Das de bijnaam van Hilary Duffquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:25 schreef Kreator het volgende:
Waar slaat de naam Juicyhil eigenlijk op?
De mental imagesquote:
quote:
Tijdje terug stond ie wel zo. Maar dat staat ook voor Juicyhilquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijnaam: Hil, Juicy
Juicyhil staat er niet bij.
zulke dingen hebben we nu ook, maar dan zonder de referentie naar een kattenkontquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:
Pinguquote:
Je kunt hem bij mij laten afleveren hoor, moet ik je ff m`n adres sturen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef Dickies het volgende:
Ik een nieuwe lens bestellen voor de vakantie. Alleen even kijken bij wie ik 'm laat afleveren.
De stok mag niet naar het buitenlandquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan hem in februari wel meenemen naar brazilie
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pingu. Nog leuke dingen tegengekomen gister?
.
De bedoeling is ook dat hij nooit meer terug komtquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stok mag niet naar het buitenland
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kunt hem bij mij laten afleveren hoor, moet ik je ff m`n adres sturen?
Dus door MLI laten meesmokkelen is geen optie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stok mag niet naar het buitenland
Dan zie je die stok sowieso nooit meer terug.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus door MLI laten meesmokkelen is geen optie?.
Mag ik stiekem vragen over wat voor stok jullie het hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Redelijk kinderachtig, of heb je er erg last van? Het is gewoon een leuk idee, waarmee wat fokkers zich bezighouden. Anderen chatten kansloos is een singlesreeks en raken pissed off als die gesloten wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De bedoeling is ook dat hij nooit meer terug komt
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Relax man, we zijn gewoon wat lol aan het maken. Alsof ik een stok ga meezeulen naar braziliequote:Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Redelijk kinderachtig, of heb je er erg last van? Het is gewoon een leuk idee, waarmee wat fokkers zich bezighouden. Anderen chatten kansloos is een singlesreeks en raken pissed off als die gesloten wordt.
Met de fokstok kom je nog buiten.
Omdat ze makkelijk is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef mrbox het volgende:
Wat zit iedereen toch kansloos te geilen op MLI
Ik nu ook hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax man, we zijn gewoon wat lol aan het maken. Alsof ik een stok ga meezeulen naar brazilie
Definieer iedereen. Oh, en als je toch bezig bent, definieer kansloosquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef mrbox het volgende:
Wat zit iedereen toch kansloos te geilen op MLI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |