En jij bent deskundig omdat je ook wel eens een PC schoonmaakt? Luister, ik hoef me hier niet te verdedigen ofzo tegenover mensen die "al jarenlang honderden PC's schoongemaakt hebben die het nog steeds doen". Het feit dat het al jarenlang goedgaat wil niet zeggen dat het ook goed IS.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je laat me huilen. Stop ajb..ik hou het dadelijk niet meer...
srry dat ik geen benul heb van pc's behalve het gebruik wat is n jumpertje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef LPC-JP het volgende:
Kijk voor je gaat zuigen/borstelen/blazen wel even goed waar de jumpers zitten en in welke positie ze zitten.
Je zou niet de eerste zijn die opeens een jumpertje kwijt is na een schoonmaak actie.
wat ziet die jumper er verkracht uit...quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef Stinosss het volgende:
[ afbeelding ]
Om een datalijn hoog of laag te maken.
Met de fietspomp loop je dat risico niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef LPC-JP het volgende:
Kijk voor je gaat zuigen/borstelen/blazen wel even goed waar de jumpers zitten en in welke positie ze zitten.
Je zou niet de eerste zijn die opeens een jumpertje kwijt is na een schoonmaak actie.
Dat is er 1 met een handvatje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ziet die jumper er verkracht uit...
Wel opletten met stoffilters. Het debiet aangevoerde lucht gaat verminderen. Minder debiet = minder koeling = meer kans op problemen. Even vergeten de filters te vervangen kan rampzalige gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef RiDo78 het volgende:
Je kunt ook een kast kopen waar je stoffilters voor de fans kunt plakken, dan moet je die wel eens per 2 weken schoonmaken of vervangen, maar je PC blijft verder stofvrij.
Ik heb een koelcomputer ( Tbalancer BigNG) die m'n fans aanstuurt. Als er een van de gemeten temperatuurwaarden te hoog wordt schakelt die alle fans op 100% en geeft ie een hoogst irritante piep. Geloof me, als dat 's nachts afgaat dan leer je het wel en vergeet je die stoffilters echt niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:30 schreef Drinkfontein het volgende:
[..]
Wel opletten met stoffilters. Het debiet aangevoerde lucht gaat verminderen. Minder debiet = minder koeling = meer kans op problemen. Even vergeten de filters te vervangen kan rampzalige gevolgen hebben.
Ik gebruik perslucht op lage druk en zeer zacht penseel met lange haren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |