Ik denk dat jij 56 kilo weegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik gok dat D_H wel een kilo of 100 a 110 ispuur gokje heur
Dan kan ik alvast bevestigen dat ik geen 56 kilo weegquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 56 kilo weegtEn DH is 95 kilo
.quote:alle zure dieetclubwijven
Maar het lag wel lekker. Geef maar toe!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik gok dat D_H wel een kilo of 100 a 110 ispuur gokje heur
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef Isabeau het volgende:
DISCLAIMER: Ik vind jou, Octo en jou, YPPY, geen zure dieetclubwijven.
Nou nee want het deed keihard krrrakquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar het lag wel lekker. Geef maar toe!![]()
Dat deed remlofquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou nee want het deed keihard krrrak
Ow vandaar die onverklaarbare blauwe plekkenquote:
Die zijn je dronken bui de avond daarvoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow vandaar die onverklaarbare blauwe plekken
vroeg me al af hoe die er zijn gekomen
haha echt heul niet woarquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die zijn je dronken bui de avond daarvoor
Ga slapen![]()
Gaat je vast lukken en van wat ik gezien heb zie je er al gewoonweg fanfuckingtastic uitquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Isabeau het volgende:
MK wat gaaf!!Dat hoop ik ook ooit te bereiken
![]()
MissHobje, echte vrouwen krijgen snel blauwe plekken, dus je bent een echte vrouw
Als hij een courgette in zijn aars stopt dan wil ik op zijn minst foto's !.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken en van wat ik gezien heb zie je er al gewoonweg fanfuckingtastic uit![]()
Cnk is een beetje erg melig, zo heeft hij schijfjes komkommers in mijn slippertjes gestopt(zeg liefje doe nou even je slippertjes aan), hij heeft wortels in zijn neus gestopt en nog wat dingen die ik hier maar niet vertel
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Als hij een courgette in zijn aars stopt dan wil ik op zijn minst foto's !.
wij waren sjoppen en vreten das nog veul gayerquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik was naar de gay pride
ik was werken, 10m shoppen (tas, slippers, twee shirtjes)quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wij waren sjoppen en vreten das nog veul gayer
Ja of blijf je tot morgen ochtend hangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Moblo ga je dan vannacht nog horen of je het huis hebt?
Gaaf trouwens voor jullie!
Ja, jammer. Niet verzopen op dat bejaardeneiland?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O kijk, ik kom op een bijzonder moment binnen.
In jouw sausje?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk heeft net zijn vinger een paar keer in mijn sausje gestoken en daarna afgelikt, dus ik ben zo naar bed
O nee, het was echt geweldig!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, jammer. Niet verzopen op dat bejaardeneiland?
Slaap lekker en geniet ervanquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk heeft net zijn vinger een paar keer in mijn sausje gestoken en daarna afgelikt, dus ik ben zo naar bed
je moet ook niet de hele tijd met je mond open "ooooh, wat mooi!!!" zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gister voor het eerst xtc gegeten en het was echt mooiAlleen m'n kaken doen au
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In jouw sausje?
En vinger is zeker die 11e vinger?
Dag beau, how is life?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je moet ook niet de hele tijd met je mond open "ooooh, wat mooi!!!" zeggen
Moblo, het komt vast wel goed
En CnK is dus meligKomkommerschijfjes in je slippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |