Ik denk dat jij 56 kilo weegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik gok dat D_H wel een kilo of 100 a 110 ispuur gokje heur
Dan kan ik alvast bevestigen dat ik geen 56 kilo weegquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 56 kilo weegtEn DH is 95 kilo
.quote:alle zure dieetclubwijven
Maar het lag wel lekker. Geef maar toe!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik gok dat D_H wel een kilo of 100 a 110 ispuur gokje heur
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef Isabeau het volgende:
DISCLAIMER: Ik vind jou, Octo en jou, YPPY, geen zure dieetclubwijven.
Nou nee want het deed keihard krrrakquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar het lag wel lekker. Geef maar toe!![]()
Dat deed remlofquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou nee want het deed keihard krrrak
Ow vandaar die onverklaarbare blauwe plekkenquote:
Die zijn je dronken bui de avond daarvoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow vandaar die onverklaarbare blauwe plekken
vroeg me al af hoe die er zijn gekomen
haha echt heul niet woarquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die zijn je dronken bui de avond daarvoor
Ga slapen![]()
Gaat je vast lukken en van wat ik gezien heb zie je er al gewoonweg fanfuckingtastic uitquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Isabeau het volgende:
MK wat gaaf!!Dat hoop ik ook ooit te bereiken
![]()
MissHobje, echte vrouwen krijgen snel blauwe plekken, dus je bent een echte vrouw
Als hij een courgette in zijn aars stopt dan wil ik op zijn minst foto's !.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken en van wat ik gezien heb zie je er al gewoonweg fanfuckingtastic uit![]()
Cnk is een beetje erg melig, zo heeft hij schijfjes komkommers in mijn slippertjes gestopt(zeg liefje doe nou even je slippertjes aan), hij heeft wortels in zijn neus gestopt en nog wat dingen die ik hier maar niet vertel
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Als hij een courgette in zijn aars stopt dan wil ik op zijn minst foto's !.
wij waren sjoppen en vreten das nog veul gayerquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik was naar de gay pride
ik was werken, 10m shoppen (tas, slippers, twee shirtjes)quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wij waren sjoppen en vreten das nog veul gayer
Ja of blijf je tot morgen ochtend hangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Moblo ga je dan vannacht nog horen of je het huis hebt?
Gaaf trouwens voor jullie!
Ja, jammer. Niet verzopen op dat bejaardeneiland?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O kijk, ik kom op een bijzonder moment binnen.
In jouw sausje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk heeft net zijn vinger een paar keer in mijn sausje gestoken en daarna afgelikt, dus ik ben zo naar bed
O nee, het was echt geweldig!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jammer. Niet verzopen op dat bejaardeneiland?
Slaap lekker en geniet ervanquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk heeft net zijn vinger een paar keer in mijn sausje gestoken en daarna afgelikt, dus ik ben zo naar bed
je moet ook niet de hele tijd met je mond open "ooooh, wat mooi!!!" zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gister voor het eerst xtc gegeten en het was echt mooiAlleen m'n kaken doen au
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In jouw sausje?
En vinger is zeker die 11e vinger?
Dag beau, how is life?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je moet ook niet de hele tijd met je mond open "ooooh, wat mooi!!!" zeggen
Moblo, het komt vast wel goed
En CnK is dus meligKomkommerschijfjes in je slippers
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je moet ook niet de hele tijd met je mond open "ooooh, wat mooi!!!" zeggen
Moblo, het komt vast wel goed
En CnK is dus meligKomkommerschijfjes in je slippers
Zit er nog een causaal verband tussen die wonden en je verlichtende ervaring?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Nee dat deed ik ook niet
Ik heb staarwedstrijden gedaan in de tram
Echt vaag, vriendje had pilletjes, wat zijn dat, ja appeltjes, o okee *hap*, half uur later, wooow alles is mooi, ja das xtc. ik: wattt ben je gek of zo daar ga je dood van. hij: nee joh.
maar dat lag meer aan mij dan aan hem. ik heb hem daarvoor om half 9 's avonds weten te overtuigen dat het ochtend wasen mezelf ook :/
Ik heb twee hele nare brandwonden op m'n vingers, open en kapot en vies, wat kan ik er tegen/voor/aan doen?
nee dat was daarvoor nog.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit er nog een causaal verband tussen die wonden en je verlichtende ervaring?
Ja hij zei het welquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
PF, ik vind het niet kunnen hoor...iemand xtc pillen geven en niet zeggen dat het xtc pillen zijn!Zo, ik zou uit mijn vel springen. En niet zo'n beetje ook... Ik denk zelfs dat het einde relatie zou zijn als het nog zo pril was.
brandwonden, hoe kom je daar dan aanIk heb zo natuurlijk geen idee hoe ernstig het is, maar ik ga maar even uit van oppervlakkige wonden. Met wat lauw water voorzichtig wat schoon proberen te maken, viezigheid wil je e rniet in hebben. Er daarna niets opsmeren (geen zalfjes, jodium, alcohol of andere gekkigheid gebruiken!) Afdekken is meestal niet nodig en als je dat liever wel doet dan eerst met een steriel gaasje.
Je hersens stonden in de [OFF] stand?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij zei het wel
maar ik dacht niet dat "normale" mensen dat hadden en dus geloofde ik hem niet.
Ik dacht gewoon een random space pilletje of zo. Eigenlijk dacht ik vrij weinig.
Dat was vóór de pilletjes?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nee dat was daarvoor nog.
ik kreeg een sigaret verkeerd om aangereikt
zodat het brandende gedeelte tussen m'n vingerkootjes bleef hangen
na eerst ruim een minuut gestaard te hebben: wooow mooi lichtjesloeg iemand het gelukkig uit m'n hand
Doe mij die van 8 maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Omg 2 gratis kleuters hier af te halen, eentje van bijna 8 jaar met downsyndroom, das net zo iets als een patatje speciaal, en dan heb ik er nog 1 van 38 in de aanbieding
Ik heb de blaren kapot gebetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hersens stonden in de [OFF] stand?
Oh, en bij die brandwondjes opletten of het niet gaat ontsteken (opzwellen, flink roder worden, koorts, etter, pijntoename), dan even bij je huisarts langs.
Moesten jullie geen sausje consumeren?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Omg 2 gratis kleuters hier af te halen, eentje van bijna 8 jaar met downsyndroom, das net zo iets als een patatje speciaal, en dan heb ik er nog 1 van 38 in de aanbieding
Ja! Voor de pilletjes om 21:00 heb ik Mr PF overtuigd dat het ochtend was, we zijn in de tram gaan zitten en tegen iedereen gezegd dat het wel tijd was om te slapen ondertussen, vooral met al die kleine kinderenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was vóór de pilletjes?
Wauw!
Volgens mij heb jij geen pillen nodig liefje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! Voor de pilletjes om 21:00 heb ik Mr PF overtuigd dat het ochtend was, we zijn in de tram gaan zitten en tegen iedereen gezegd dat het wel tijd was om te slapen ondertussen, vooral met al die kleine kinderen
nou niet als Milou wakker isquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moesten jullie geen sausje consumeren?
Kapotgebeten... ok. Dat 'raar kind' sloeg dat nou op jou of op je ex?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de blaren kapot gebeten
nu is het rood/wit/met vocht etc. er uit.
Het doet wel pijn maar niet meer pijn dan het branden zelf. Dat viel op zich wel mee.
ja, present!quote:
Daar krijgt hij vanzelf spijt van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nou niet als Milou wakker is![]()
en Milou is behoorlijk wakker en cnk jut haar op zodat ze volgens mij nooit meer gaat slapen
Raar sloeg op hemquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kapotgebeten... ok. Dat 'raar kind' sloeg dat nou op jou of op je ex?
Heb je het daarna wel goed gespoeld met water?
dat dan weer niet, hij slaapt lekker door straks en ik ga maar taartjes maken ofzo met Milouquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar krijgt hij vanzelf spijt van.
Nou, dat zou ik toch echt anders uit onderhandelen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat dan weer niet, hij slaapt lekker door straks en ik ga maar taartjes maken ofzo met Milou
Alcohol op brandwonden is niet goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O schoonmaken met alcohol kan wss geen kwaad?
En zal ik er dan een gel pleister opdoen of niks?
Ze raken elkaar constant aan dus is misschien niet zo handig..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Life is good, Dude(en dat uit mijn mond vingers!
)
Dank je wel dokter Isaquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alcohol op brandwonden is niet goed
Maar ik hoop dat het biertje een beetje koud was
Je kan er wel even een pleister opdoen als ze elkaar steeds raken, dat lijkt me dan in dit geval wel beter.
Life is good, Dude(en dat uit mijn mond vingers!
)
Ik stuur de rekening welquote:
Is je enorm gegund!quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit eindelijk weer wat beter in mijn velPrettige ervaring
En hoe is het daar? was je nou al op vakantie geweest?
Groot gelijk, ik zou die koffer pas weer uitpakken op mijn volgende vakantiebestemmingquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Vakantie achter de rug, belachelijk fantastisch. Mijn deel van de koffer is nog onuitgepakt. Ik ben in de ontkennende fase.
NY in de herfstvakantie is dat. Qua temperatuur wel een inpak-match!quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik zou die koffer pas weer uitpakken op mijn volgende vakantiebestemmingAl kan ik dan geen enkele frisheid garanderen.
Wat een droevig nummer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en het cul slaapliedje (goodbye) werd gespeeld op de begrafenis vrijdag
quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een droevig nummer.
NY! NY!![]()
Oh, ik wil terug naar NY. De eerste keer dat ik een stad mooi vond
En toen vroeg je nog iets en liet mij kortetermijngeheugen me in de steek. Oh wacht. Brainprocessing: ja, ik ben op mijn werk
Ja, daar schoot ik spontaan van in de lachquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
En de potloodoplossing is ook een aanrader.
Ja maar dat ging op het laatst ook snel zeg! Daar had ik dan weer wat meer tijd voor willen hebben. Mooie brandwonden trouwens!quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het trouwens wel meevallen met de open deuren. Ik had al wel door dat de ultimate good guy niet good zou blijven.
O laten we het hopen jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 03:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop het voor haar
(en misschien straalt het ook een beetje uit naar haar 3 kamergenoten die erdoor gestoord werden in hun slaap)
Slaap lekker voor zometeenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn aflossing is er, tot later allemaal
Veel plezier vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoera de laptop werkt! Wel met kabel, maar soit. Ik vertrek voor een dagje randstad, foto's maken voor oma's feest. Joepie. Met neefjes, nichtje, zussen en aanhang allemaal. Gelukkig is jongste neef ook vrijgezel![]()
Doei lieverds, en hobseltje, succes met je rib
Ik wou nog even zeggen dat ik hier erg blij om ben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit eindelijk weer wat beter in mijn velPrettige ervaring
En hoe is het daar? was je nou al op vakantie geweest?
Nog steeds over je huis?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben chagerijnig en misselijk van onwetendheid![]()
![]()
Ik stem voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zullen we met zijn allen MoBlo bellen?![]()
Nou ok, misschien wel als je in een prachtwijkpoppenkast blijft wonenquote:
Je bent er nog nooit geweest, maar je hebt er nu al een mening over.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
ben er nog nooit geweest![]()
* motorbloempje gaat dat ook zo houden
Dat is aan de andere kant van de provincie. Als ik daar dan eenmaal ben, dan kan ik gelijk weer terug.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:05 schreef MissHobje het volgende:
Naar het strand Vork, naar het strand
dan heb je wel iets gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de provincie. Als ik daar dan eenmaal ben, dan kan ik gelijk weer terug.
Hoi, Amsterdam hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:55 schreef Vork het volgende:
Ach, het is best een mooie stadje hoor. Alleen is er op maandagochtend/middag gewoon niet veel te doen. Dan zit iedereen gewoon weer in Amsterdam.
Pijnlijk, geel, vocht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:52 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk heb zo lekker geslapen
Ik had alleen mijn wekker een beetje vroeg staan, dat was ik vergeten
![]()
MoBlo, wat zenuwslopend!! Wat was nou precies het voordeel van in het systeem kunnen kijken?Je krijgt nog een hartinfarct, arm kind.
octo, who needs een ov kaart als je een motor en straks goede baan met plenty of money voor de trein hebt(trein?! auto!)
En qua film? The Dark Knight. Duh. Ook voor vrouwen èrg aangenaam kijkmateriaal. (alhoewel kwijlen wbt Heath Ledger ditmaal wel uitgesloten is, kreeg wel rillingen van hem, maar die waren niet aangenaam).
DH, wat ben je druk![]()
PF, hoe is het met je brandwondjes?
Moet het huis een beetje netjes hebben voor morgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:52 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk heb zo lekker geslapen
Ik had alleen mijn wekker een beetje vroeg staan, dat was ik vergeten
![]()
MoBlo, wat zenuwslopend!! Wat was nou precies het voordeel van in het systeem kunnen kijken?Je krijgt nog een hartinfarct, arm kind.
octo, who needs een ov kaart als je een motor en straks goede baan met plenty of money voor de trein hebt(trein?! auto!)
En qua film? The Dark Knight. Duh. Ook voor vrouwen èrg aangenaam kijkmateriaal. (alhoewel kwijlen wbt Heath Ledger ditmaal wel uitgesloten is, kreeg wel rillingen van hem, maar die waren niet aangenaam).
DH, wat ben je druk![]()
PF, hoe is het met je brandwondjes?
Ja. Maar, ik ga even eten koken hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat Nynke dat ook bedoelt met "slow" chatNiks te zeggen hebben en dan maar zeggen dat je weg gaat oid.
Nou, ik drink nu een biertje, want m'n bier meost op, ik wil m'n krat niet verhuizen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Eten koken is on topic in CULWat ga je maken?
Oh, en de wraps gaan niet door, want de wraps staan al maanden in m'n kast, en ruiken naar oude kranten. Niet echt eetlust bevorderend. Nu maar iets pasta-achtigs maken dan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nou, ik drink nu een biertje, want m'n bier meost op, ik wil m'n krat niet verhuizen..
vanmiddag heb ik met m'n moeder al quiche en sla gehad, nu maak ik koude wraps met zalm, ijsbergsla en roomkaas. makkelijk, simpel en lekker...
Moet jij niet slapen Isa?
Zuipze danquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nou, ik drink nu een biertje, want m'n bier meost op, ik wil m'n krat niet verhuizen..
vanmiddag heb ik met m'n moeder al quiche en sla gehad, nu maak ik koude wraps met zalm, ijsbergsla en roomkaas. makkelijk, simpel en lekker...
Moet jij niet slapen Isa?
Er was nog een biertje over, de rest was al op. Dus dat viel tegen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zuipze danIk heb hier nog een kapot raceframe staan wat deze week naar limboland moet; garantiegevalletje. Ik stop m morgen maar ff in een doos denk ik. Jullie hebben toch zeker ook een postbode?
![]()
Getsiederrie, dat gekusjekroel van jou ook altijd, kun je niet wegblijven uit de SC? Het was net zo heerlijk niet kusjekroel hier!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Tentamens
tvp'tje, zwaaienen
voor Nynke in haar verhuisperikelen.
had ze ook net zulke tietjes?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag zag ik in de AH iemand die even lang was als jij. Als ik recht voor me uit keek dan zat mijn neus op haar borsthoogte.
groter en pronter?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, veul grotere prontere tietjes.
Ja, maar ik vermoed hulp van een grote pronte BH.quote:
Vroeger beet ik daar altijd doorheen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
@ Nynke: heb een flesje Byte-X gekocht vorige week, helpt als een tierelier, heb nu weer 10 witte randjes aan mijn nagels. De vraag is, hoe lang nog.
Het was geen ex het was een soort stipjes verhaal. Ik kreeg wel een smsje van hem dat ik er goed uitzag..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vermoed hulp van een grote pronte BH.
@ DH: mooie vakantiefoto's, leuke groene crossmotor en wat waren nou die gepaneerde balletjes?
@ Krak
@ PF: hoop dat de uitvaart (ondanks ex) goed was gegaan bij het afscheid nemen, en ik kijk er naar uit om een housewarming party bij jou te hebben in Osdorp straks.
EN NIET OP JE VINGERS BIJTEN.
Chickpea balletjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
@ DH: mooie vakantiefoto's, leuke groene crossmotor en wat waren nou die gepaneerde balletjes?
je slaat bijna door naar de verkeerde kant hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb ook al van die wegwerpvijltjes gekocht, op aanraden van Obli. Ik dacht: ben toch al metrosexueel, dus what the heck.
Ik ben ook 20, mooie leeftijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, stipjes, PF
Stipjes is trouwens sinds vorige week officiëel 20 geworden. Is het nu legaal?
En DH, het waren gewoon Falafelballetjes dus.
Nee joh! Moet je eens kennismaken met Mr PF, hij heeft 5 bussen haarlak in z'n badkamertjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je slaat bijna door naar de verkeerde kant hoor!
Ja, vond ik ook destijds. Mooie twee decennia achter de rug, en vanaf je twintigste wordt het alleen maar leuker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben ook 20, mooie leeftijd.
Steer, vanaf 18 is legaalquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben ook 20, mooie leeftijd.
Macquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /u48/investorguy/upload/30678380.29521795.gay.gif on this server.
Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at k53.pbase.com Port 80
Kijken naar 16-jarige Noorse meisjes en ze stiekem onder je kalende hersenpannetje uitkleden wel dan?quote:
MoBloquote:
Rukken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Pf, ik heb een plaatje! En nu?
Ja hoor, dat magquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Aha, en dus vanaf je 16 sexxen met een meerderjarige.
Ik heb geen behoefte aan zo'n jong typ, maar een vriend van me die nogal depressief onder behandeling van de psych staat wel, en we proberen hem al jaren duidelijk te maken dat dat wellicht niet zo'n goed idee is. En illegaal ook. Maar blijkbaar niet.
Pfff, te lastig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
16 tot 18 alleen als zij geen aangifte doen. Onder de 16 mogen ouders aangifte doen.
misschien kan een niet nader te noemen persoon die her en der ergens achter shoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MoBlo
Die ene foto van jou op de berg naast je motor waar je \O/ deed leek je net op de Pink Panther.
Wat dan? Gebrek aan ervaring?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ook het seksen met zo'n jong ding word je ook niet zo blij van.
yep.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat dan? Gebrek aan ervaring?
Als ze 16 is en ze heeft dezelfde ervaring als de gemiddelde vrouw van 30quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft niet per se iets te zeggen over ervaring..
Ik bedoel meer dat ik zelf dan 20 was en het dan nu een beetje begin te lerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze heeft dezelfde ervaring als de gemiddelde vrouw van 30
Niks zo tof als samen voor het eerst aanklooien!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef Liejannuh het volgende:
Moet het dan allemaal gelijk perfect zijn?
Sommige mensen pikken dingen heel snel op DHquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ze 16 is en ze heeft dezelfde ervaring als de gemiddelde vrouw van 30
Deze zin snap ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
IkkeNee joh! Alsof je alles mag benoemen behalve seks.
Nou je reageert zo raar als ik alleen maar zeg DAT ik een seksleven heb. Dat is toch niet raar of zo. Kan ik toch best zeggen.quote:
Volgens mij was dat een hele normale reactie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou je reageert zo raar als ik alleen maar zeg DAT ik een seksleven heb. Dat is toch niet raar of zo. Kan ik toch best zeggen.
Oh ik dacht vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een hele normale reactie?Zeker voor mijn doen.
Dus ik bedoelde er niets raars mee.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er mensen op zitten te wachten
Ja, want ik snap ook niet wat je bedoelt met 'dagboek vervelen'quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik dacht van
"koop een dagboek en ga je dagboek vervelen"
misschien snap ik het dan verkeerd
Krakje, daar zeg je wat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Stoppen met nagelbijten is echt niet metrosexueel!
Ik dacht dat je bedoeldequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want ik snap ook niet wat je bedoelt met 'dagboek vervelen'![]()
![]()
Jij en ik, communicatieprobleem.
Nehee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde
nou lekker boeiend
dan koop je een dagboek
en schrijf je daar je (seks) avonturen in
dan hoef je ons hier op fok er niet mee te vervelen
maar nu snap ik nog steeds niet wat jij bedoeld
Ik snap t ni meerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde
nou lekker boeiend
dan koop je een dagboek
en schrijf je daar je (seks) avonturen in
dan hoef je ons hier op fok er niet mee te vervelen
maar nu snap ik nog steeds niet wat jij bedoeld
I know! Ik doe het al 15 jaar ofzo!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Krakje, daar zeg je wat.
nagelbijten is ieuw
Welk type sex?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef remlof het volgende:
Hoorde ik daar seks?
getsiederrie, sex!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef remlof het volgende:
Hoorde ik daar seks?
Oh op die manierquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nehee.
Ik dacht juist, begin een dagboek en laat ons meelezen ter vermaeck.
Fapsopfapsopfapsopquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk type sex?
*sop sop sop*
of
*fap fap fap*
Je bedoelt staand 69 doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh op die manier
1. Er zijn veel dingen waarvan ik dacht dat ze lichamelijk gezien niet mogelijk waren. Ik antwoordde ontkennend op de vraag of ik dan nooit de kamasutra had gelezen of een porno film heb gezien. Dit ga ik uiteraard wel doen.
Ach, eitje man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woot. Nee ik wist niet eens dat dat bestond!
moet de ene een paaldanser of turner zijn en de ander tarzanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, eitje man.
Moet je wel allebei ongeveer even lang zijn, anders loop je maar in het ledige bezig te zijn...
Wij zouden dat nooit kunnen! liggend zou al lastig worden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
't is ook meer een 1x maar nooit weer positie, heb ik het idee.
Het lukt wel. Maar dan moet jij mij optillen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij zouden dat nooit kunnen! liggend zou al lastig worden!
haha, ik heb een mental image!
Ik ben nu 68 kiloquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
@ PF: Nou, jij bent vast niet heel zwaar, en als je vriendje een beetje gespierd is moet dit wel lukken
De vraag is dan: hoelang houd je een handstand vol.quote:
Ja toen woog ik 62 of 64quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
68 kilo
Je ziet er wel slank uit op de foto's.
Nee, nu ben je precies goed met rondingen enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja toen woog ik 62 of 64
of misschien stiekem 65
nu ben ik dik
Nee ik ben 1.75 daar ligt het misschien aan
Je hebt nog geen recente foto gezien hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, nu ben je precies goed met rondingen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |