quote:'Real wil Van der Vaart alweer verkopen'
Uitgegeven: 17 december 2008 12:21
Laatst gewijzigd: 17 december 2008 12:38
MADRID - Real Madrid wil Rafael van der Vaart na dit seizoen alweer kwijt. Dat meldt de Madrileense sportkrant AS woensdag.
Real zou het vertouwen in de Nederlandse middenvelder hebben verloren.
'De Koninklijke' is volgens AS ontevreden over de prestaties en houding van Van der Vaart, die volgens de krant lijdt aan overgewicht en de juiste motivatie mist.
Van der Vaart
Van der Vaart kwam in de zomer over van Hamburger SV. In zijn beginperiode speelde hij de meeste wedstrijden. De laatste tijd moet hij vaak genoegen nemen met een rol als reserve. ,,In juni komt een einde aan zijn tijdperk bij Real'', aldus AS.
De nieuwe trainer Juande Ramos lijkt het niet te zien zitten in de Heemskerker. In de wedstrijd tegen Zenit St. Petersburg werd de international van Oranje al na één helft gewisseld en toen Wesley Sneijder tegen FC Barcelona geblesseerd uitviel was niet Van der Vaart, maar de debuterende Miguel Palance zijn vervanger.
Veelbelovend
De 25-jarige technicus begon dit seizoen veelbelovend in Madrid. In het duel met Sporting Gijon scoorde hij bijvoorbeeld een hattrick. Daarna kwam Van der Vaart echter snel op de bank te zitten.
Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef pfaf het volgende:
Meteen weggaan en een leuke club zoeken!![]()
Als ik elke dag met Drenthe om moest gaan zou ik ook vreetbuien krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch wel opvallend dat weer zijn gewicht ter discussie staat.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik elke dag met Drenthe om moest gaan zou ik ook vreetbuien krijgen.
En in het begin bij HSVook.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?
Jupz. Hij kan t gewoon niet volhouden.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat in zijn Ajax-periode ook niet al eens een keer het geval..?
Sneijder is veel beter dan VDV.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
![]()
Niet eens zo heel schokkend verder. Hij is toch de mindere van Sneijder en Guti is daar een halve heilige, dan komt vd Vaart toch in de verdrukking.
Eensquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneijder is veel beter dan VDV.
Madrid is momenteel een subtopper, dus dat zou toch moeten kunnen. Daarnaast staan er nu mensen in de basis bij Real waar Rafael niet voor onder doet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef superjood het volgende:
Van der Vaart komt te kort voor de top heb ik altijd al gevonden. Hij moet uitblinken bij een subtopper daar is hij op z'n best.
Wat een onzin, dat soort clubs Real Madrid,Juventus,AC Milan, Arsenal,Chelsea zijn altijd topclubs ook al presteren ze mischien iets minder. Van der Vaart moet gewoon de vedette in een team zijn dan is hij op z'n best. En als je Sneijder en Guti voor je hebt kan dat gewoon niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Madrid is momenteel een subtopper, dus dat zou toch moeten kunnen. Daarnaast staan er nu mensen in de basis bij Real waar Rafael niet voor onder doet.
Fixed.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef pfaf het volgende:
Meteen weggaan en een leukere club zoeken!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk. Tranmere Rovers is al leuker dan R¤al Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |