Nee dat zie je fout, dat was een poging om hun te laten zien hoe kansloos ze bezig warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik zeg dus net dat we dat al eens gedaan hebben.. Alle fokkers huilen..
.
Maar goed, dat was net zo kansloos.
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat een lol zeg, echt heel flauw...
Edit: Kunnen we niet doen alsof we meedoen, de stok krijgen en hem ritueel verbranden, foto's van het ritueel posten in het betreffende topic?![]()
Ben jij zo sterk dan ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.
Of een in een dronken bui gejat plaatsnaambord in je tuin opzetten en daar foto's bij nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen
Ik kan hem in februari wel meenemen naar braziliequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon mee naar het buitenland nemen en het daar bij een plaatsnaam bord dumpen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie
Bedoel je niet jou foktwijgjequote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan een hele fotoreportage eromheen maken: Fokstok op Copacabana, fokstok bij christusbeeld, fokstok aan de bar bij strandtent, etcquote:
Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.quote:
Heb geen last van onzekerheid op dat gebiedquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet je eigen onzekerheid op mij projecteren.
Bedankt.
Heb je deze postquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Kluts het volgende:
Wat doen jullie moeilijk.
Fokstok: *knak*
Einde fokstok, it's that simple.
Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb geen last van onzekerheid op dat gebied
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je deze post
[..]
ook gelezen? Nog steeds geen onzekerheid?.
Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ah, je doet niet aan seks voor het huwelijk.
Slim.
Ik blijf maagd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? Misschien hier maar in brazilie is dat een ondenkbaar gegeven ondanks dat ze allemaal gelovig zijn hehe.
..of toch niet..quote:
quote:
Als je van jongens houd...quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi ik ben Juicyhil en wie ben jij?
Joehoe.quote:
Smooth Dickies, smoothquote:
Welkom hier in de SCquote:
Danku mein herr.quote:
Want je hebt een fokstok?quote:
Immer.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...
Nu ben ik ineens wel erg wantrouwig naar Kluts toe natuurlijk
Prima! Ook uit Almere las ik even snel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Danku mein herr.
Hoe maakt u het vandaag?
Vies hoor!quote:
Jepquote:
Ja! In Muziekwijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima! Ook uit Almere las ik even snel?
Verander je profiel dan, homo.quote:
Hoezo, ik ben man.quote:
Sorry.quote:
Je grapjas aan?quote:
Waar is je stofzuiger dan?quote:
Zo sadomasochistisch kom ik toch niet over? Ben ik overigens ook niet sterk genoeg voor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auw, zo had ik hem nog niet bedacht nee, thnx Lit...
Nu ben ik ineens wel erg wantrouwig naar Kluts toe natuurlijk
Wil je die doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar is je stofzuiger dan?![]()
!
Euh, n-n-nee heur.quote:
Hoi ik ben Juicyhil, alles goed met jou? Met mij gaat het prima.quote:
Dan is het maar goed dat jullie zusje er niet is, die wil geen grappen waar ze op haar werk om moet lachen zien in de SCquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Maar die grap was hilarisch Litpho, ik heb hier echt hardop om gelachen.
Boodschappen dan?quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoi ik ben Juicyhil, alles goed met jou? Met mij gaat het prima.
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Speciaal vor Dickies: vooral vanaf 1:30 ofzo
Tussen de vaarten hierquote:
Doe es niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ergens mee bezig...
Tofquote:
Ah. Dan ben je dichtbij. Heel dichtbij.quote:
Oh dat gaan we natuurlijk wel doen nuquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jullie zusje er niet is, die wil geen grappen waar ze op haar werk om moet lachen zien in de SC.
Hihi, stiekem had ik ook ik m`n profiel dat ik vrouw was. Maar goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je nick doet me denken aan Juicy Lucy, en daardoor denk ik steeds dat je een vrouw bent.
Waar werk je dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah. Dan ben je dichtbij. Heel dichtbij.
Alleen zit het kantoor in Almere Haven, lekker weinig reistijd in de ochtendquote:
Das nog geen 500 meter bij mij vandaan, welk bedrijf?quote:
Telsell?quote:
Ik zit op m'n werk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Speciaal vor Dickies: vooral vanaf 1:30 ofzo
Dat is wel heel CL-erig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Hebben!
Kutlink doet t niet.
http://www.perpetualkid.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=2245
Dat zeg ik, dichtbijquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das nog geen 500 meter bij mij vandaan, welk bedrijf?
Hehe okquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dichtbij. En het bedrijf ga ik even in het midden laten.
Jezus, je handdoek in een kattereet proppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Hebben!
Kutlink doet t niet.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Hebben!
Kutlink doet t niet.
Das de bijnaam van Hilary Duffquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:25 schreef Kreator het volgende:
Waar slaat de naam Juicyhil eigenlijk op?
De mental imagesquote:
quote:
Tijdje terug stond ie wel zo. Maar dat staat ook voor Juicyhilquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijnaam: Hil, Juicy
Juicyhil staat er niet bij.
zulke dingen hebben we nu ook, maar dan zonder de referentie naar een kattenkontquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:
Pinguquote:
Je kunt hem bij mij laten afleveren hoor, moet ik je ff m`n adres sturen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef Dickies het volgende:
Ik een nieuwe lens bestellen voor de vakantie. Alleen even kijken bij wie ik 'm laat afleveren.
De stok mag niet naar het buitenlandquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pingu. Nog leuke dingen tegengekomen gister?
.
De bedoeling is ook dat hij nooit meer terug komtquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stok mag niet naar het buitenland
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kunt hem bij mij laten afleveren hoor, moet ik je ff m`n adres sturen?
Dus door MLI laten meesmokkelen is geen optie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stok mag niet naar het buitenland
Dan zie je die stok sowieso nooit meer terug.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus door MLI laten meesmokkelen is geen optie?.
Mag ik stiekem vragen over wat voor stok jullie het hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Redelijk kinderachtig, of heb je er erg last van? Het is gewoon een leuk idee, waarmee wat fokkers zich bezighouden. Anderen chatten kansloos is een singlesreeks en raken pissed off als die gesloten wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De bedoeling is ook dat hij nooit meer terug komt
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Relax man, we zijn gewoon wat lol aan het maken. Alsof ik een stok ga meezeulen naar braziliequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Redelijk kinderachtig, of heb je er erg last van? Het is gewoon een leuk idee, waarmee wat fokkers zich bezighouden. Anderen chatten kansloos is een singlesreeks en raken pissed off als die gesloten wordt.
Met de fokstok kom je nog buiten.
Omdat ze makkelijk is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef mrbox het volgende:
Wat zit iedereen toch kansloos te geilen op MLI
Ik nu ook hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax man, we zijn gewoon wat lol aan het maken. Alsof ik een stok ga meezeulen naar brazilie
Definieer iedereen. Oh, en als je toch bezig bent, definieer kansloosquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef mrbox het volgende:
Wat zit iedereen toch kansloos te geilen op MLI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |