quote:
quote:
quote:
tis half 11.....quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Kap nou eens met er doorheen posten, nou doe je weer![]()
Mijn leven bestaat uit slapen, leren, werken, leren, slapen...komt goed.... behalve als mensen mij om 23.15 gaan sms-en en ik lig te slapen omdat bepaalde mensen vakantie hebben en ik NIETquote:
aha, vond die 23:15 nog wel te doen eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat uit slapen, leren, werken, leren, slapen...komt goed.... behalve als mensen mij om 23.15 gaan sms-en en ik lig te slapen omdat bepaalde mensen vakantie hebben en ik NIET
niet als ik de volgende dag moet werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aha, vond die 23:15 nog wel te doen eigenlijk
slaap lekker
22:10 nog wel te doen trouwens?![]()
Mis je gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
niet als ik de volgende dag moet werkenen ook stug doorgaan ondanks dat ik niet echt antwoorde....
![]()
Leren erover in de zomervakantie is niet tofquote:
en dat meldt je altijd s'avonds na 22.00quote:
Sms dan ook om 8.00 uur terug, dat zal m lerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat meldt je altijd s'avonds na 22.00de dag begint voor mij om 08.00 hoor....
geen slecht planquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sms dan ook om 8.00 uur terug, dat zal m leren![]()
Dan gaat meestal mijn wekker, zou mooi wakker worden zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sms dan ook om 8.00 uur terug, dat zal m leren![]()
Dat was dus niet de bedoelingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan gaat meestal mijn wekker, zou mooi wakker worden zijn
stuur mij nou gewoon eens een sms-je tussen 12.00 en 20.00 ofzo.... wordt ik minder chaggie vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan gaat meestal mijn wekker, zou mooi wakker worden zijn
Als ik het doe telt dat niet zeker?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
stuur mij nou gewoon eens een sms-je tussen 12.00 en 20.00 ofzo.... wordt ik minder chaggie van
Ik ook, halfquote:
jij geeft mij je mobiele nummer niet hequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik het doe telt dat niet zeker?
[..]
Ik ook, half
Eerste 5 minuten gemist, dus morgen maar even Uitzending gemist kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik het doe telt dat niet zeker?
[..]
Ik ook, half
Die heb je wel schatquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
jij geeft mij je mobiele nummer niet heeigen schuld
nee want die wou jij niet gevenquote:
Al sinds 7 juli, 10.08 uurquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
nee want die wou jij niet geven
Uhm, jij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:48 schreef PieterBas het volgende:
Wie heeft ondertussen niet Piles zijn mobiele nummer
Ik niet nee..quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Al sinds 7 juli, 10.08 uur
Maar als jij geen pm's leest![]()
[..]
Uhm, jij?
Maar het valt best mee
oja.... toen was ik al wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Al sinds 7 juli, 10.08 uur
Maar als jij geen pm's leest![]()
[..]
Uhm, jij?
Maar het valt best mee
Maar je vond me niet belangrijk genoeg om achteraf nog te lezenquote:
Trustequote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg zie Nu We Er Toch Zijn: Op Vakantie - Zweden topic
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Welterustenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Piles je mag mee, naar Zweden hoor... Gaan we een leuk Zweedse voor je zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg zie Nu We Er Toch Zijn: Op Vakantie - Zweden topic![]()
November/december gaat niet lukken helaas, wordt dan volgend jaar zomer denk ik
Maar bedankt voor het aanbod
Doet me wel denken aan een scene uit Friends die ik net gezien heb, waarbij Chandler en Ross samen opzoek naar een date gaan![]()
![]()
Hej hej,quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
November/december gaat niet lukken helaas, wordt dan volgend jaar zomer denk ik
Maar bedankt voor het aanbod
[muizenstem]quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Astrix en Cleopatra
Assepoester
Beide dvds gister gekocht![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Astrix en Obelix: Missie Cleopatra bedoel je zeker?
Topfilm
Mag Piles slapen bij jouquote:
Oh nee, ik bedoel de echte filmquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo staat het op de dvd! Maar het komt wss op hetzelfde neer.. Wel de tekenfilmversie he! en in het nederlands
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[muizenstem]
Assepoester Assepoester Assepoester
[/muizenstem]
Tekenfilmversiequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo staat het op de dvd! Maar het komt wss op hetzelfde neer.. Wel de tekenfilmversie he! en in het nederlands
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel de echte film
Tekenfilm ken ik niet geloof ik
In alle hoesjes gaan zeokenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef jna het volgende:
altijd leuk als je op zoek gaat naar je psp spellen en dan alleen lege hoesjes aantreft
Far Piles sova med dig?quote:
Met !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Far Piles sova med dig?
Misschien beter geweest
Bara braquote:
Dat kan ik wel radenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef PieterBas het volgende:
Far Piles sova med dig?
Misschien beter geweest
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent van mijn generatie! jij hoort die te kennen en daarbij de 'echte' film niet te WILLEN zien omdat het nergens op slaat!!
Daarom heb ik al mijn spellen uit de hoesjes gehaald, en netjes in een koffer met een lijst erbijquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef jna het volgende:
altijd leuk als je op zoek gaat naar je psp spellen en dan alleen lege hoesjes aantreft
De tekenfilm ana het downen .. of?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
Ben al aan het downloaden
Morgen kijken denk ik![]()
of de normale film die dus schande is!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Of wat
Ja, de tekenfilm, tenminste, ik hoop dat het hem is
Nee, want die ken ik dus alquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
of de normale film die dus schande is!
Wel 's ochtends vroeg doen hèquote:die zijn echt geweldig
![]()
![]()
Ga morgen de stad in voor alle andere delen die er te vinden zijn
Ik heb geprobeerd, maar kan er weinig van makenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Är du kåt eller vill du ett litet kex?
Als je dat tegen een Zweedse zegt, en als je dan geen klap in je gezicht krijgt of een vragend gezicht... dan ben je binnen, behalve als ze het laatste zegt.
Ben je geil, of wil je een koekje?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd, maar kan er weinig van maken
Gaan vrouwen dan slaan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben je geil, of wil je een koekje?
Dan slaap ikquote:
Dan nog.. sukkesl dan!quote:
Ga mee de stad inquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom.
Want 's middags zouden we samen gaan vervelen
Maar niet iedereen is zoals jijquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh Chris is online, ik wacht geduldig af haha
Zoals Piles al zei..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar de grap niet kennen
Spannend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh Chris is online, ik wacht geduldig af haha
kun je geen leuk liedje van makenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals Piles al zei..
En in het Engels kan is de grap ook niet leuk
Are you horny, or do you want a biscuit...?
Je bent af en toe echt net zo inactief als ik hèquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk trouwens dat ik eerst 2 of 3 dvd's ga kijken voordat ik wegga, dusja geen idee of ik wel het huis uit komof naar de super ga, waar ik eig wel heel nodig naar toe moet
Met dit weer!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
4,5 uur onderweg. Net iets te ver weg
Pff.. moet ik alles uitleggen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
4,5 uur onderweg. Net iets te ver weg
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent af en toe echt net zo inactief als ik hè
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. moet ik alles uitleggen!
jij in jouw stad uh dorp, ik in de mijne
Onmogelijkquote:
Goes.. The place to be?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog wel een keer naar Goes, maar dat doe ik nog wel een keer in september
[..]
Onmogelijk![]()
Hmm dan mmoet je ook niet zeurenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Moet eigenlijk nog wel een keer naar Goes, maar dat doe ik nog wel een keer in september
wel hoor!quote:Onmogelijk![]()
Das vette pech!quote:
En er is niet eens MIDNRquote:
Iddquote:
Waarschijnlijk veel interessanter dan ons...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Nog 6,5 uur dan mag EJ weer![]()
En na volgende week gaat ie nog 2 weken door met Michiel, en nemen ze Stenders programma ff over
Is Cue in gesprek met die Chris? Ze is zo stil![]()
Zit er wel in jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel interessanter dan ons...
Vind het altijd wel gezelliger als iemand mee gaat..quote:
Ik luister het wel terug, mij te vroegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Kan nu wel EJ luisteren. Ben 6 uur thuis
Hoezo nietquote:
Af en toe jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt weldan houden ze je neit op, kun je winkels uitlopen wanneer je ook klaar bent
![]()
Geen gezeik aan je hoofd of domme verhalen.. af ent oe is shoppen in je eentje geweldig
quote:En nee niet in gesprek met chris, aassepoester aan het kijken
Ik heb graag een second opinion nodig.. soms zegt zo'n verkoopster in een klerenwinkel.. Oh dit sta je geweldig (standaard verkooppraatje) en dan kom je thuis en denk je... Waarom heb ik dit ook al weer gekocht..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt weldan houden ze je neit op, kun je winkels uitlopen wanneer je ook klaar bent
![]()
Geen gezeik aan je hoofd of domme verhalen.. af ent oe is shoppen in je eentje geweldig
Maar je moet ook niet naar winkesl gaan waar verkopers tegen je gaan pratenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb graag een second opinion nodig.. soms zegt zo'n verkoopster in een klerenwinkel.. Oh dit sta je geweldig (standaard verkooppraatje) en dan kom je thuis en denk je... Waarom heb ik dit ook al weer gekocht..
Heb ik nooit zo vaak gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb graag een second opinion nodig.. soms zegt zo'n verkoopster in een klerenwinkel.. Oh dit sta je geweldig (standaard verkooppraatje) en dan kom je thuis en denk je... Waarom heb ik dit ook al weer gekocht..
Maar gewoon allerlei winkels kijken is toch wel leuk af en toe, niet perse voor klerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Nja, gewoon niet. Enige wat ik in de stad kan vinden is schoenen, cd's en gitaren. Dat zijn drie hele winkels. Weet wel waar de rest zit, maar kan nooit ergens iets leuks/passends vinden.
Ik weet wel wat mij leuk staat of niet..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo vaak gelukkig
Heb eerder iemand nodig die zegt: neem het nou, het staat echt leuk
Zo'n rare maat heb je toch niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Nja, gewoon niet. Enige wat ik in de stad kan vinden is schoenen, cd's en gitaren. Dat zijn drie hele winkels. Weet wel waar de rest zit, maar kan nooit ergens iets leuks/passends vinden.
Mja, ik meestal ook wel, maar echt nieuwe dingen pak ik niet zo snelquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mij leuk staat of niet..
Doe het ook niet vaak, maar een paar keer op een jaar vind ik het helemaal niet erg om door de stad te lopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Doe ik nooit Kees. Kom pas in winkelstraten indien onvermijdelijk, en dan ook niet van harte.
Blij dat die andere 3 winkels lekker achteraf zitten
wat heb je tegen winkels?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Doe ik nooit Kees. Kom pas in winkelstraten indien onvermijdelijk, en dan ook niet van harte.
Blij dat die andere 3 winkels lekker achteraf zitten
Truste, en tot morgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toe, vind het mooi geweest voor vandaag
Tot morgen
Wat hebben winkels tegen mijquote:
Willa Hollandquote:
Als je het nog leest, veel plezierquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef jna het volgende:
VAKANTIEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik weet niet of ik nog op fok kom voordat ik vertrek naar Schiphol dus ik zeg jullie maar alvast gedag.
16 augustus ben ik weer terug
CORFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sophia Bushquote:
Op die foto lijkt ze een beetje op Willa Hollandquote:
Goedemorgenquote:
quote:
Nicoquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:49 schreef nicomart het volgende:
mag ik me als oud-stagair en inmiddels werkend man toch weer melden?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jipje![]()
M'n linkerarm is het alleen niet echt eens met het wakker zijn, en dat typt lastig
Je loopt een beetje achterquote:
Dan begint de week lekker jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
Ik heb me vanmorgen verslapen, en toen ontdekte ik dat ik een lekke band had... Dus mijn maandagmorgen was het er ook niet mee eens dat ik wakker was..![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt je verslapen op een vrije dag?is dat mogeljk?
Ach maar 1,5 uur Jipje, valt best mee
Ik snapte het al nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow jipje versliep zich..sorry.. niet goed gekeken
quote:
Hoe kan ik jullie nou vergeten. Jullie hebben mijn door mijn stageperiode heen getrokken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico
Dat is lang geleden
Ik dacht al dat je ons vergeten was
Maar ben je nou wel of niet vrijquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
Hoe kan ik jullie nou vergeten. Jullie hebben mijn door mijn stageperiode heen getrokken.
quote:
Dacht ik al, maar was het ff kwijtquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
[..]Ik werk gewoon nog 5 weken 47 uur inde week hoor
En ga je nu ook werken, of de hele dag Fokken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
vandaag mijn eerste dag als echte werknemer bij mijn oud-stagebdrijf
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar was het ff kwijt
[..]
En ga je nu ook werken, of de hele dag Fokken?
nou ja.. moet een presentatie voorbereiden van mijn stageopdracht die waarschijnlijk als nieuw product zal worden gaan verkocht. Maar goed, daar heb ik dus al genoeg dingen voor liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar was het ff kwijt
[..]
En ga je nu ook werken, of de hele dag Fokken?
nog 10 minquote:
Al een topic of 100.quote:
Nog 40 minquote:
Ja, over 10 min heb ik ook 3 kwartierquote:
Poe! Dan heb jij nog pauze en ben ik alweer begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, over 10 min heb ik ook 3 kwartier
HZ is een rotschool, ik weet hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:07 schreef Jipje het volgende:
Piles. Je hebt een rotschool.(wel een lieve mevrouw trouwens, de contactpersoon
)
Dat was mijn laatste dagquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef nicomart het volgende:
Ter ere van mijn eerste dag gaan we hier uit lunchen om 1 uur.
Mijn laatste dag was een beetje onduidelijk door al die moeilijkheden op school. Vandaar dat het toen niet gebeurd is. Dan dus maar op mijn eerste werkdagquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste dag
Nu zelf maar eens wat te eten zoeken
Ik ben morgen weer de Sjaak.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Weer lekker aan het werk , pomdiedomdiedompiedom
Zolang je die lunch maar krijgtquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn laatste dag was een beetje onduidelijk door al die moeilijkheden op school. Vandaar dat het toen niet gebeurd is. Dan dus maar op mijn eerste werkdag
Morgen, woendag, vrijdag, zaterdagquote:
En donderdag ben ik ook de sjaak.quote:
Zou ik nog op de fiets gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Zometeen mijn stagecontract tekenen..
Zegt me moeder, ga je op de fiets..
Ik: Ja,
Moeder: je bent gek, het is 4 minuten lopen..
Nou ja, het is dat mijn fiets al buiten staat.. dus anders was ik ook gaan lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik nog op de fiets gaan
Als het meer als 2 minuten lopen is ga op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat mijn fiets al buiten staat.. dus anders was ik ook gaan lopen.
even 9292ov checken hoor
zie editquote:
Omdat die gebouwen zo raar in elkaar zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
[..]
HZ is een rotschool, ik weet het
Maar hoezo?
Ja, leuk hèquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Omdat die gebouwen zo raar in elkaar zitten
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Zometeen mijn stagecontract tekenen..
Zegt me moeder, ga je op de fiets..
Ik: Ja,
Moeder: je bent gek, het is 4 minuten lopen..
Das nog niet zo erg... Ik moet alle gevels opmetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, leuk hè
We leggen kilometers af op een dag
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das nog niet zo erg... Ik moet alle gevels opmetenEn zonder geveltekeningen is dat verdomd lastig
Blij dat ik op een kleine hogeschool zit..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, leuk hè
We leggen kilometers af op een dag
quote:
Ik ben tijdens de rondleiding op de open dag van de HH bijna verdwaaldquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blij dat ik op een kleine hogeschool zit..
De Haagse Hogeschool is ook zo'n kilometers lopen gebouw
Ik ook in de HH.. Een verschrikkelijk lelijk gebouw, zeker bij slecht weer..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de rondleiding op de open dag van de HH bijna verdwaaldIk wist op een gegeven moment echt niet meer waar ik was
Daarom ben ik maar naar den bosch gegaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook in de HH.. Een verschrikkelijk lelijk gebouw, zeker bij slecht weer..
Goeie vraag, kom ik bijna nooitquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Jipje het volgende:
Piles,
Als in de gang op de 3e verdieping van het L-gebouw staat, zit daar nog iets boven? Ramen ofzo?
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef Jipje het volgende:
Herstel, waarschijnlijk zit het boven de lokalen(foto's vanaf beneden gemaakt zijn lastig als je het dak wilt bekijken
)
quote:
Daar was ik al bang voor, daar zitten de laboratoria en de technische opleidingenquote:
Preciesquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, daar zitten de laboratoria en de technische opleidingen
Helemaal niksquote:
Dus dan zouden die ramen in de lokalen moeten uitkomen zeg maarquote:Ondertussen heb ik via google maps ontdekt dat de lokalen hoger zijn de gangmaar nu is dus nog de vraag of er in dat hogere stuk ook nog ramen zitten, staat een beetje vaag op tekening en op de foto's niet te zien...
Ja, dan heb je aan 5 min niet genoegquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies
Al heb ik er vorig semester regelmatig gezeten. En dan van de 2e verdieping van de A-vleugel naar de 3e van de L-vleugel moeten
Ja, dan zitten die ramen dus in de lokalenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niks
Maar het is ook al heeel lang geleden dat ik daar geweest ben
[..]
Dus dan zouden die ramen in de lokalen moeten uitkomen zeg maar
Volgens mij zitten er geen ramen boven de gang
Ach, goed voor de conditiequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
Ja, dan heb je aan 5 min niet genoeg(zeker omdat jullie de lift niet mogen gebruiken
)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
Ja, dan zitten die ramen dus in de lokalenBoven de gangen zit niks idd.
bah.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Houniet het volgende:
Kikker tussen deur..... (pics)
muis tussen de deur
zitten daar ramen dat jij weet?quote:
Zucht.quote:
Tuurlijk zitten daar ramen inquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zucht.
In die lokalen van L op de derde!(waar hebben we het nou al de hele tijd over
)
okequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten daar ramen in
Aan de kant van de haven / plein zit een rij ramen. En naar de gang toe ook
Maar niet boven de gang dus
Dat klinkt hopelijk erger dan dat het isquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Ben er weg van, naar het ziekenhuis. Tot morgen allemaal!
Op controle, niks ernstigs dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klinkt hopelijk erger dan dat het is
Tot ooit
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Houniet het volgende:
18-the_killers-mr_brightside_(jacques_luconts_thin_white_duke_remix)
Heb ik ook wel eens gehad op vakantiequote:Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Gvd.. ik heb oude limieten op m'n bankpas
kan maar 500 in de week opnemen en 1250 euro pinnen.. ipv de normale 1250 en 5000 euro.. Stond leuk bij de pinautomaat, kan ik geen geld opnemen. Maar het wordt aangepast
Gadver..quote:
Zou hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
true, misschien hebben we allemaal wat nuttigs te doen.
Het enige nuttige dat ik vandaag heb gedaan is een afstudeerstagecontract tekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
true, misschien hebben we allemaal wat nuttigs te doen.
Werk enzulks.quote:
Ik heb grasgemaaidquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het enige nuttige dat ik vandaag heb gedaan is een afstudeerstagecontract tekenen.
Hier bij ons zijn die dingen 1.50quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:39 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, zal ik voor $1,39 (zonder verzendkosten) een S-ATA datakabel kopen vanuit Taiwan... of naar computerwinkel voor ¤4,00 er daar een halen.. Ik heb hem toch nog niet helemaal nodig..
Dan word ik toch flink afgelegdquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier bij ons zijn die dingen 1.50.
Juist op die kleine goedkope dingen, wordt vaak de hoogste winstmarges op berekend..quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef mash_ het volgende:
zooo ook maar is aangemeld bij de supportersvereniging van ajax![]()
![]()
Ah, gelukkig. Veel te veel Ajax-fans hierquote:
Ben ik al jarenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef mash_ het volgende:
zooo ook maar is aangemeld bij de supportersvereniging van ajax![]()
![]()
Normaal trek niemand zich iets van mij aan, dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
je slaat het wel meteen dood he Piles?
Nu wel ja..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Normaal trek niemand zich iets van mij aan, dus
das ook zo..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Normaal trek niemand zich iets van mij aan, dus
Jij bent er bijna altijd..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
Al moet ik tegenwoordig wel het topic op gang houden schijnt het
Afgelopen weken was jij er volgens mij net zo vaakquote:
Klopt, helaasquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nah niets mis met voetbal, leuk enzo, maar hoe mensen kunnen veranderen in zielige kinderen omdat ze voor een bepaald clubje zijn enzo. Zeer debiel gedrag mijns inziens.
Geen internet bedoel je neem ik aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb en internet, dus het is niet mijn taak vandaag
en daarbij zit ik met het grote vraagstuk wat en of ik ga eten vandaag
Hoeveel eten wilde je precies gaan halenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:34 schreef Cuegirllie het volgende:
nee, want heel gedoe remember met m'n pinpas
quote:en toen tv gaan kijken en ijs gaan eten
Afgelopen maandenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgelopen weken was jij er volgens mij net zo vaak
Kan ook, in dit topic heb ik totaal geen besef van tijd eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Afgelopen maanden
Over 2 weken een stuk minder.
Nouhouquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja dat krijg je als ik van jou naar de super moet
quote:Het wordt gewoon wat sla vanavond, das genoeg
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
DEAN![]()
En waag het niet om nou weg te blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |