abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60662973
net klaar met werken!
Voices tell me I'm the shit.
pi_60663291
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef BabblingBrook het volgende:
Import Hagenaar, meldt!
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60663704
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef BabblingBrook het volgende:
Hallo allemaal en de groetjes uit Het Strijkijzer
Welkom Donnie Darko fan?
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:16:10 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60665876
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik kijk net over de daken van de meeste huizen heen. Maar idd, als je bovenin zit, dan zie je het Kurhaus en de bootjes in de zee
wat een mooie ogen heb je zeg

Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60666557
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:51 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Welkom Donnie Darko fan?
Ja, groot fan U ook?
pi_60666571
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat een mooie ogen heb je zeg

Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt
Je bent idd niet de eerste, maar complimentjes zijn altijd leuk, dank je wel dus
pi_60667380
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja, groot fan U ook?
Vooral filmfan, maar DD staat er goed bij

Iedereen moet overigens stemmen! Een top 10 kan iedereen er toch wel uit persen..
pi_60668424
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Vooral filmfan, maar DD staat er goed bij

Iedereen moet overigens stemmen! Een top 10 kan iedereen er toch wel uit persen..
Ik zal eens kijken. Ik ga alleen over een paar uur op vakantie, dus ik heb nog een paar andere dingen aan mn hoofd
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:17:56 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60669830
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Je bent idd niet de eerste, maar complimentjes zijn altijd leuk, dank je wel dus
Geen dank

* ook_gek houd een oogje in het zeil
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60670687
Mijn laptop heb ik een paar weken terug weggebracht omdat die rare geluidjes maakte en niet deed wat ik wilde, nu ben ik vandaag gebeld dat ik het bedrag terug krijg in de vorm van een tegoed bon . Ben ik op zich wel blij mee want dan ga ik een andere laptop of een macbook halen .
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:43:53 #161
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60670791
Hey, een nieuw topic
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60670878
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef zeemonster het volgende:
Mijn laptop heb ik een paar weken terug weggebracht omdat die rare geluidjes maakte en niet deed wat ik wilde, nu ben ik vandaag gebeld dat ik het bedrag terug krijg in de vorm van een tegoed bon . Ben ik op zich wel blij mee want dan ga ik een andere laptop of een macbook halen .
Een nieuwe?
pi_60670954
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Een nieuwe?
Nee tuurlijk niet joh geen nieuwe

Ik dacht eerst aan een mp3speler

edit: heb jij nog leuke muziek ervoor
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:49:39 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60671010
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Lekker puh
Vertellen dat je in Londen zit is de coole versie van het verhaal. In realiteit zat ik op kantoor in Egham, Surrey (Greater London). Een paar kleine huisjes onder de rook van Heathrow met 1 officeblok, 1 hotel, 1 ferrari-dealer, 3 eetcafes en het britse legoland. Dat hotel zit vervolgens vol met opgewonden kinderen omdat ze naar Legoland gaan.

3 dagen hebben we besloten dat we naar Londen zouden gaan om wat te eten en een bioscoopje of theater te pakken en iedere dag hebben we vervolgens veel te lang doorgewerkt en ons geergerd aan de Legolandgasten. Het enige hoogtepunt was dat de ferraridealer vlak naast het officeblok zit en dat ik dus wel veel mooie auto's heb gezien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_60671034
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet joh geen nieuwe

Ik dacht eerst aan een mp3speler

edit: heb jij nog leuke muziek ervoor
Ik krijg maandag pas me nieuwe HDD die ik opgestuurd had krijg een gloednieuwe maar ben wel me 300 muziekalbums kwijt
pi_60671245
Nou hup opnieuw muziek sparen jij , dan kan je mijn mp3 speler vullen ! of zou er al muziek op staan als ik hem haal
pi_60671327
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef zeemonster het volgende:
Nou hup opnieuw muziek sparen jij , dan kan je mijn mp3 speler vullen ! of zou er al muziek op staan als ik hem haal
Als ie nieuw is heb je geen muziek als het goed is
Maar ben al aan sparen met muziek hehe laat maar weten welk genre je wil per forum/pm/mail/msn/foon/irl
pi_60671692
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Als ie nieuw is heb je geen muziek als het goed is
Maar ben al aan sparen met muziek hehe laat maar weten welk genre je wil per forum/pm/mail/msn/foon/irl
pi_60673188
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef XL het volgende:

[..]

Vertellen dat je in Londen zit is de coole versie van het verhaal. In realiteit zat ik op kantoor in Egham, Surrey (Greater London). Een paar kleine huisjes onder de rook van Heathrow met 1 officeblok, 1 hotel, 1 ferrari-dealer, 3 eetcafes en het britse legoland. Dat hotel zit vervolgens vol met opgewonden kinderen omdat ze naar Legoland gaan.

3 dagen hebben we besloten dat we naar Londen zouden gaan om wat te eten en een bioscoopje of theater te pakken en iedere dag hebben we vervolgens veel te lang doorgewerkt en ons geergerd aan de Legolandgasten. Het enige hoogtepunt was dat de ferraridealer vlak naast het officeblok zit en dat ik dus wel veel mooie auto's heb gezien.
En je bent niet naar Legoland geweest?
Tis een schande!
pi_60677797
goede morgen allemaal
pi_60678694
Mogge
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:27:42 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60688640
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

En je bent niet naar Legoland geweest?
Tis een schande!
Wel in Denemarken, toen ik nog zo'n klein opgewonden kind was.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:58:49 #173
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_60689286
Boe...

Tot zover mijn eerste zinnige bijdrage in dit topic sinds tijden. Kortom, ik ben er weer
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_60689440
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef XL het volgende:

[..]

Wel in Denemarken, toen ik nog zo'n klein opgewonden kind was.
Ik wil ook nog een keer naar Legoland...alhoewel ik nog even een kind ergens moet leasen als alibi. Moet toch een btje de schijn hoog houden dat ik met mn 24 jaar dat soort onvolwassen dingen niet meer leuk vind

Vandaag mn nieuwe telefoon gehaald. Tis zo'n HTC Touch Diamond, alleen dan de T-mobile versie. Hij zo pretty en shiny. Hopelijk houdt ie het een btje lang uit.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:32:59 #175
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60702434
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik kijk net over de daken van de meeste huizen heen. Maar idd, als je bovenin zit, dan zie je het Kurhaus en de bootjes in de zee
Zie je in elk geval meer dan ik Ik zie alleen maar de overburen en de achterburen, de achterburen kunnen dan wel weer over mij heenkijken zeg maar.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')