abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60702619
Wat is Nederland toch naar als je net twee weken in Frankrijk hebt gezeten .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60708411
Mijn broertje zou vandaag naar Frankrijk vertrekken , alleen is zijn auto eergister total los gereden.. Hij werd van achter aangereden terwijl hij bij het stoplicht stond te wachten. Hij heeft behalve wat nek - en rugpijn niet veel , geestelijk gestoord was hij namelijk al . Maar evengoed daar gaat zijn Vive la France vakantie.
pi_60710447
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef zeemonster het volgende:
Mijn broertje zou vandaag naar Frankrijk vertrekken , alleen is zijn auto eergister total los gereden.. Hij werd van achter aangereden terwijl hij bij het stoplicht stond te wachten. Hij heeft behalve wat nek - en rugpijn niet veel , geestelijk gestoord was hij namelijk al . Maar evengoed daar gaat zijn Vive la France vakantie.
! Wat heftig!! En super balen, dat die nu niet gaat! Het zal je maar gebeuren!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60710526
Ja zijn auto ziet eruit als een een verfrommeld papiertje aan de achterkant... Het is dan ook wel apart dat hij zelf zo weinig heeft want de andere bestuurder is echt in volle vaart op zijn achterkant ingereden .
Maar goed het is maar blik .
pi_60711114
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef zeemonster het volgende:
Ja zijn auto ziet eruit als een een verfrommeld papiertje aan de achterkant... Het is dan ook wel apart dat hij zelf zo weinig heeft want de andere bestuurder is echt in volle vaart op zijn achterkant ingereden .
Maar goed het is maar blik .
Gelukkig maar dat hij er dan zo weinig aan over heeft gehouden. Engeltje op zijn schouder .
pi_60711595
Geen whiplash oid? Dat hoor je vaak bij dat soort ongelukken. Plus dat je verrekt veel spierpijn hebt bij zo'n klap...dan voel je ineens precies waar ze zitten allemaal

Enig idee wat de malloot achter m aan het doen was aangezien ie een stoplicht en een auto over het hoofd zag?
pi_60714890
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Geen whiplash oid? Dat hoor je vaak bij dat soort ongelukken. Plus dat je verrekt veel spierpijn hebt bij zo'n klap...dan voel je ineens precies waar ze zitten allemaal

Enig idee wat de malloot achter m aan het doen was aangezien ie een stoplicht en een auto over het hoofd zag?
Nou dat zeiden wij (mijn vriend en ik) hem dus ook maar hij wuift het weg . Hij heeft wel pijn zegt hij en er uis een behandelend arts/ambulance bijgeweest en morgen of dinsdag (weet het niet meer precies) moest hij naar zijn huisarts? Dat vertelde hij in ieder geval.
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:54:51 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60726077
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nou dat zeiden wij (mijn vriend en ik) hem dus ook maar hij wuift het weg . Hij heeft wel pijn zegt hij en er uis een behandelend arts/ambulance bijgeweest en morgen of dinsdag (weet het niet meer precies) moest hij naar zijn huisarts? Dat vertelde hij in ieder geval.
Whiplash komt vaak later opzetten hè. Best wel een nare aandoening kan dat zijn

Und wiedermal an die Arbeit
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60728166
Weer een werkweek Heb nu al geen zin meer...
Where facts are few, experts are many.
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:15:07 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60729310
Hou op schei uit, erg gemotiveerd ben ik ook niet nu
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60729979
Ben lekker nog een paar daagjes vrij. Donderdag weer
pi_60730276
quote:
Hardleerse verdachte
Den Haag – Een agent hoorde zondagavond rond 19.15 bij de Goeverneurlaan/De Genestetlaan een enorm hard geluid. Vanuit de verte zag de politieman een scooter aankomen. Hij vermoedde dat onder de scooter geen uitlaat zat. Toen de bestuurder de politieagent in de gaten kreeg, remde hij hard af en ging te voet verder. De verdachte liep op de agent af. De scooter had inderdaad geen uitlaat. De 31-jarige Rijswijker werd staande gehouden en werd gecontroleerd. Het bleek niet te gaan om een scooter, maar om een bromfiets. Dit betekent dat een bestuurder een helm moet dragen, wat niet het geval was. Ook kon hij geen identiteitsbewijs overleggen, had nog een aantal openstaande boetes op zijn naam staan en stond diverse malen geregistreerd voor het rijden zonder rijbewijs. Het rijbewijs was namelijk tot juli 2010 ingenomen. De brommer is in beslag genomen. Tegen de Rijswijker werd proces-verbaal opgemaakt.
Hoe krijg je het voormekaar om je rijbewijs 2 jaar ingevorderd te krijgen echt. En dan gewoon door blijven rijden
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:55:09 #188
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60730309
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voormekaar om je rijbewijs 2 jaar ingevorderd te krijgen echt. En dan gewoon door blijven rijden
Wat een staatsmongool zeg
pi_60730843
quote:

[..]

Wat een sjonnie zeg .
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:07:45 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60732274
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Whiplash komt vaak later opzetten hè. Best wel een nare aandoening kan dat zijn
erger nog is dat je het op geen enkele manier kan zien met foto's.

Als hij last heeft met tv kijken, duizelig, niet kunnen lezen zonder duizelig en misselijk te worden gaat het goed fout...
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:08:57 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60732303
quote:

[..]

zo moeilink is dat niet. Gewoon vaak met te veel drank achter het stuur kruipen als je rijbewijs in beslag genomen is doet wonderen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:09:11 #192
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60732317
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

erger nog is dat je het op geen enkele manier kan zien met foto's.

Als hij last heeft met tv kijken, duizelig, niet kunnen lezen zonder duizelig en misselijk te worden gaat het goed fout...
Inderdaad, omdat er niet altijd beschadiging is van de wervels zie je het niet opfoto's idd. Even goed de symptomen in de gaten houden dus maar.
pi_60733275
Waarom kunnen mannen zo moeilijk luisteren? Vooral als ze familie van je zijn, zeg maar je broertje ofzo.

Vorige week klapte het spiraal van mn bed er in één hoek uit. Heb d'r even wat ondergezet zodat ik iig recht lig tot mn achterneef het kan maken. Nu heeft mn broertje dus de gewoonte om met de hond op mn bed te spelen, dus ik zeg al de hele week "blijf van mn bed af, ga er niet opzitten, pas op hij's kapot, wees voorzichting, doe nou niet" etc. Komt ie net thuis van zn werk, hond lag lekker languit op mn bed te slapen, wat doet die kneus...laat zich gewoon zo op mn bed ploffen. En toen lag mn spiraal dus in zn geheel op de grond :S
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:56:49 #194
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60733455
Kom maar bij mij logeren dan
pi_60733489
Mooi toch, heb je meteen iemand die t moet betalen En je mag idd wel logeren, ik heb ook nog een bedbank staan!
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:59:30 #196
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60733519
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Atreidez het volgende:
Mooi toch, heb je meteen iemand die t moet betalen En je mag idd wel logeren, ik heb ook nog een bedbank staan!
Zonde van die ruimte in je tweepersoonsbed...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_60733552
Ik heb een 1,5 persoons bed, maar de halve kippen zijn een beetje uit
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:02:16 #198
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60733579
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zonde van die ruimte in je tweepersoonsbed...
Ik heb een tweepersoonsbed En een tweepersoons slaapbank en zelfs nog twee slaapmatjes, dus ze heeft keuze zat

Oh mèn, we gaan weer helemaal de verkeerde kant op
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:05:04 #199
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60733657
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een 1,5 persoons bed, maar de halve kippen zijn een beetje uit
Halve kippen?

Ik zou zeggen, gewoon lepeltje-lepeltje liggen...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:09:01 #200
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60733738
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Halve kippen?

Ik zou zeggen, gewoon lepeltje-lepeltje liggen...
Jill is een chick natuurlijk, dus aangezien er maar anderhalf persoon in het bed kan liggen moeten we haar door de midden hakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')