quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef zeemonster het volgende:
Mijn broertje zou vandaag naar Frankrijk vertrekken , alleen is zijn auto eergister total los gereden.. Hij werd van achter aangereden terwijl hij bij het stoplicht stond te wachten. Hij heeft behalve wat nek - en rugpijn niet veel , geestelijk gestoord was hij namelijk al. Maar evengoed daar gaat zijn Vive la France vakantie.
Gelukkig maar dat hij er dan zo weinig aan over heeft gehouden. Engeltje op zijn schouderquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef zeemonster het volgende:
Jazijn auto ziet eruit als een een verfrommeld papiertje aan de achterkant... Het is dan ook wel apart dat hij zelf zo weinig heeft want de andere bestuurder is echt in volle vaart op zijn achterkant ingereden
.
Maar goed het is maar blik.
Nou dat zeiden wij (mijn vriend en ik) hem dus ook maar hij wuift het wegquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Geen whiplash oid? Dat hoor je vaak bij dat soort ongelukken. Plus dat je verrekt veel spierpijn hebt bij zo'n klap...dan voel je ineens precies waar ze zitten allemaal
Enig idee wat de malloot achter m aan het doen was aangezien ie een stoplicht en een auto over het hoofd zag?
Whiplash komt vaak later opzetten hè. Best wel een nare aandoening kan dat zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nou dat zeiden wij (mijn vriend en ik) hem dus ook maar hij wuift het weg. Hij heeft wel pijn zegt hij en er uis een behandelend arts/ambulance bijgeweest en morgen of dinsdag (weet het niet meer precies) moest hij naar zijn huisarts? Dat vertelde hij in ieder geval.
Hoe krijg je het voormekaar om je rijbewijs 2 jaar ingevorderd te krijgen echt. En dan gewoon door blijven rijdenquote:Hardleerse verdachte
Den Haag – Een agent hoorde zondagavond rond 19.15 bij de Goeverneurlaan/De Genestetlaan een enorm hard geluid. Vanuit de verte zag de politieman een scooter aankomen. Hij vermoedde dat onder de scooter geen uitlaat zat. Toen de bestuurder de politieagent in de gaten kreeg, remde hij hard af en ging te voet verder. De verdachte liep op de agent af. De scooter had inderdaad geen uitlaat. De 31-jarige Rijswijker werd staande gehouden en werd gecontroleerd. Het bleek niet te gaan om een scooter, maar om een bromfiets. Dit betekent dat een bestuurder een helm moet dragen, wat niet het geval was. Ook kon hij geen identiteitsbewijs overleggen, had nog een aantal openstaande boetes op zijn naam staan en stond diverse malen geregistreerd voor het rijden zonder rijbewijs. Het rijbewijs was namelijk tot juli 2010 ingenomen. De brommer is in beslag genomen. Tegen de Rijswijker werd proces-verbaal opgemaakt.
Wat een staatsmongool zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voormekaar om je rijbewijs 2 jaar ingevorderd te krijgen echt. En dan gewoon door blijven rijden
Wat een sjonnie zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voormekaar om je rijbewijs 2 jaar ingevorderd te krijgen echt. En dan gewoon door blijven rijden
erger nog is dat je het op geen enkele manier kan zien met foto's.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Whiplash komt vaak later opzetten hè. Best wel een nare aandoening kan dat zijn
zo moeilink is dat niet. Gewoon vaak met te veel drank achter het stuur kruipen als je rijbewijs in beslag genomen is doet wonderenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat er niet altijd beschadiging is van de wervels zie je het niet opfoto's idd. Even goed de symptomen in de gaten houden dus maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
erger nog is dat je het op geen enkele manier kan zien met foto's.
Als hij last heeft met tv kijken, duizelig, niet kunnen lezen zonder duizelig en misselijk te worden gaat het goed fout...
Zonde van die ruimte in je tweepersoonsbed...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Atreidez het volgende:
Mooi toch, heb je meteen iemand die t moet betalenEn je mag idd wel logeren, ik heb ook nog een bedbank staan!
Ik heb een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde van die ruimte in je tweepersoonsbed...
Halve kippen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een 1,5 persoons bed, maar de halve kippen zijn een beetje uit
Jill is een chick natuurlijk, dus aangezien er maar anderhalf persoon in het bed kan liggen moeten we haar door de midden hakkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Halve kippen?
Ik zou zeggen, gewoon lepeltje-lepeltje liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |