Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef pfaf het volgende:
Meteen weggaan en een leuke club zoeken!![]()
Als ik elke dag met Drenthe om moest gaan zou ik ook vreetbuien krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik elke dag met Drenthe om moest gaan zou ik ook vreetbuien krijgen.
En in het begin bij HSVook.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?
Jupz. Hij kan t gewoon niet volhouden.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?
Sneijder is veel beter dan VDV.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
![]()
Niet eens zo heel schokkend verder. Hij is toch de mindere van Sneijder en Guti is daar een halve heilige, dan komt vd Vaart toch in de verdrukking.
Eensquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneijder is veel beter dan VDV.
Madrid is momenteel een subtopper, dus dat zou toch moeten kunnen. Daarnaast staan er nu mensen in de basis bij Real waar Rafael niet voor onder doet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef superjood het volgende:
Van der Vaart komt te kort voor de top heb ik altijd al gevonden. Hij moet uitblinken bij een subtopper daar is hij op z'n best.
Wat een onzin, dat soort clubs Real Madrid,Juventus,AC Milan, Arsenal,Chelsea zijn altijd topclubs ook al presteren ze mischien iets minder. Van der Vaart moet gewoon de vedette in een team zijn dan is hij op z'n best. En als je Sneijder en Guti voor je hebt kan dat gewoon niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Madrid is momenteel een subtopper, dus dat zou toch moeten kunnen. Daarnaast staan er nu mensen in de basis bij Real waar Rafael niet voor onder doet.
Fixed.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef pfaf het volgende:
Meteen weggaan en een leukere club zoeken!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk. Tranmere Rovers is al leuker dan R¤al Madrid.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
Terug naar Ajax dan maar. Halen we gelijk Sneijder, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu terug.
Goh ik raak even onbewust de verkeerde knop aan en meneer begint te janken hoor. Please cry me a river.quote:
Jij hebt een 'domme opmerkingen'-knop?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goh ik raak even onbewust de verkeerde knop aan en meneer begint te janken hoor. Please cry me a river.![]()
Dudequote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Le-zen.
IN Barcelona zegt ie. Welke club begint daar met een E? Ja zeg het maar.
Espanyol ja.
Sorry,quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Le-zen.
Espanyol ja.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Jij hebt een 'domme opmerkingen'-knop?
gewoon ruilen met mounirquote:Op woensdag 17 december 2008 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Als AZ nou even Frisia belt dan voetbalt onze favoriete frituur kamper zo in Alkmaar
Klopt, zulke spelers zijn geweldenaren maar zitten niet altijd bij het team wat voor hun geschikt isquote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Fides het volgende:
Van der Vaart is in mijn ogen een van de talentvolste spelers van de wereld. Het komt alleen (net zoals bij Van Persie) niet zo vaak uit. Als een linkshalf in een 433 komt hij toch op het best tot zn recht vind ik. Misschien komt hij wel het best bij een subtopper maar dit betekent in mijn ogen niet dat hij geen topspeler is, zie Riquelme bijvoorbeeld.
Joaquinquote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef motherflocker het volgende:
Real madrid zou beter Joaquin halen
quote:
ja geef het team (de club) maar de schuld, een topvoetballer beschikt ook over aanpassingsvermogen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Klopt, zulke spelers zijn geweldenaren maar zitten niet altijd bij het team wat voor hun geschikt is
Ik beschuldig r.madrid helemaal niet, zeg alleen dat er bepaalde spelers zijn die meer uitblinken bij 'mindere' clubs terwijl het individueel wel topspelers zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja geef het team (de club) maar de schuld, een topvoetballer beschikt ook over aanpassingsvermogen.
Ik denk inderdaad ook dat bij elke club Sneijder de betere zou zijn van VDV op dezelfde positie.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneijder is veel beter dan VDV.
En voor wie moet hij dan gaan spelen? Xavi? Iniesta?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nog wel een leuke club in Barcelona. En begint niet met de E.
Hehe kan beter naar Man U gaan, om daar Giggsquote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef mcyodogg het volgende:
Terug naar Hamburg dan maar. Ze zullen Sylvie vast niet vergeten zijn.
Ik denk dat jij eens moet gaan Le-zenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Le-zen.
Espanyol ja.
Eigenlijk wel een goede optie.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
lekker naar Man City gaan en daar de grote man op het middenveld worden
Nee dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hehe kan beter naar Man U gaan, om daar Giggsop te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |