Dat is verlaten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:11 schreef Jorwol het volgende:
Dan ga je toch even naar ONZ?
Bedoel ik dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Pleur op mafkees. Zoek een leven.
Hek ook ff gedaanquote:
Doe het zelf eens.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Beauregard het volgende:
TS, kanker gewoon een eind op, ofzo.
Ze heb wel een sgattig gezichtje.. Maar je weet niet wat er onder die dekens zit hèquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ze zei he.
Hihi.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Ze heb wel een sgattig gezichtje.. Maar je weet niet wat er onder die dekens zit hè
Het valt me op dat jij in KLB vaak de vrolijke fruit van het stel bentquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
Heeewat een prachtige maandagmorgen vind je niet
hoe is het nou met jou
?
Issiej al stijf vriend?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij in KLB vaak de vrolijke fruit van het stel bent
Wo, ja die smiley van me kan eigenlijk echt nietquote:
Oohjaquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij in KLB vaak de vrolijke fruit van het stel bent
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben heel lief. En leuk
. een labiel kutwijf.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:11 schreef Dibble het volgende:
Bijna elk topic die ik tegenkom heb je mensen die kankeren. Nou sta je daar normaal niet zo van op te kijken op Fok! maar vandaag is arrogantie toch wel errugg in de aanwezigheid. Allemaal gefrustreerde kutreacties. Ik wil godverdomme met een glimlach om m'n face Fok! verlaten
Met je leven heb ik weinig te maken, ik bedoel het meer tussen deze pessimisten hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Zou je eens aan de mensen die me kennen moeten zeggen, zouden ze morgen nog niet uitgelachen zijn hahaha
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |