abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:35:18 #276
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60873423
goedemorgen
pi_60873970
goede middag ....
ik ben thuis en werk in mijn tuin..

jeemig wat spinnen hebben we nu al !!!

becky wat fijn dat je bultjes bijna weg zijn en gelukkig mankeerd je verder niets
ik zag je ergisteren nog fietsen langs mijn woning, met een pink tshirt aan?
iemand naar de vuurwerkfestival geweest gisteren? ik zag alleen het tweede gedeelte ...

pi_60874390
Ik moest werken en heb gelukkig niks gemerkt van de drukte, was pas 2 uur thuis ofzo. Toen heb ik nog een uur kogelstoten zitten kijken, maar kwam er pas na 45 min. achter dat t vrouwen waren

Duif is niet dood trouwens, zit m om de 5 min. hier weg te jagen. Vanmorgen nam die zelfs ze vrouwtje mee uit eten, zaten ze met ze tweeen in me keuken

Altijd gezellig, bij mij in de keuken

[ Bericht 12% gewijzigd door Atreidez op 16-08-2008 13:01:13 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_60875249
Je moet die twee pluizen van je toch maar iets beter trainen. Btje hun eten laten dedigen enzo

Nouja opzich, mijn oude hond kwam een keer heel gestresst naast mn bed blaffen. Btje zo'n Lassie actie van 'Kom je nest uit en kom even mee naar beneden!!!'. Bleek dat er ook een duif de huiskamer was ingevlogen en de hond vond m eng
pi_60885574
Leuke foto Altreidez Ze doen die duif helemaal niets?
Ik ben gister naar het vuurwerk wezen kijken , jemig wat was het druk! Gaat er nog iemand vanavond?
pi_60886345
Volgens mij gaat het krioelen op de boulevard vanavond als ik zo de aanvoer van mensen in de trams en per auto bekijk.
Was net een half uur door de buurt aan het toeren op zoek naar een parkeerplek voor mn auto :S Uiteindelijk klein flutplekje gevonden in de Roerstraat waar ik m met veel pijn en moeite in wist te proppen. Gelukkig volg ik al een aantal jaar de cursus: Inparkeren - Scheveningen style.
Volgens mij heb ik nu meer moeite om mn auto recht in een groot leeg parkeervak te zetten dan dat ik m heel krap tussen twee schots en scheef geparkeerde auto's moet proppen
pi_60888414
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij gaat het krioelen op de boulevard vanavond als ik zo de aanvoer van mensen in de trams en per auto bekijk.
Was net een half uur door de buurt aan het toeren op zoek naar een parkeerplek voor mn auto :S Uiteindelijk klein flutplekje gevonden in de Roerstraat waar ik m met veel pijn en moeite in wist te proppen. Gelukkig volg ik al een aantal jaar de cursus: Inparkeren - Scheveningen style.
Volgens mij heb ik nu meer moeite om mn auto recht in een groot leeg parkeervak te zetten dan dat ik m heel krap tussen twee schots en scheef geparkeerde auto's moet proppen
Ik kruiste net met de auto lijn 11, die kwam zo wat niet vooruit zo vol zat die .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60890387
zo erg allemaal? we zijn gisteren ook met de auto gegaan
op de Nieuwe Parklaan stonden allemaal hulpagenten die ons niet wilden doorlaten richting strand, ik zei " we wonnen in de Maaswijkstraat en willen naar huis"
huppa, gaat u maar mevrouw , en de weg was vrij en heb daar ook nog geparkeerd en geen bon gehad hoor ( stond voor mijn ex-woning waar een CRV mannetje zijn garage heeft ) vroeger stond ik daar ook vaak maar pas als hij klaar was mijn zijn werk en al naar huis...NOOIT problemen gehad

ik vond het tweede vuurwek in begin wat zaai ...
pi_60890608
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Charisma het volgende:
zo erg allemaal? we zijn gisteren ook met de auto gegaan
op de Nieuwe Parklaan stonden allemaal hulpagenten die ons niet wilden doorlaten richting strand, ik zei " we wonnen in de Maaswijkstraat en willen naar huis"
huppa, gaat u maar mevrouw , en de weg was vrij en heb daar ook nog geparkeerd en geen bon gehad hoor ( stond voor mijn ex-woning waar een CRV mannetje zijn garage heeft ) vroeger stond ik daar ook vaak maar pas als hij klaar was mijn zijn werk en al naar huis...NOOIT problemen gehad

ik vond het tweede vuurwek in begin wat zaai ...
Wat vond je het, lief duitsertje van me .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:24:27 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60890662
Niks gemerkt van vuurwerk hier. Heb net wel de maan een stukje verduisterd zien worden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60890733
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:24 schreef Elegy het volgende:
Niks gemerkt van vuurwerk hier. Heb net wel de maan een stukje verduisterd zien worden
FUCK! Me pda staat op een verkeerde datum, ik had m op alarm staan
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:37:18 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60890874
het is 1 fuking drama hier. ik woon dan in het enige stulje niet betaald parkeren scheveningen.....
de auto's staan echt op de gekste plekken

snap niet dat er zo veel mensen gaan kijken naar dat vuurwerk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:41:26 #288
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60890932
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:28 schreef Atreidez het volgende:

[..]

FUCK! Me pda staat op een verkeerde datum, ik had m op alarm staan
Nuja, zo interessant is het nou ook weer niet hoor, alleen het bovenste stukje bleef belicht. Verder geen apocalyptische openbaringen oid
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60890978
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nuja, zo interessant is het nou ook weer niet hoor, alleen het bovenste stukje bleef belicht. Verder geen apocalyptische openbaringen oid
Tis er nu nog een heeeeeel klein beetje .
pi_60891475
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hij zou toch rood worden? Had ik ergens gelezen.. Vroeger dachten ze dan dat er bloed moest vloeien
pi_60891798
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wat vond je het, lief duitsertje van me .
ik vond de deeeee niet
pi_60891884
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij zou toch rood worden? Had ik ergens gelezen.. Vroeger dachten ze dan dat er bloed moest vloeien
Dat zou ik bij sommige mensen op de aardbodem ook wel willen zonder rode maan Grapje natuurlijk ik ben vredelievend soms .
Bij volle maan worden er veel babietjes geboren zeggen ze . Ik heb het heel even gezien toen ik op weg was naar huis vanuit Delft.
pi_60892122
ikw as op weg naar werk maar het was hier te vochtig in de lucht, je zag het niet goed
pi_60896425
Helleuw *ook weer terug is*
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:49:21 #295
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60896742
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Revelations of John, 6:12

12 ¶ And I beheld when he had opened the sixth seal, and, lo, there was a great earthquake; Rev. 11.13 ; 16.18 and the sun became black as sackcloth of hair, and the moon became as blood;

Openbaringen van Johannes, 6:12:

12 En ik zag, toen Het het zesde zegel geopend had, en ziet, er werd een grote aardbeving; en de zon werd zwart als een haren zak, en de maan werd als bloed.
quote:
Johannes zag in zijn Openbaring hoe het Lam Gods (symbool staand voor Jezus) de zeven zegels van een boek opende. Bij elk van de eerste vier zegels verscheen een man te paard:

1. wit paard: ruiter met pijl en boog, een kroon. Zou symbool staan voor ziekte;
2. rood paard: ruiter met zwaard. Zou symbool staan voor oorlog;
3. zwart paard: ruiter met weegschaal. Zou symbool staan voor honger;
4. vaal, grijs paard: ruiter met zeis. De Dood.
quote:
1 En ik zag, toen het Lam een van de zegelen geopend had, en ik hoorde een uit de vier dieren zeggen, als een stem van een donderslag: Kom en zie!

2 En ik zag, en ziet, een wit paard, en Die daarop zat, had een boog; en Hem is een kroon gegeven, en Hij ging uit overwinnende, en opdat Hij overwonne!

3 En toen Het het tweede zegel geopend had, hoorde ik het tweede dier zeggen: Kom en zie!

4 En een ander paard ging uit, dat rood was; en dien, die daarop zat, werd macht gegeven den vrede te nemen van de aarde; en dat zij elkander zouden doden; en hem werd een groot zwaard gegeven.

5 En toen Het het derde zegel geopend had, hoorde ik het derde dier zeggen: Kom en zie! En ik zag, en ziet, een zwart paard, en die daarop zat, had een weegschaal in zijn hand.

6 En ik hoorde een stem in het midden van de vier dieren, die zeide: Een maatje tarwe voor een penning, en drie maatjes gerst voor een penning; en beschadig de olie en den wijn niet.

7 En toen Het het vierde zegel geopend had, hoorde ik een stem van het vierde dier, die zeide: Kom en zie!
schilderij van Gustave Doré: De Dood op het vale paard

8 En ik zag, en ziet, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was de dood; en de hel volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel der aarde, met zwaard, en met honger, en met den dood, en door de wilde beesten der aarde.

9 En toen Het het vijfde zegel geopend had, zag ik onder het altaar de zielen dergenen, die gedood waren om het Woord Gods, en om de getuigenis, die zij hadden.

10 En zij riepen met grote stem, zeggende: Hoelang, o heilige en waarachtige Heerser, oordeelt en wreekt Gij ons bloed niet van degenen, die op de aarde wonen?

11 En aan een iegelijk werden lange witte klederen gegeven, en hun werd gezegd, dat zij nog een kleinen tijd rusten zouden, totdat ook hun mededienstknechten en hun broeders zouden vervuld zijn, die gedood zouden worden, gelijk als zij.

12 En ik zag, toen Het het zesde zegel geopend had, en ziet, er werd een grote aardbeving; en de zon werd zwart als een haren zak, en de maan werd als bloed.

13 En de sterren des hemels vielen op de aarde, gelijk een vijgeboom zijn onrijpe vijgen afwerpt, als hij van een groten wind geschud wordt.

14 En de hemel is weggeweken, als een boek, dat toegerold wordt; en alle bergen en eilanden zijn bewogen uit hun plaatsen.

15 En de koningen der aarde, en de groten, en de rijken, en de oversten over duizend, en de machtigen, en alle dienstknechten, en alle vrijen, verborgen zichzelven in de spelonken, en in de steenrotsen der bergen;

16 En zeiden tot de bergen en tot de steenrotsen: Valt op ons, en verbergt ons van het aangezicht Desgenen, Die op den troon zit, en van den toorn des Lams.

17 Want de grote dag Zijns toorns is gekomen, en wie kan bestaan?
pi_60896752
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef Charisma het volgende:

[..]

ik vond de deeeee niet
Ik hoop dat je de ssssssssssss niet vond, anders stond er "daai" .
pi_60896769
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef Addict89 het volgende:
Helleuw *ook weer terug is*
Broekkie ! Hoe was je vakantie??
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:53:32 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60896800
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:33 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dat zou ik bij sommige mensen op de aardbodem ook wel willen zonder rode maan Grapje natuurlijk ik ben vredelievend soms .
Bij volle maan worden er veel babietjes geboren zeggen ze . Ik heb het heel even gezien toen ik op weg was naar huis vanuit Delft.
Bij volle maan worden er in elk geval wel meer baby'tjes gemaakt

Heeft invloed op onze hormoonhuishouding.
pi_60897955
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:51 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Broekkie ! Hoe was je vakantie??
Leuk en zonnig . Maar toch altijd weer heel fijn om thuis te komen. Jouwe?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60898025
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:54 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Leuk en zonnig . Maar toch altijd weer heel fijn om thuis te komen. Jouwe?
Was fijn ! Ik wil alweer weg ... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')