Dat is een hoaxquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Rosbief het volgende:
Laat het deze neger maar niet horen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bruine vel hoort echt zo.
En als hij zich nou goed wast?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bruine vel hoort echt zo.
Zó eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef Het_hupt het volgende:
die oude, wrakkige postduiven in Opels![]()
![]()
80 op de snelwegquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zó eens.
En dan die parkeerkunsten!!12345678976543
die hoort inmiddels al niets meer hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Rosbief het volgende:
Laat het deze neger maar niet horen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en midden over de strepen blijven rijdenquote:
Voor jou geen bier meer vandaagquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef RobDrop het volgende:
Ik vind het zekers wel een coole car, zeker als ik dan Modern Talking-You Can Win If You Want, Vanilla Ice of het complete oeuvre van Scooter keihard opzet en met mijn matties langs het winkelcentrum chickies gaat checken!
Of draaf ik nu een beetje door?
*Gooit zijn blikje Shandy maar weer in de vuilnisbak....*quote:
Ja, dat soort mensen was ik vergeten in de OP te zettenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef RobDrop het volgende:
Ik vind het zekers wel een coole car, zeker als ik dan Modern Talking-You Can Win If You Want, Vanilla Ice of het complete oeuvre van Scooter keihard opzet en met mijn matties langs het winkelcentrum chickies gaat checken!
Of draaf ik nu een beetje door?
Waarom verbaast mij dat nu niets?quote:
Golf hierquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:01 schreef Misanthropist het volgende:
dit zag ik vandaag rijden http://www.daihatsu.nl/home/index.php?option=content&task=view&id=14&Itemid=26
Welke dan? Ik heb nog geen mooie gezien anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
Nou pik je ook net de lelijkste Daihatsu's eruit... En ja, ik geef toe, ik rij ook in een Daihatsu! (alleen niet die lelijke uit de OP)
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke dan? Ik heb nog geen mooie gezien anders.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vergelijking met die blokkendozen uit de OP valt deze toch nog wel mee.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vergelijking met die blokkendozen uit de OP valt deze toch nog wel mee.
quote:
Euh jah koffer, die GTTi is echt niet meer standaard hoor. Er zijn ook filmpjes van een flink verbouwde Swift te vinden die het wint van een best niet onaardige ferrari. Maar goed, ipv de standaard 4 cil ligt er dan een V6 met dubbel nos in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |