op de a2 en a1... in de spits...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
NEE, mn ergste nachtmerrie komt uit...
"Kluwen van honderden hooiwagens."
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
op de a2 en a1... in de spits...
Hang hooiwagens lol!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:32 schreef Sno0ze het volgende:
[ afbeelding ]
hanghooiwagens.
[ afbeelding ]
hooiwagen aan het vervellen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
En dan deze kleine springspin, foto gemaakt in frankrijk in juli. wie inzoomt kan alle details goed zien.
[ afbeelding ]
Heel klein, maar eigenlijk heel luguber, toch lief!
Die beesten zijn eng man...kom je eraan wil je ze heldhaftig pakken in een papiertje, dan springen ze gewoon op je af alsof ze een tijger zijn....bah!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:45 schreef Manono het volgende:
[..]
die is idd nog wel liev, met name de manier waarop hij bloeddorstig in de camera probeert te kijken
Ja liever de FARC dan spinnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:58 schreef Strani het volgende:
Er zit er eentje op je rug!!!
Maar serieus, ben ik even blij dat ik niet meer in Nederland woon.
Mijn cavia kan dat wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:15 schreef Basson het volgende:
Ik heb al eens de grootste lol gehad met zo'n spring spin en een spiegeltje. Ze schijnen zichzelf te herkennen of zien in elk geval de reflectie, dat kan mijn hond niet eens...
Ze zijn er al een aantal jaren en de populatie groeit hard in NL.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Grappig dat door de klimaatveranderingen Nederland steeds meer een thuis wordt voor exotische spinnen, die zwarte weduwe zit eraan te komen.
Coole foto, die springspinnen daar is Spiderman op gebaseerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel klein, maar eigenlijk heel luguber, toch lief!
Want in Spanje/Columbia leven geen grote/enge spinnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:58 schreef Strani het volgende:
Er zit er eentje op je rug!!!
Maar serieus, ben ik even blij dat ik niet meer in Nederland woon.
Size doesn't matterquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Heatseeker het volgende:
Actiefront!!!! Red de gewone hooiwagen!!
Oh nee dit doen we alleen met aaibare dieren.
gaafquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hooiwagen in onze badkamer heeft een lieveheersbeestje gevangen en opgegeten
Eet hem op , misschien word je zelf ook 1,5 keer zo dik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is nu 1,5 keer zo dik..
- ril -
Liever nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Eet hem op , misschien word je zelf ook 1,5 keer zo dik.
pics..!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is nu 1,5 keer zo dik..
- ril -
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |