Ik heb chips, maar nu ik dit lees wil ik ook crackers.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb crackers met paturain! Een favo midnight snack
Of crackers met kaas maar ik ben te lam om kaas te schaven vandaag
Je lijkt me heel tof.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je nu nog niet eens weet hoe een nuchtere Kluts is.
Ik heb trek in ijs maar geen zin om op te staan....quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb chips, maar nu ik dit lees wil ik ook crackers.
Ja jeetje nu wil ik chips!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb chips, maar nu ik dit lees wil ik ook crackers.
quote:
Opstaan joh. En straks in de zevende hemel zijn MET ijs.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb trek in ijs maar geen zin om op te staan....
Dilemma's Dilemma's
Ik ben ook best tof hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je lijkt me heel tof.
Maar ik kan er niet altijd zo goed tegen als mensen heeeeeeeel druk zijn. Maar als ik zelf onder verdoving ben dan mag je zo druk doen als je wil.
Ik heb ijs!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb trek in ijs maar geen zin om op te staan....
Dilemma's Dilemma's
Ik zit net zo lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opstaan joh. En straks in de zevende hemel zijn MET ijs.
Sorry, ik ben lui.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit net zo lekker![]()
Denk jij haalt het wel even voor me
Als mama niet kijkt (ik ben nu bij mama zolang dat stomme vriendje op vakantie is) neem ik altijd meteen de fles mee naar de bank hihiquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wil nu ook cola, maar gelukkig staat hier voor mijn neus een fles.
Saai. En mijn ouders hebben een vlooienplaag. En ik heb 2 bananenplantjes gered van de prullenbak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef Q. het volgende:
MLI. Hoe is Holland?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat zijn twiggles? Ik wil twiggles!!
verwende *****!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Kluts het volgende:
Ik heb hier een lekker glas amaretto ( die mijn vriendje voor me gehaald heeft) voor me staan. En chips!
Dit is absoluut niet vrouw gebonden!! Hier heb ik ook vaak "last" vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik leid aan de al om bekende vrouwen ziekte wat-ik-heb-wil-ik-niet-maar-ik-wil-wat-zij-daar-heeft-totdat-ik-het-heb-dan-hoef-ik-het-niet-meer-natuurlijk
vlooien?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Saai. En mijn ouders hebben een vlooienplaag. En ik heb 2 bananenplantjes gered van de prullenbak.
Mensen die ook amaretto lusten FTW!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verwende *****!!
Nu moet iedereen stoppen met opnoemen wat ze hebben want ik wil ook al een scheut amaretto in mn cola
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vlooien?
Als in bescherm uw hond en kat tegen vlooien en teken?
Ik ben ook vreselijk met reclame foldersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet vrouw gebonden!! Hier heb ik ook vaak "last" van![]()
Heb vaak zin in wat lekkers 's avonds en probeer zo gevarieerd mogelijk voedesl in huis te hebben, maar als ik dan net weer eens Escargots in huis heb, heb ik zin in Hollandse garnalen, een andere keer weer parika chips, als ik alleen naturel heb, of knakworstjes, als er alleen een Unox rookworst ligt... En zo kan ik nog wel doorgaan...![]()
Fuck, nu heb ik zin in Carpaccio...
Ik doe dat gewoon standaardquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als mama niet kijkt (ik ben nu bij mama zolang dat stomme vriendje op vakantie is) neem ik altijd meteen de fles mee naar de bank hihi
Want ik weet dat ik een enorm lamme tak ben
. Daar moet ik echt een fles van in huis halen.
Omg weet je wat je dan echt echt echt moet proberen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die ook amaretto lusten FTW!
Er zijn er namelijk maar zo weinig van.
Hoe kan dat?quote:
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat zijn twiggles? Ik wil twiggles!!
Tja, we kunnen niet allemaal mazzel hebben he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu wil ik ook amaretto, maar ik moet het zelf halen.
Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.quote:
Eerste doos is echt heerlijk, en nu vind ik ze echt vies en naar vet smaken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.
Owja die heeft mn mama ook altijd in de kelder liggenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.
Ik ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.
En daarom kijk ik geen tv. Ding is sinds het EK niet meer aangeweest volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu naar een programma op SBS, over instrumenten die achterblijven in het lichaam na operaties. Net kwam er een tang van 22 cm voorbij.
Nee het is heerlijk! Ik heb het mn tantes ook eens opgedrongen en volgens hun smaakt het naar zuurtjesnat (snoep van vroeger) als je dat kentquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:44 schreef Kluts het volgende:
Liefie, ik lust geen appelsap.
Maar wat een vage combi ook!
Grand Marinierquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef liefie_ het volgende:
Omg weet je wat je dan echt echt echt moet proberen?
Amaretto appelsap!
Klinkt suf maar is heeeeerlijk
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig toch! Stel je hebt opeens een tang nodig!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!
De honden en katten hebben er meer last van. Ik was gisteren aangeschoten en toen heb ik de hond mee naar bed genomen. Vandaag sprong er bij mijn zus thuis ineens een vlo uit mijn tasje. Zus maand geleden bevallen, paniek in de tent enzo. Maar vlooien in haar huis vindt ze minder erg dan haar buren. Hun baby van 6 maanden, de kraamverzorgster kwam altijd in beschermende pakken enzo. Staat mijn zus met haar zwangere buik de baby te bewonderen en vroeg zo naar die kleding. Zus buigt net over de baby heen, zegt de buurvrouw dat ze ooit MRSA bacterie opgelopen heeft (gevaarlijk bij bijvoorbeeld keizersnede) en dat de baby die vrijwel zeker ook heeft. Wtf, ben je 5 maanden zwanger.quote:
Chirurgisch staal, zal over een aantal jaar ook wel flink in waarde gestegen zijn, investering in de toekomst dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:
Je moet maar zo denken: Wie wat bewaard, die heeft wat!
Pff, die moest ik ff 3 keer opnieuw lezen, voor ik hem begreepquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:48 schreef MLI het volgende:
[..]
De honden en katten hebben er meer last van. Ik was gisteren aangeschoten en toen heb ik de hond mee naar bed genomen. Vandaag sprong er bij mijn zus thuis ineens een vlo uit mijn tasje. Zus maand geleden bevallen, paniek in de tent enzo. Maar vlooien in haar huis vindt ze minder erg dan haar buren. Hun baby van 6 maanden, de kraamverzorgster kwam altijd in beschermende pakken enzo. Staat mijn zus met haar zwangere buik de baby te bewonderen en vroeg zo naar die kleding. Zus buigt net over de baby heen, zegt de buurvrouw dat ze ooit MRSA bacterie opgelopen heeft (gevaarlijk bij bijvoorbeeld keizersnede) en dat de baby die vrijwel zeker ook heeft. Wtf, ben je 5 maanden zwanger.
Het was wel supergezellig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Hond mee naar bed is zo vreselijk en stiekum briljant
Dat is echt zooo vroeger!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
Ik had zelf ook al wat gehaald.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal mazzel hebben he.
*schenkt een glaasje in voor TD*
Dat zijn toch van die kleine zuigsnoepjes ofzo? Beetje zoetige fruitsmaak, a'la mentos fruit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
ja ken er wel een paar hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb dummies!
Kennen jullie die?
Briljant
Ja ik zag ze in de winkel en ik dacht meteen aan vroeger en moest ze hebben!quote:
Nee, met de Vlaming is gezelliger.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuker dan met een vlaming of spanjool of wat het ook was?
Ja maar ze hebben de doosjes wel gerestyledquote:
Dummiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben de doosjes wel gerestyled
Het zijn die doosjes met 50 kleine mini mentos achtige dingen ja
Je moet ook de lolly in je mond doen niet het stokjequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Dummies. Ik heb van die kleine lolly's met van die witte papieren stokjes die helemaal ranzig worden als ze nat zijn.
Ook heel retro.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Dummies. Ik heb van die kleine lolly's met van die witte papieren stokjes die helemaal ranzig worden als ze nat zijn.
Ow die zijn ook lekker van vroeger ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Waar haal je dat vandaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dummies
Zitten ze nog in oma’s snoeptrommel? Ja, maar ze waren altijd zo populair dat ze in een mum van tijd verdwenen waren.
Is het eigenlijk wel lekker? De balletjes lijken een stuk kleiner dan vroeger, maar ze zijn nog steeds verrukkelijk van smaak.
Welk gevoel roept het op? De ballenbak van Ikea.
Wat is de beste locatie om ze te eten? Waar dan ook. Als je een Dummie ziet, dan eet je hem op. Waar je ook bent.
Is het sexy? Je kunt er een soort Hans-en-Grietje-spoor mee uitleggen over je lijf, maar A. je moet heel stil blijven liggen en B. je raakt die kleine rotdingen zo kwijt. Jammer.
Welke klusjes wil je hiervoor wel verrichten? De vaatwasser uitruimen, de tafel dekken, je moeder masseren… Alles voor die heerlijke dummies!
Kun je er iets speciaals mee? Ze allemaal in één keer in je mond gieten en ze dan tot één grote dummie kauwen.
Is het verslavend? De korreligheid maakt je extra gretig en doet je doosje na doosje openrukken.
Kun je ze delen met je verkering? Een paar korrels wil je wel afstaan, maar voor de rest moet ze maar een eigen doosje kopen.
Vormen ze een belemmering bij het touwtjespringen? Fuck touwtjespringen! Zodra je Dummies hebt, dan denk je niet meer aan dat soort aardse zaken.
Conclusie: Goed spul, die dummies.
Cijfer: 9
weer een nieuwe verbastering voor m'n lijstje...quote:
quote:
Google op Dummies en snoep, eerste hitquote:
Sorry het duurt altijd weken voor ik iemands naam kan onthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
weer een nieuwe verbastering voor m'n lijstje...![]()
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dummies
Zitten ze nog in oma’s snoeptrommel? Ja, maar ze waren altijd zo populair dat ze in een mum van tijd verdwenen waren.
Is het eigenlijk wel lekker? De balletjes lijken een stuk kleiner dan vroeger, maar ze zijn nog steeds verrukkelijk van smaak.
Welk gevoel roept het op? De ballenbak van Ikea.
Wat is de beste locatie om ze te eten? Waar dan ook. Als je een Dummie ziet, dan eet je hem op. Waar je ook bent.
Is het sexy? Je kunt er een soort Hans-en-Grietje-spoor mee uitleggen over je lijf, maar A. je moet heel stil blijven liggen en B. je raakt die kleine rotdingen zo kwijt. Jammer.
Welke klusjes wil je hiervoor wel verrichten? De vaatwasser uitruimen, de tafel dekken, je moeder masseren… Alles voor die heerlijke dummies!
Kun je er iets speciaals mee? Ze allemaal in één keer in je mond gieten en ze dan tot één grote dummie kauwen.
Is het verslavend? De korreligheid maakt je extra gretig en doet je doosje na doosje openrukken.
Kun je ze delen met je verkering? Een paar korrels wil je wel afstaan, maar voor de rest moet ze maar een eigen doosje kopen.
Vormen ze een belemmering bij het touwtjespringen? Fuck touwtjespringen! Zodra je Dummies hebt, dan denk je niet meer aan dat soort aardse zaken.
Conclusie: Goed spul, die dummies.
Cijfer: 9
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
Wat is er nog op TV? Mijn ouders hebben dan weer geen TV-gids..
www.tvgids.nlquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
www.tvgids.nlquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |