In de eerste zin over een ieder die het aangaat.quote:
Ik bedoelde meer ter reactie waarop het was (was even vergeten dat er in de op ook iets werd vermeld over tentjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
In de eerste zin over een ieder die het aangaat.
In de tweede zin over mezelf, getuige het gebruik van 'ik'
Ik heb ook verder nauwelijks posts gelezen. Maar bij het woord 'vakantiegangers' moest ik gewoon meteen denken aan m'n kampeertraumaquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer ter reactie waarop het was (was even vergeten dat er in de op ook iets werd vermeld over tentjes)
Yup, klagen wel meer mensen over. De meesten doen het echter niet, maar als je er niet zo vaak komt zou ik idd de gok niet nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Trouwens offtopic, ik was gisteren in Hoofddorp en het wemelt er van de flitspalen
1. Die reizen zijn tegenwoordig niet zo duurquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Je geeft aardig wat geld uit, bent redelijk wat tijd kwijt aan de reis, zit in een appartement wat beroerder is dan je eigen huis, maar wel in een land wat een bijzonder rijke geschiedenis, natuur en cultuur heeft en jij gaat elke dag gewoonweg niks doen? De hele reden dat je dan helemaal naar Griekenland gaat is dus dat je een paar dagen zon hebt?
Paar tips: koop goed anti muggen spul, om op je huid te smeren en om de kamer ff vol te spuiten, zorg dat er airco is en zet het de hele dag aan, zet de deuren nooit open. Anders ga je dood door alle muggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1. Die reizen zijn tegenwoordig niet zo duur
2. Ik ben alleen in het appartement als ik slaap
3. Ik hou niet van excursies of kerkjes bezoeken
4. Ik hou van zon, zee, strand, cocktailtjes op het strand etc...
5. De hele vakantie is puur ontspanning voor mij, dus niks doen is voor mij een heilig iets![]()
6. Ik ben niet redelijk wat tijd kwijt aan de reis... En bovendien, vliegen is leuk!Je bent er zo!
Moet ik nog doorgaan?
Sinds ik kwam, zag en overwon.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef Jorwol het volgende:
Misschien een detail hoor, maar je hebt het over tenten gemaakt van fsc hout... Sinds wanneer zijn tenten van hout..?
Dat klinkt best raar eigenlijkquote:
Net voor of na het opstijgen het hele opslagtankje van de vliegtuigwc vol barfen. Hopen dat ze het boven TS' hoofd uitstorten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:11 schreef ondeugend het volgende:
Nog 7 uur werken en dan heb ik vakantie.... en ik waarschuw TS... ik kots terug !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |