Van mij ook niet hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
Wow, het was geen persoonlijke aanval hoor.

Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heetquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, niet oke, ik kidnap je gewoon mee.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.
PF is echt lief en een meisje-meisjeJa onze meet was erg geslaagd moet ik zeggen, niks van dat afstandelijk ik ken je niet maar alleen van het forum geouwehoer. Gewoon gezellig emt z'n allen biertje drinken en lullen over van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.

nooitquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Dus ik kan de popcorn weer weg zetten?

quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan zeggen dat Tegan in het echt net zo'n schatje is als hier op het forum.
PF is echt lief en een meisje-meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Belzecar een toffe kerel, en die andere was ook gezellig alleen vergeet ik zijn naam elke keer.

quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heet
[..]

...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Dus ik kan de popcorn weer weg zetten?

Ik vind het al erg genoeg dat ik regelmatig tegen m'n vriend begin over topics op fokquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muwahahaha, ik verstop me in het immense labyrinth dat almere heet
[..]
Ja onze meet was erg geslaagd moet ik zeggen, niks van dat afstandelijk ik ken je niet maar alleen van het forum geouwehoer. Gewoon gezellig emt z'n allen biertje drinken en lullen over van alles

Try mequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.

Ach, je kunt nu eenmaal niet 24/7 sociaal gehandicapt zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ik in dit topic zou posten zoals ik normaal doe, dan gaan ze krassen.

Irl heb ik het nooit over Fok. Ik heb wel soms het gevoel van, oh dat moet ik straks ff vertellen op Fok.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg dat ik regelmatig tegen m'n vriend begin over topics op fok.

Twijfel jij aan de vermogens van Kreator?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je kunt nu eenmaal niet 24/7 sociaal gehandicapt zijn.

Mja, ik gebruik het vaak als voorbeeld. "Op fok zie je ook vaak van die topics over..." blablablaquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Irl heb ik het nooit over Fok. Ik heb wel soms het gevoel van, oh dat moet ik straks ff vertellen op Fok.

Nee, als ik boos op jou word hier, dan pak je mijn naaktfoto's er weer bij en krijg je alsnog een nat broekje.quote:

...snap je nu hoe vermoeiend het is om met newbies om te gaan, Litpho. Die moet je alles weer opnieuw uitleggen. Vandaar dat ik ze meestal gewoon verrot scheld en negeer; dat gaat sneller.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:11 schreef Litpho het volgende:
Twijfel jij aan de vermogens van Kreator?.

Ik weet het, ik weet het. Alhoewel ik tussen "laat ik het toch nóg maar een keer proberen" en "negeren" wissel. Het verrot schelden lucht niet genoeg meer opquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...snap je nu hoe vermoeiend het is om met newbies om te gaan, Litpho. Die moet je alles weer opnieuw uitleggen. Vandaar dat ik ze meestal gewoon verrot scheld en negeer; dat gaat sneller.

Nergens voor nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
@ Krea: wel een beetje lief blijven he

wat altijd leuk blijft is op willekeurige momenten wisselen tussen vriendelijk en compleet geflipt. Dan weten ze niet of je ze nou aardig vindt of haat. (niet dat ik newbies haat hoor, ik ben gewoon beter)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef Litpho het volgende:
Het verrot schelden lucht niet genoeg meer op.

Nope, ik prijs mij daarom zeer gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in Apeldoorn geweest, over onmogelijke woonwijken gesproken.

Hey! Als je aan Apeldoorn komt, kom je aan mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, ik prijs mij daarom zeer gelukkig

Dat is te overzien. Het zou veel erger zijn als dat omgekeerd ook het geval zou zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey! Als je aan Apeldoorn komt, kom je aan mij.

quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
Hey! Als je in Apeldoorn komt, kom je in mij.

Ik was gisteren nog in Wilpquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]

Geen probleem ik wil best aan je zitten hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]

Bestaat dat nog? Die had een kameraad van mij ooit meegenomen en toen hebben we samen een topic op fok geopend dat we em ontvoerd hadden, met van die terroristen-kleding aan. Daarna in de brand gestoken en hij ligt nu nog wl ergens thuis bij die gast.quote:

Wat is het dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Die had een kameraad van mij ooit meegenomen en toen hebben we samen een topic op fok geopend dat we em ontvoerd hadden, met van die terroristen-kleding aan. Daarna in de brand gestoken en hij ligt nu nog wl ergens thuis bij die gast.
Die actie was net zo kansloos trouwens als de fokstok zefl.

Een stok. Van fok. Die ze ergens verstoppen. En dan moet een andere fokker em weer ophalen en ergens anders neerleggen. Ofzoiets. Heel tof (voor mensen zonder leven).quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het dan?

Goh, komt er ook weer ééntje boven duiken hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Hallo!

Nou wat een lol zeg, echt heel flauw...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stok. Van fok. Die ze ergens verstoppen. En dan moet een andere fokker em weer ophalen en ergens anders neerleggen. Ofzoiets. Heel tof (voor mensen zonder leven).

Wat een verrassing.quote:

..ik zeg dus net dat we dat al eens gedaan hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Edit: Kunnen we niet doen alsof we meedoen, de stok krijgen en hem ritueel verbranden, foto's van het ritueel posten in het betreffende topic?![]()

Nee dat zie je fout, dat was een poging om hun te laten zien hoe kansloos ze bezig warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik zeg dus net dat we dat al eens gedaan hebben.. Alle fokkers huilen..
.
Maar goed, dat was net zo kansloos.

Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat een lol zeg, echt heel flauw...
Edit: Kunnen we niet doen alsof we meedoen, de stok krijgen en hem ritueel verbranden, foto's van het ritueel posten in het betreffende topic?![]()

Ben jij zo sterk dan ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.

Of een in een dronken bui gejat plaatsnaambord in je tuin opzetten en daar foto's bij nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen

Ik kan hem in februari wel meenemen naar braziliequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen

quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie

Bedoel je niet jou foktwijgjequote:

quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie

En dan een hele fotoreportage eromheen maken: Fokstok op Copacabana, fokstok bij christusbeeld, fokstok aan de bar bij strandtent, etcquote:

Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.quote:

Heb geen last van onzekerheid op dat gebiedquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.
Bedankt.

Heb je deze postquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.

Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied

Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je deze post
[..]
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?.

Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.
Slim.

Ik blijf maagd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.

..of toch niet..quote:

quote:

Als je van jongens houd...quote:

quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi ik ben Juicyhil en wie ben jij?

Joehoe.quote:

Smooth Dickies, smoothquote:

Welkom hier in de SCquote:

Danku mein herr.quote:

Want je hebt een fokstok?quote:

Immer.quote:

Graag gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...
Nu ben ik ineens wel erg wantrouwig naar Kluts toe natuurlijk

Prima! Ook uit Almere las ik even snel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Danku mein herr.
Hoe maakt u het vandaag?

Vies hoor!quote:

Jepquote:

Ja! In Muziekwijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima! Ook uit Almere las ik even snel?

Verander je profiel dan, homo.quote:

Hoezo, ik ben man.quote:

Sorry.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |