Ik heb er al 2 opquote:
huisartsquote:
- Camera: checkquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Ynske het volgende:
lijstje aan t maken wat mee moet vrijdag en heb er veel zin in
wat staat er op de planning dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komenquote:
Ah ja! Ik las het topic idd!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
fotosafari in het gebied van de oostvaardersplassen samen met iemand van staatsbosbeheer waardoor je op gebieden komt waar je normaal niet kunt komen
Zeker wetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah ja! Ik las het topic idd!
Tof!
* Marc H vult aan:quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
- Camera: check
- Telelens: check
- Teleconvertor: check
- CF-kaartjes: check
Ik ben klaar
Goeie aanvullingenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
* Marc H vult aan:
volle accu's
tweede body
Bergschoenen
wat te drinken
WA lens.
rijstzak
Heb er zin in
Ik neem de 24-70 meequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef Marc H het volgende:
Twijfel alleen nog of ik een gewone 24-70 als tweede meeneem, of toch maar de UWA 10-20.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Eindelijk maar eens een backup voor de foto's aangeschaft: Back-Up Online van KPN. Nu de pc maar een week aan laten staan om alles over te zetten
Ik vind deze wel grappigquote:Hoeveel kan ik maximaal opslaan met Foto Back-Up?
Foto Back-Up maakt gebruik van een fair-use policy. Dit betekent dat we geen restrictie stellen aan de hoeveelheid bestanden waarvan u een back-up maakt. Wanneer er een hele grote hoeveelheid data opgeslagen wordt, kan het zijn dat KPN contact met u opneemt om na te gaan wat hiervan de oorzaak is en hoe dit verminderd kan worden.
5 EUR per maandquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef Marc H het volgende:
Wat kost dat online backuppen nou?
Blijkbaar is er wel een verschil tussen Foto Backup en Backup Online. Dat laatste staat onder zakelijk (maar kun je ook als particulier afsluiten in het bestelproces) en zegt niets over de hoeveelheid, in tegendeel:quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5 EUR per maand![]()
http://www.kpn.com/internet/extra-diensten/foto-backup.htm
quote:Back-up Online, is er een limiet in de back-up?
Er is geen limiet in het aantal GB in één keer. Wel is er een technische limiet dat een bestand niet groter kan zijn dan 4GB.
De eerste back-up gebeurt in één keer: van alle aangevinkte bestanden wordt een back-up gemaakt. In de praktijk betekent dit dat bij 10GB het wel eens langer dan een etmaal kan duren; de beperking in snelheid zit dan vaak in de verbinding.
Hier nog eentjequote:
Dubbele expresso bedoel jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeEn veel te weinig. Gaan we samen veel koffie drinken vandaag?
Oe..goed plan. Maar nu ff niet meerquote:
Mogge! Hoe is het met de gezondheid?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag weer een zware dag
En gister de hele dag lopen stressen op kantoor
Mwah. Rug doet redelijk maar ik heb gister wat teveel rond gelopen op kantoor en dat merk ik nu geloof ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogge! Hoe is het met de gezondheid?
Bah, dan heb je er nog lang last van eigenlijk...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mwah. Rug doet redelijk maar ik heb gister wat teveel rond gelopen op kantoor en dat merk ik nu geloof ikVanmiddag weer naar de fysio.
Verder gaat het wel redelijk hoorGematigd positief en zo
Nog twee weken en 2 dagen werken en dan is het vakantie tenslotte
Ja. Dat valt me ook een beetje tegen. Ik was gister ff op en neer naar de C&A vanaf kantoor en ik moest als een ouwelul gaan zitten ergens voordat ik terug kon lopen naar kantoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, dan heb je er nog lang last van eigenlijk...
Ik kan nog wel wat dingen bedenken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Chanty het volgende:
Whuaaaaa ik woon hier goed
Net met Rob naar het strand gefietst en daar lekker twee uurtjes in het zand gelegen en geslapenWat wi je nog meer
Ja ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kan nog wel wat dingen bedenken hoor
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Chanty het volgende:
Whuaaaaa ik woon hier goed
Net met Rob naar het strand gefietst en daar lekker twee uurtjes in het zand gelegen en geslapenWat wi je nog meer
Had ik ook niet... Was goed nat... Moet straks alleen nog wat boodschappen doen, voor de rest mag ik denk ik binnen blijven vandaag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Same here...
En ik heb geen jas mee...
Ik dreef mijn kleren uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had ik ook niet... Was goed nat... Moet straks alleen nog wat boodschappen doen, voor de rest mag ik denk ik binnen blijven vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |