quote:
Welkomquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef BabblingBrook het volgende:
Hallo allemaal en de groetjes uit Het Strijkijzer
wat een mooie ogen heb je zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik kijk net over de daken van de meeste huizen heen. Maar idd, als je bovenin zit, dan zie je het Kurhaus en de bootjes in de zee
Je bent idd niet de eerste, maar complimentjes zijn altijd leuk, dank je wel dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat een mooie ogen heb je zeg
Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt
quote:
Ik zal eens kijken. Ik ga alleen over een paar uur op vakantie, dus ik heb nog een paar andere dingen aan mn hoofdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]Vooral filmfan, maar DD staat er goed bij
Iedereen moet overigens stemmen! Een top 10 kan iedereen er toch wel uit persen..
Geen dankquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Je bent idd niet de eerste, maar complimentjes zijn altijd leuk, dank je wel dus
Een nieuwe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef zeemonster het volgende:
Mijn laptop heb ik een paar weken terug weggebracht omdat die rare geluidjes maakte en niet deed wat ik wilde, nu ben ik vandaag gebeld dat ik het bedrag terug krijg in de vorm van een tegoed bon . Ben ik op zich wel blij mee want dan ga ik een andere laptop of een macbook halen.
Nee tuurlijk niet joh geen nieuwequote:
Vertellen dat je in Londen zit is de coole versie van het verhaal. In realiteit zat ik op kantoor in Egham, Surrey (Greater London). Een paar kleine huisjes onder de rook van Heathrow met 1 officeblok, 1 hotel, 1 ferrari-dealer, 3 eetcafes en het britse legoland. Dat hotel zit vervolgens vol met opgewonden kinderen omdat ze naar Legoland gaan.quote:
Ik krijg maandag pas me nieuwe HDD die ik opgestuurd hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet joh geen nieuwe
Ik dacht eerst aan een mp3speler
edit: heb jij nog leuke muziek ervoor
Als ie nieuw is heb je geen muziek als het goed isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef zeemonster het volgende:
Nou hup opnieuw muziek sparen jij , dan kan je mijn mp3 speler vullen ! of zou er al muziek op staan als ik hem haal
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie nieuw is heb je geen muziek als het goed is
Maar ben al aan sparen met muziek hehelaat maar weten welk genre je wil per forum/pm/mail/msn/foon/irl
En je bent niet naar Legoland geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef XL het volgende:
[..]
Vertellen dat je in Londen zit is de coole versie van het verhaal. In realiteit zat ik op kantoor in Egham, Surrey (Greater London). Een paar kleine huisjes onder de rook van Heathrow met 1 officeblok, 1 hotel, 1 ferrari-dealer, 3 eetcafes en het britse legoland. Dat hotel zit vervolgens vol met opgewonden kinderen omdat ze naar Legoland gaan.
3 dagen hebben we besloten dat we naar Londen zouden gaan om wat te eten en een bioscoopje of theater te pakken en iedere dag hebben we vervolgens veel te lang doorgewerkt en ons geergerd aan de Legolandgasten. Het enige hoogtepunt was dat de ferraridealer vlak naast het officeblok zit en dat ik dus wel veel mooie auto's heb gezien.
Wel in Denemarken, toen ik nog zo'n klein opgewonden kind was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En je bent niet naar Legoland geweest?
Tis een schande!
Ik wil ook nog een keer naar Legoland...alhoewel ik nog even een kind ergens moet leasen als alibi. Moet toch een btje de schijn hoog houden dat ik met mn 24 jaar dat soort onvolwassen dingen niet meer leuk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef XL het volgende:
[..]
Wel in Denemarken, toen ik nog zo'n klein opgewonden kind was.
Zie je in elk geval meer dan ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik kijk net over de daken van de meeste huizen heen. Maar idd, als je bovenin zit, dan zie je het Kurhaus en de bootjes in de zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |