Ik heb er al 2 opquote:
huisartsquote:
- Camera: checkquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Ynske het volgende:
lijstje aan t maken wat mee moet vrijdag en heb er veel zin in
wat staat er op de planning dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komenquote:
Ah ja! Ik las het topic idd!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komen
Zeker wetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah ja! Ik las het topic idd!
Tof!
* Marc H vult aan:quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
Goeie aanvullingenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
* Marc H vult aan:
volle accu's
tweede body
Bergschoenen
wat te drinken
WA lens.
rijstzak
Heb er zin in
Ik neem de 24-70 meequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef Marc H het volgende:
Twijfel alleen nog of ik een gewone 24-70 als tweede meeneem, of toch maar de UWA 10-20.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Eindelijk maar eens een backup voor de foto's aangeschaft: Back-Up Online van KPN. Nu de pc maar een week aan laten staan om alles over te zetten
Ik vind deze wel grappigquote:Hoeveel kan ik maximaal opslaan met Foto Back-Up?
Foto Back-Up maakt gebruik van een fair-use policy. Dit betekent dat we geen restrictie stellen aan de hoeveelheid bestanden waarvan u een back-up maakt. Wanneer er een hele grote hoeveelheid data opgeslagen wordt, kan het zijn dat KPN contact met u opneemt om na te gaan wat hiervan de oorzaak is en hoe dit verminderd kan worden.
5 EUR per maandquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef Marc H het volgende:
Wat kost dat online backuppen nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |