Ik leef onder een steen, wat is wlm?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef kyraaa het volgende:wel herkenbaar...
Ik heb ook domme mensen op mn haaives & wlm
Zwaar he, zo'n steen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef behangplakker het volgende:
wat is wlm?
Oh, Windows Live Messengerquote:
Dat dus, heb er ook nooit last van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef ScudRaket het volgende:
Jij hebt domme vrienden. Ik heb hier nooit last van
Dat TS kut vrienden heeft die het nodig vinden om alles door te sturen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
Samenvatting?
Nieuwe vrienden zoeken. Bagger, Slotje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat TS kut vrienden heeft die het nodig vinden om alles door te sturen.
heb jij ontdekt dat je ook niet vetgedrukt kan schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden zoeken. Bagger, Slotje.
Oh Sorry.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:59 schreef MLF het volgende:
[..]
heb jij ontdekt dat je ook niet vetgedrukt kan schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dat mijn vrienden mijn begrijpen dat ik die rotzooi niet wil ontvangen is voor jou een reden om te veronderstellen dat ik geen vrienden heb?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Beauregard het volgende:
Lekkere reacties in dit topic.
Dat je zelf nooit e-mails krijgt wegens gebrek aan (eventuele kut-) vrienden wil niet zeggen dat je deze volledig terechte OP niet mag bewonderen en daar je waardering voor uitspreken. Leef je eens in, losers.
IN HEMELSNAAM, HOE BEGRIJPEN JOUW VRIENDEN JOU!? JE MAAKT GEWOON EEN FUCKING SPELFOUT IN JE POST, MIJ HEB JE NIET OVERTUIGD!!!1!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat mijn vrienden mijn begrijpen dat ik die rotzooi niet wil ontvangen is voor jou een reden om te veronderstellen dat ik geen vrienden heb?
Maar goed, dat TS zich inlaat met slechts br33z4hs is idd wel bewonderenswaardig
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
IN HEMELSNAAM, HOE BEGRIJPEN JOUW VRIENDEN JOU!? JE MAAKT GEWOON EEN FUCKING SPELFOUT IN JE POST, MIJ HEB JE NIET OVERTUIGD!!!1!!
Dat je eens de OP moet gaan lezen, luie aapquote:
Geenszins. Regelmatig betreffen het ook virusmailtjes ("zoek op kernel32.dll. Heb je hem? Verwijder hem dan snel, het is een virus."quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
Maar goed, dat TS zich inlaat met slechts br33z4hs is idd wel bewonderenswaardig
Duurt langquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef Beauregard het volgende:
Ik ga een topic openen over het feit dat ScudRaket spelfouten maakt terwijl hij niet eens vrienden heeft. Hoe kun je je die combinatie nu verloorloven? Hij moet godverdomme eens normaal doen!
Mijn excuses.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef Beauregard het volgende:
Lekkere reacties in dit topic.
Dat je zelf nooit e-mails krijgt wegens gebrek aan (eventuele kut-) vrienden wil niet zeggen dat je deze volledig terechte OP niet mag bewonderen en daar je waardering voor uitspreken. Leef je eens in, losers.
Klasse.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Hierbij mijn (verlate) complimenten voor de goede OP waar daadwerkelijk werk in is gestoken in tegenstelling tot andere KLB topics.
Als dat niet hielp:quote:Beste X
Wil je me svp niet meer dit soort doorstuur-mailtjes sturen? Ik lees ze niet, en vindt het nogal vervelend.
Dank je wel
iamredleader
En dan ook echt doen!quote:Beste X
Als je niet ophoudt met dit soort prut door te sturen, ga ik je helaas verwijderen uit mijn contactenlijst.
Groetjes
iamredleader
OK. De methodologie:quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef Beauregard het volgende:
Oh, ik bedenk me nu pas dat TS ook een degelijk onderzoek heeft uitgevoerd voorafgaand aan dit topic, die '98,7%'. Goed werk! Wil je je methodologie hier ook even posten? Daar ben ik benieuwd naar.
TRIPLE KUDO'S!
Ik ken mensen die zo carriere maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Beauregard het volgende:
Verhip. Voor 't eerst vind ik een klacht van jou bovengemiddeld terecht!
Alleen je had ook even een alinea toe moeten voegen over dit fenomeen, maar dan in werksfeer. Ik erger me aan loonslaven die menen mij overal bij op CC te moeten zetten. Uiteraard niet alleen mij, nee, ook collega's, de account manager, de operations manager, de general manager, noem maar op. Zo kut.
Inderdaad. En er valt over te discussieren of je zoiets moet bewonderen, of verafschuwen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zo carriere maken.
Zichzelf omhoog cc'en...
Dat volk moet je gewoon meteen als ongewenst markeren. Mensen die dat soort mailtjes sturen hebben toch niet de intelligentie om iets belangrijks te mailen, dus het maakt niet uit als de rest ook in je spambox verdwijnt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Vroeger nam ik de moeite om dit soort mailtjes te beantwoorden met een text die ongeveer zo ging:
[..]
Als dat niet hielp:
[..]
En dan ook echt doen!
Ik moet altijd eerst hard lachen, dan -ja sorry- er even over roddelen met collega's, en dan komt de verontwaardiging... Uiteindelijk vind ik het heel erg dus eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad. En er valt over te discussieren of je zoiets moet bewonderen, of verafschuwen.
Enerzijds vind ik het knap dat iemand door inlikkerij, ongepast CC-gedrag, etc. hogerop komt. Als hogerop komen je enige doel is dan vind ik dergelijk gedrag in zekere zin erg slim, maar sociaal wenselijk is het niet.
Anderzijds is het natuurlijk bij de beesten af dat iemand die keihard werkt en gewoon goed is niet hogerop zou komen, puur omdat hij/zij niet de drang voelt om bij elke scheet de directie op CC te plempen, terwijl Sjefke aan de andere kant van het kantoor de hele dag uit zijn neus vreet en er lustig op los CC't.
Eensch. Al moet ik zeggen dat een compliment van een directeur of zelfs DE directeur, toch wel erg lekker motiverend werkt. Het zal me worst zijn of ik me daardoor omhoog cc, als dat gebeurt is dat mooi meegenomen, maar in principe krijg ik een kick van complimenten. Zeker als ik extra mijn best heb gedaan, waarom zou ik daar dan niet de lof voor mogen oogsten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Beauregard het volgende:
Enerzijds vind ik het knap dat iemand door inlikkerij, ongepast CC-gedrag, etc. hogerop komt. Als hogerop komen je enige doel is dan vind ik dergelijk gedrag in zekere zin erg slim, maar sociaal wenselijk is het niet.
Dat bedoel ik... ik kan er ook geen eenduidig oordeel over vellen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eensch. Al moet ik zeggen dat een compliment van een directeur of zelfs DE directeur, toch wel erg lekker motiverend werkt. Het zal me worst zijn of ik me daardoor omhoog cc, als dat gebeurt is dat mooi meegenomen, maar in principe krijg ik een kick van complimenten. Zeker als ik extra mijn best heb gedaan, waarom zou ik daar dan niet de lof voor mogen oogsten.
Een compliment op zijn tijd motiveert je af en toe. Zeker als het van een of andere hoge pief af komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |