Las net in een oude Natuur en Techniek dat er in 1946 in Nederland 15.000 malariagevallen werden gemeld.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel de voorspelling, net als killerbee's enzo.
Prachtige beesten! Alle spinnen! Ze eten muggen op en dan verdien je gewoon een heldenstatusquote:Op maandag 4 augustus 2008 04:32 schreef Sno0ze het volgende:
[ afbeelding ]
hanghooiwagens.
[ afbeelding ]
hooiwagen aan het vervellen.
Precies. Nuttige beestjes zijn het.quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Prachtige beesten! Alle spinnen! Ze eten muggen op en dan verdien je gewoon een heldenstatus
Dat is ook een beetje de reden dat ik het haat als mensen spinnen doodslaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Prachtige beesten! Alle spinnen! Ze eten muggen op en dan verdien je gewoon een heldenstatus
Het zijn ook geen spinnen, maar spinachtigen. Teken behoren ook tot de spinachtigen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hooiwagens geen spinnen eigenlijk
De langpootmug, het is geen familie van de hooiwagen. Maar het zijn wel vervelende beesten...quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:05 schreef DrDentz het volgende:
Bestaan er ook dat soort dieren die "glazenwassers" heten?
Verkapte check-my-geëmigreerd-zijn-postquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:58 schreef Strani het volgende:
Er zit er eentje op je rug!!!
Maar serieus, ben ik even blij dat ik niet meer in Nederland woon.
Die bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Grappig dat door de klimaatveranderingen Nederland steeds meer een thuis wordt voor exotische spinnen, die zwarte weduwe zit eraan te komen.
Ik zou der doenquote:
I second that.quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:38 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Schaf je er daarna nog 3 aan om alle insecten te doden die niet meer door de spinnen worden opgegeten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef lennartb.nl het volgende:
Tijd om mn elektrische mepper flink op te voeren.
Daarmee kan je vliegen barbecuenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef lennartb.nl het volgende:
Tijd om mn elektrische mepper flink op te voeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |