ze bestaan nogquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nestle?
Maar worden die nog verkocht? Dat zijn vet lekkere snoepjes, in een keer het hele doosje in je mond en dan lekker een uur kauwen.
bron: http://www.spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1102170713312 (ook leuk om te lezen vandaarquote:Dummies
Zitten ze nog in oma’s snoeptrommel? Ja, maar ze waren altijd zo populair dat ze in een mum van tijd verdwenen waren.
Is het eigenlijk wel lekker? De balletjes lijken een stuk kleiner dan vroeger, maar ze zijn nog steeds verrukkelijk van smaak.
Welk gevoel roept het op? De ballenbak van Ikea.
Wat is de beste locatie om ze te eten? Waar dan ook. Als je een Dummie ziet, dan eet je hem op. Waar je ook bent.
Is het sexy? Je kunt er een soort Hans-en-Grietje-spoor mee uitleggen over je lijf, maar A. je moet heel stil blijven liggen en B. je raakt die kleine rotdingen zo kwijt. Jammer.
Welke klusjes wil je hiervoor wel verrichten? De vaatwasser uitruimen, de tafel dekken, je moeder masseren… Alles voor die heerlijke dummies!
Kun je er iets speciaals mee? Ze allemaal in één keer in je mond gieten en ze dan tot één grote dummie kauwen.
Is het verslavend? De korreligheid maakt je extra gretig en doet je doosje na doosje openrukken.
Kun je ze delen met je verkering? Een paar korrels wil je wel afstaan, maar voor de rest moet ze maar een eigen doosje kopen.
Vormen ze een belemmering bij het touwtjespringen? Fuck touwtjespringen! Zodra je Dummies hebt, dan denk je niet meer aan dat soort aardse zaken.
Conclusie: Goed spul, die dummies.
Cijfer: 9
link naar PDF bestand:quote:Op de drie productielocaties van Perfetti Van Melle Benelux worden verschillende
producten gemaakt. De onderstaande tabel geeft hier inzicht in:
productielocatie tonnage product
Breda / Weert
-50.000 Mentos mint, fruit, drop
-Meller (caramel-chocolade)
-Peco-snoepkettingen
-Dummies
-Fruittella
-Wybert
Hoorn/Zaandijk
-23.500 Winegums ,
-Engelse drop
-Diverse soorten drop
Heel soms, zal wel een foutje geweest zijn dan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:36 schreef Sputnik het volgende:
Er zat/zit toch ook altijd 1 dummie in zo'n doosje met een ander kleurtje als de rest?
Bij ons bij de AH hebben ze ze nog in het assortiment zitten.quote:Waar kan je die nog kopen?
van Mellequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef arexes het volgende:
AH heeft ze, volgens mij wel van fruittella
Maar dat zijn nog wel dezelfde toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef arexes het volgende:
AH heeft ze, volgens mij wel van fruittella
Ik ook, ik eis dan ook dat ze morgen in de schappen van AH liggenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
waar kun je ze kopen? waar? Waar! WAAR!!!!!
Ik heb nu ineens behoefte aan Dummy's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |