Ik ook! Vogels zijn stomquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eng! ik ben bang voor vogels
Pak een theedoek, en gooi die over hem heen zodat je m naar buiten kan brengen.
Als dat beest in je huis Bokito gaat, kun je vanmiddag je kamer opnieuw gaan witten.
Ja, zo'n buks die bijna net zo krachtig is als een normaal vuurwapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Pak gewoon een luchtbuks en knal die duif neer. Bij gebrek aan luchtbuks kun je ook gewoon je raam open zetten, "Shoo" zeggen en hij vliegt op.
Gewoon je raam openzetten is niet zo handig als die duif tussen jou en het raam zit. Gaat ie eerst nog in paniek rondvliegen en de boel onderschijten. Ja, goed plan Annie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Pak gewoon een luchtbuks en knal die duif neer. Bij gebrek aan luchtbuks kun je ook gewoon je raam open zetten, "Shoo" zeggen en hij vliegt op.
Mijn bed staat vlak onder het raamquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, waarom je doodsangsten uitstaat voor een duif. Het is geen killer, ze doen mensen niets en het enige dat kan gebeuren is een duivenflats op je vensterbank.
Er zat een fout in mijn briljante plan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gewoon je raam openzetten is niet zo handig als die duif tussen jou en het raam zit. Gaat ie eerst nog in paniek rondvliegen en de boel onderschijten. Ja, goed plan Annie.
Nee en dat gaat goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eng! ik ben bang voor vogels
Pak een theedoek, en gooi die over hem heen zodat je m naar buiten kan brengen.
Als dat beest in je huis Bokito gaat, kun je vanmiddag je kamer opnieuw gaan witten.
Waarom laat je dat beest dan ook in je kamer, geheid vragen om problemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn bed staat vlak onder het raam
Dus ik ben bang voor een duivenflats op mij of mn bed
En ik ben bang dat als ik hem laat schrikken dat ie tegen de dichte raam aan knalt en dat kan niet goed voor hem zijn
Dus je gaat naar beneden, haalt een baksteen en gooit hem door je ruit. Dan hoef je de duif niet weg te jagen en is het raam tóch open.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gewoon je raam openzetten is niet zo handig als die duif tussen jou en het raam zit. Gaat ie eerst nog in paniek rondvliegen en de boel onderschijten. Ja, goed plan Annie.
De boel onderschijten is vaak ook een extra effect van de paniek. Dus daar ben je idd mooi klaar mee als er een binnen zit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
Die beesten schijten niet alleen de boel onder, ze raken in paniek en vliegen overal tegenaan.
Waardoor je kamer op een set van een bloederige film gaat lijken.
Dat doet ie zelf!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom laat je dat beest dan ook in je kamer, geheid vragen om problemen
Of je doet het goed en je raakt de duif en het raam!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus je gaat naar beneden, haalt een baksteen en gooit hem door je ruit. Dan hoef je de duif niet weg te jagen en is het raam tóch open.
Horren zijn je vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat doet ie zelf!
Ik heb geprobeerd met mn raam dicht te slapen maar dat is toch echt wel best warm zo in de zomer
Dus dit kopen we maar niet voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
Die beesten schijten niet alleen de boel onder, ze raken in paniek en vliegen overal tegenaan.
Waardoor je kamer op een set van een bloederige film gaat lijken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat doet ie zelf!
Ik heb geprobeerd met mn raam dicht te slapen maar dat is toch echt wel best warm zo in de zomer
Cool. Alleen niet echt knuffelbaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dit kopen we maar niet voor jou![]()
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk raak je de duif ook nog met die steen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus je gaat naar beneden, haalt een baksteen en gooit hem door je ruit. Dan hoef je de duif niet weg te jagen en is het raam tóch open.
Ieuw dat is echt te gross!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dit kopen we maar niet voor jou![]()
[ afbeelding ]
Hij staat op gaatje eenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Moet je ook niet je raam helemaal openzetten maar op een kier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |