensen van wie ik wat gedaan wil krijgen (en die toevallig ook hier posten) ook de mensen die verder kijken dan mijn Fok!-identiteit.quote:Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....

Jaja! Klinkt lekker overtuigendquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was dus een grapje.
 (maakt mij niet uit hoor)
  (maakt mij niet uit hoor)

Mag ik me daar dan aub nog even voor afmelden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef MLI het volgende:
Ik ga douchen. Zal ondertussen aan jullie denken.

quote:
 . Arme jij. Het je hele leven moeten doen zonder ooit het toppunt van sex (krea) te hebben meegemaakt.
. Arme jij. Het je hele leven moeten doen zonder ooit het toppunt van sex (krea) te hebben meegemaakt. 
Ik heb een nieuwe!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nog naaktfoto's van 'm. Hebben?
 .
.

Ik krijg het idee dat jij je daar, al dan niet bewust, ook naar gedraagd. Het bitchen omdat het van je wordt verwacht. De vicieuze cirkel van de sneren over en weer is dan snel weer rond.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef Burdie het volgende:
Nah, ik heb het hier ooit heel leuk gevonden, heb daarna uit angst en onwetendheid een aantal verkeerde keuzes gemaakt... waarvan ik de consequenties nog elke dag merk. Iets gedaan krijgen is simpel hier, maar iets ongedaan maken....

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Ik heb me soms iets teveel afgezet tegen gedrag dat ik zelf ook vertoon, waardoor ik mensen die mij na aan het hart lagen, waarschijnlijk wel meer dan eens heb gekwetst.

Krea, wil je ff niet zo "doe de Kasta" doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Arme jij. Het je hele leven moeten doen zonder ooit het toppunt van sex (krea) te hebben meegemaakt.
[..]

Was dat Ludootje niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer

jealousy is a bich...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je daar, al dan niet bewust, ook naar gedraagd. Het bitchen omdat het van je wordt verwacht. De vicieuze cirkel van de sneren over en weer is dan snel weer rond.

Allebei werkt twee kanten opquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mea culpa.
En ik weet waar het mis gaat, nu nog leren ermee om te gaan.
 .
.

Hoe iedereen er toch bijkomt dat dat Kasta's trademark is en de rest het dús nadoet....is mij een raadsel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
Krea, wil je ff niet zo "doe de Kasta" doen?

Misschien ga ik wel een terrasje verderop zitten. Aapjes kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef mrbox het volgende:
Moet ook nog ff zien hoe dat gaat met die meet
 .
.

Ach, ik denk je nog steeds voldoende genoeg te kennen om te weten wie de persoon achter de posts is. Tegelijk weerhoudt mij dat er weer niet van om terug te bitchen als de gelegenheid zich aanbiedt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
jealousy is a bich...
 Vandaar, het is niet constructief, maar in ons geval leveren wij beiden een substantieel aandeel om het gedrag in stand te houden.
 Vandaar, het is niet constructief, maar in ons geval leveren wij beiden een substantieel aandeel om het gedrag in stand te houden.

Wow, het was geen persoonlijke aanval hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe iedereen er toch bijkomt dat dat Kasta's trademark is en de rest het dús nadoet....is mij een raadsel.

Het leuke van zo'n meettopic is dat je al dagen van tevoren kan beginnen met voerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef Burdie het volgende:
Misschien ga ik wel een terrasje verderop zitten. Aapjes kijken..
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |