Ik pleit voor een klef paal op het station.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook nog zo'n ranzig klef stelletje op station Maarssen. Doe dat eens niet in het openbaar, er zijn mensen bij..
Op station Maarssen zijn stelletjes wel de minste van je problemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook nog zo'n ranzig klef stelletje op station Maarssen. Doe dat eens niet in het openbaar, er zijn mensen bij..
Als jij net verloren hebt, heb ik eerder Tegan om mijn nek dan op mijn nek. En daar kan ik vermoedelijk wel mee leven, jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:
Denk dat je liever Tegan op je nek hebt dan mij als ik net verloren heb!
Ik zat gelukkig in een trein die naarquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op station Maarssen zijn stelletjes wel de minste van je problemen.
Sowieso, 60 kilo Kluts in je nek is misschien wel wat teveel van het goede.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij net verloren hebt, heb ik eerder Tegan om mijn nek dan op mijn nek. En daar kan ik vermoedelijk wel mee leven, ja.
Ik heb gewoon de goedkoopste uitgezocht. Kon ik kiezen uit goudkleurig en roze. Nou, die keus was snel gemaakt.quote:
Bel ze op en dreig met een rechtzaak wegens een foutdruk op 1 van hun kaartjes. Zeg dat het een weddenschap betrof waarbij je huis bent verlorenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan er toch ook niks aan doen dat die triviantlui de antwoorden verkeerd op de kaartjes zetten!
Dan is het ook makkelijk jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de goedkoopste uitgezocht. Kon ik kiezen uit goudkleurig en roze. Nou, die keus was snel gemaakt.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:01 schreef liefie_ het volgende:
Potverdore zeg
Ik heb me net een half uur dood liggen houden in bed
Er zat een duif aan de binnenkant van mn vensterbank en hij maakt geen aanstalte om weg te gaan
Na een half uur ben ik half kruipend maar mn kamer uit gesneaked
Volgens mij zit ie er nu nog
Ze is vegetariër en niet bekend met de geneugten van duivenpaté?quote:
Converse had ook leuke agenda, maar de fase van dure agenda's kopen omdat ze stoer zijn ben ik toch voorbij. Cheap ass FTW!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het ook makkelijk ja. Ik vond 13 euro ook veel te duur voor een agenda, die van mij was vier euro ofzo. En toen zag ik later bij de Bruna goedkopere roze
.
HOLLANDER!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Converse had ook leuke agenda, maar de fase van dure agenda's kopen omdat ze stoer zijn ben ik toch voorbij. Cheap ass FTW!
Eng! ik ben bang voor vogelsquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:01 schreef liefie_ het volgende:
Potverdore zeg
Ik heb me net een half uur dood liggen houden in bed
Er zat een duif aan de binnenkant van mn vensterbank en hij maakt geen aanstalte om weg te gaan
Na een half uur ben ik half kruipend maar mn kamer uit gesneaked
Volgens mij zit ie er nu nog
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef Litpho het volgende:
Is het trouwens een goede zaak als je sneakers duurder zijn dan je nette schoenen?.
Ik denk omdat ie dicht bij mij wou zijn?quote:
Een reliëf in gebroken wit. Je kan de zwanen uit de reclame nog bijna ruikenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:06 schreef Kluts het volgende:
Als dat beest in je huis Bokito gaat, kun je vanmiddag je kamer opnieuw gaan witten.
Ik had in de tweede klas een hele leuke agenda van classic winnie the pooh, maar die hebben ze nu niet meerquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Converse had ook leuke agenda, maar de fase van dure agenda's kopen omdat ze stoer zijn ben ik toch voorbij. Cheap ass FTW!
Wat ga je nu weer in A'dam doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Q. het volgende:
Maar weer eens naar Amsterdam toe, daar ben ik immers al zo'n 15 uur niet meer geweest.
Nee, waarom je doodsangsten uitstaat voor een duif. Het is geen killer, ze doen mensen niets en het enige dat kan gebeuren is een duivenflats op je vensterbank.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik denk omdat ie dicht bij mij wou zijn?
Moet je aan die duif vragen waarom ie binnen komt zitten!!!
Museum bezoeken. Alleen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat ga je nu weer in A'dam doen?
New English Bookstorequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat ga je nu weer in A'dam doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |