abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67135194
Dat zijn twee verschillende type spelers, niet met elkaar te vergelijken dus.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 13:56:34 #227
138438 crew  Pizzakoppo
pi_67135318
Een speler uit de Ajax jeugd moet nooit genoegen nemen met minder dan de absolute top. - Edgar Davids 2007
pi_67135396
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een speler uit de Ajax jeugd moet nooit genoegen nemen met minder dan de absolute top. - Edgar Davids 2007
Lege oneliner.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:19:28 #229
138438 crew  Pizzakoppo
pi_67136026
Au Contraire, een statement die in elk hoofdje van elke Ajacied moet rondwaaien en derhalve valt Aston Villa onder de noemer "lachertje".
pi_67138552
Elke goede professioneel voetballer zou moeten streven naar het hoogst haalbare, daar is niets typisch Ajax aan.

Maar je te groot voelen voor bijvoorbeeld een club als Aston Villa kan een carriere opstakel zijn. Kijk hoe het Van der Vaart, Clarence Seedorf en Edwin van der Sar geholpen heeft of in het verleden Aron Winter.

Davids zelf nam, op nog een goede leeftijd, ook nog genoegen met de Spurs.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:44:46 #231
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67138861
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef mcyodogg het volgende:
Elke goede professioneel voetballer zou moeten streven naar het hoogst haalbare, daar is niets typisch Ajax aan.

Maar je te groot voelen voor bijvoorbeeld een club als Aston Villa kan een carriere opstakel zijn. Kijk hoe het Van der Vaart, Clarence Seedorf en Edwin van der Sar geholpen heeft of in het verleden Aron Winter.

En Ajax niet te vergeten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:48:40 #232
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67156163
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef mcyodogg het volgende:

wie is die nummer 17 uit je avatar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:58:03 #233
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67156429
bosingwa
#FreeHat
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:04:10 #234
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67156583
wat een malloot zeg

lijkt qua inkomen wel een beetje op die actie van materazzi bij de cornervlag een aantal jaar terug
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67514064
quote:
Van der Vaart: Ik wil weg bij Real

AMSTERDAM - Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Schotland (3-0) moest hij negentig minuten toekijken vanaf de bank. Die situatie is Rafael van der Vaart bij Real Madrid niet vreemd.

De 26-jarige middenvelder wil dan ook weg. “Gelukkig voor mij wil Chelsea mij hebben”, zo zei Van der Vaart tegen de Daily Mail. “Ik hoop dat de deal snel rond is.”

De oud-Ajacied windt er geen doekjes om. “Ik heb alles voor mezelf op een rijtje. Ik wil Real Madrid verlaten.” Van der Vaart kwam afgelopen zomer voor ruim twaalf miljoen euro over van Hamburger SV.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67520671
Dat is dus weer typisch die verkeerde instelling. Als je bij Real faalt, dan zul je bij Chelsea niet veel beter gaan presteren. Tempo is hoger, competitie is zwaarder. Concurrentie is nog zwaarder.

Kan me ook niet voorstellen dat Chelsea hem daadwerkelijk wilt gezien wat ze er nu hebben rondlopen. Vertrek gewoon naar een club als Juve of Valencia. Daar is de kans op speelminuten een stuk groter.
pi_67520760
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is dus weer typisch die verkeerde instelling. Als je bij Real faalt, dan zul je bij Chelsea niet veel beter gaan presteren. Tempo is hoger, competitie is zwaarder. Concurrentie is nog zwaarder.
Als de trainer het daar wel in je ziet zitten. Zijn genoeg spelers die faalden bij de ene club, maar later bij een andere Europese topclub alsnog furore maakten.
pi_67543442
quote:
Guus Hiddink: 'Ik heb Van der Vaart niet bij Chelsea aanbevolen'

Door Edwin Struis

Eind deze week meldt Guus Hiddink zich weer bij Chelsea. Dan pakt hij, na twee interlands met Rusland, z’n baan als interim-coach van de Londenaren weer op. Vanuit Moskou laat de coach nogmaals aan Sportweek weten dat hij tot het eind van het seizoen onder contract staat bij de club van eigenaar Roman Abramovich en daarna weer fulltime voor de Russische voetbalbond gaat werken. “Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar eind mei houdt mijn werk als coach van Chelsea op. Ze hebben mij ook geen advies gevraagd voor nieuwe spelers, dus heb ik ook de naam van Rafael van der Vaart niet genoemd zoals her en der werd gesuggereerd. Prima speler, daar niet van, maar ik heb geen enkele naam laten vallen. Dat moet straks mijn opvolger maar uitzoeken.”

Wel gaan er stemmen binnen Chelsea op om Hiddink in een soort adviseurrol te behouden voor de club. Hiddink denkt die functie wel te kunnen combineren met het bondscoachschap. In principe is hij tot en met het WK van 2010 in dienst van de Russische voetbalbond, maar als Rusland zich niet plaatst voor het WK, dan scheiden de wegen dit najaar al.
pi_67544162
Van der Vaart: "Heb niets gezegd over Chelsea"
quote:
Rafael van der Vaart heeft ontkend dat hij oren zou hebben naar een vertrek bij Real Madrid. De aanvallende middenvelder wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Chelsea, maar volgens Van der Vaart zelf is een dergelijke transfer momenteel niet aan de orde.
Van der Vaart: \"Heb niets gezegd over Chelsea\"

de man wacht rustig zijn beurt af bij real maar ondertussen is de pers flink bezig om dingen te verzinnen. tuurlijk het is vervelend om op de bank te zitten maar real is niet HSV. hij is bij real slechts een speler in dienst van terwijl hij hsv de spelers in dienst van hem werkten. groot verschil.

ramos blijft niet bij real na seizoen. wie weet wat er na de zomer komt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67544957
Vond het echt heel apart dat Schaars en Afellay de voorkeur kregen bij het Nederlands elftal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67545169
Op welke positie? Hij kan toch niet controlerend als Schaars spelen?

Hij moet niet naar Chelsea hoor .
pi_67545195
Tegen Schotland met 3-0 voor moet dat nog wel lukken.
Sowieso werd dat in de aanloop naar al geopperd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67545283
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef kevin6188 het volgende:
Vond het echt heel apart dat Schaars en Afellay de voorkeur kregen bij het Nederlands elftal.
Schaars was ook de vervanger van De Jong hè. Dus dat was een logische en verstandige wissel. Schaars is ook een andere type speler.

Afellay daarentegen komt voor dezelfde positie in aanmerking als VdV, dat klopt, dus dat werd door het merendeel van het volk als verrassing gezien. Maar goed Ibi speelt wel wekelijks i.t.t. VdV dus ook in die wissel kon ik me vinden.
pi_68015585
quote:

'Van der Vaart was noodoplossing'
MADRID - Trainer Bernd Schuster heeft vier maanden na zijn gedwongen afscheid bij Real Madrid keihard teruggeslagen richting de Madrileense leiding.
afbeelding vergroten Van der Vaart blij na een doelpunt. FOTO ANP
In sportkrant Marca laat de Duitser geen spaan heel van de toenmalige clubvoorzitter, Ramon Calderon. ,,Van alle versterkingen waar ik om heb gevraagd, kwam niemand.''

Op het lijstje van Schuster stonden Dani Alves (Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal) en David Villa (Valencia). Calderon was echter alleen maar bezig de Portugees Cristiano Ronaldo bij Manchester United los te weken. Een langdurige zaak zonder resultaat.

Uiteindelijk kocht Real Madrid Rafael van der Vaart van Hamburger SV. ,,Toen Julio Baptista en Robinho de club verlieten, moesten we wel iets doen.'' Volgens Schuster was de komst van Van der Vaart vooral een noodoplossing.

De relatie van de Duitser met technisch directeur Pedja Mijatovic liet duidelijk te wensen over. ,,Hij heeft me vanaf het begin dwarsgezeten. Ik was niet zijn favoriet.''

Schusters opvolger Juande Ramos deed het overigens stukken beter. Real Madrid is de enig overgebleven concurrent van Barcelona in de Spaanse titelstrijd. (ANP)
pi_68384498
quote:
'Bayern München wil Van der Vaart'

Bayern München is volgens het Duitse medium DSF voornemens Rafael van der Vaart komende zomer over te nemen van Real Madrid. In Duitsland wordt er gerept over een mogelijke ruil met de Franse sterspeler Franck Ribéry, van wie men verwacht dat hij na dit seizoen zal vertrekken bij Der Rekordmeister.

Van der Vaart werd afgelopen zomer bij Hamburger SV losgeweekt door Real Madrid. Zijn start bij De Koninklijke was vrij goed, maar sinds de komst van trainer Juande Ramos is de Nederlander op de bank beland. Namens Real scoorde Van der Vaart vier keer in 26 competitieduels.

De 26-jarige Van der Vaart is door zijn periode bij HSV al bekend met de Bundesliga. Bij die Rothosen was de aanvallende middenvelder tussen 2005 en 2008 de spil van het Noord-Duitse elftal.
Zou een goede club voor hem zijn. Weinig concurrentie en heeft al bewezen dat hij de Bundesliga aan kan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 26 april 2009 @ 13:41:31 #246
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68389642
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zou een goede club voor hem zijn. Weinig concurrentie en heeft al bewezen dat hij de Bundesliga aan kan.
moeilijk als hsv man natuurlijk
pi_68398160
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef ASroma het volgende:

[..]

moeilijk als hsv man natuurlijk
Valt wel mee toch? Voor de supporters wellicht wel, maar in Duitsland zie je vaak dat spelers van andere (top)clubs naar Bayern gaan. Toch de meest aansprekende club. Van Buyten eerder al, maar ook bijvoorbeeld Pizarro van Werder destijds.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68398236
Arme Sylvie, alhoewel in Munchen ook leuke winkels zijn.
pi_68398278
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Voor de supporters wellicht wel, maar in Duitsland zie je vaak dat spelers van andere (top)clubs naar Bayern gaan. Toch de meest aansprekende club. Van Buyten eerder al, maar ook bijvoorbeeld Pizarro van Werder destijds.
Tim Borowski
Ivica Olic
Hamit Altintop
Miroslav Klose
Philipp Lahm
Lucio
Torsten Frings

Allemaal spelers die van andere Duitse (sub)topclubs afkwamen.
pi_69535908
Bild brengt de Van der Vaart - Jol - Ajax - weg bij Real willen - link.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')