k ben er netquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, werk.. ga daar zo maar 's heen
Ah crap, ik heb m'n werkdagen weer niet goed gepland dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben alleen morgen vrij, maar dan wordt het ook 30 graden.
Leuk man, paintballen is awesomequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij gaan opeens paintballen met de zaak morgen, overdag buiten.
Laatste keer dat ik dat deed, had iemand pech. Werd onder zijn masker door geschoten, met als gevolg kapot geschoten lip en een combinatie van bloed en verf in / op zijn gezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk man, paintballen is awesome
dat t-shirt van swarma?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft die 7 nog een betekenis, of mag 't ook 8 zijn? Of 9?
Ik zal wel even helpenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
In dit tempo is ie morgen wel vol, wat was 't ook alweer
?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft die 7 nog een betekenis, of mag 't ook 8 zijn? Of 9?
uiteindelijkquote:
Ja het stond min of meer gepland al dat we morgen naar de a73 gaan, camera's bij die tunnels enz maken. Zorgen dat het verkeer wél door stroomt en niet elk weekend die tunnel dicht hoeft...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Californium het volgende:
ga je morgen weer proberen 'iets te ondernemen' ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja het stond min of meer gepland al dat we morgen naar de a73 gaan, camera's bij die tunnels enz maken. Zorgen dat het verkeer wél door stroomt en niet elk weekend die tunnel dicht hoeft...
Doe me bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |