Als mama niet kijkt (ik ben nu bij mama zolang dat stomme vriendje op vakantie is) neem ik altijd meteen de fles mee naar de bank hihiquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wil nu ook cola, maar gelukkig staat hier voor mijn neus een fles.
Saai. En mijn ouders hebben een vlooienplaag. En ik heb 2 bananenplantjes gered van de prullenbak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef Q. het volgende:
MLI. Hoe is Holland?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat zijn twiggles? Ik wil twiggles!!
verwende *****!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Kluts het volgende:
Ik heb hier een lekker glas amaretto ( die mijn vriendje voor me gehaald heeft) voor me staan. En chips!
Dit is absoluut niet vrouw gebonden!! Hier heb ik ook vaak "last" vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik leid aan de al om bekende vrouwen ziekte wat-ik-heb-wil-ik-niet-maar-ik-wil-wat-zij-daar-heeft-totdat-ik-het-heb-dan-hoef-ik-het-niet-meer-natuurlijk
vlooien?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Saai. En mijn ouders hebben een vlooienplaag. En ik heb 2 bananenplantjes gered van de prullenbak.
Mensen die ook amaretto lusten FTW!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verwende *****!!
Nu moet iedereen stoppen met opnoemen wat ze hebben want ik wil ook al een scheut amaretto in mn cola
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vlooien?
Als in bescherm uw hond en kat tegen vlooien en teken?
Ik ben ook vreselijk met reclame foldersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet vrouw gebonden!! Hier heb ik ook vaak "last" van![]()
Heb vaak zin in wat lekkers 's avonds en probeer zo gevarieerd mogelijk voedesl in huis te hebben, maar als ik dan net weer eens Escargots in huis heb, heb ik zin in Hollandse garnalen, een andere keer weer parika chips, als ik alleen naturel heb, of knakworstjes, als er alleen een Unox rookworst ligt... En zo kan ik nog wel doorgaan...![]()
Fuck, nu heb ik zin in Carpaccio...
Ik doe dat gewoon standaardquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als mama niet kijkt (ik ben nu bij mama zolang dat stomme vriendje op vakantie is) neem ik altijd meteen de fles mee naar de bank hihi
Want ik weet dat ik een enorm lamme tak ben
. Daar moet ik echt een fles van in huis halen.
Omg weet je wat je dan echt echt echt moet proberen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die ook amaretto lusten FTW!
Er zijn er namelijk maar zo weinig van.
Hoe kan dat?quote:
Oh het zijn een soort van bladerdeegstengels ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat zijn twiggles? Ik wil twiggles!!
Tja, we kunnen niet allemaal mazzel hebben he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu wil ik ook amaretto, maar ik moet het zelf halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |