kuukquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
Muck!quote:
Que?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:20 schreef Amootje het volgende:
moiii
doe je eerst eens netjes voorstellen voor je vage dingen gaat roepen andersquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:20 schreef Amootje het volgende:
moiii
waar ga je heen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Haai Fha.
* Kuukske gaat over enkele uurtjes een weekje offline.
Dus alles gaat bien Muck..
De Oosterburen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef Muck het volgende:
waar ga je heen?
Meld je ziek, kruip op de bank met een zak popcorn en kijk een DVDtje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Mijn vriendin smst net dat ze niet gaat vanavond. Ik had al zo'n voorgevoel
Beste vriend kan niet, die heeft een verjaardag. Alleen gaan? Een collega van me zal er wel zijn, maar Ik ben bang dat ik dan een verkeerd signaal af ga geven. Een vriend van hem probeerde me gisteren te versieren.. dus ik weet niet of ik daar verstandig aan doe.
veel plezier!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Oosterburen.
Ik heb trouwens SUPERveel zin in chocolade. What to do?.
? En waarom moet ik me daarvoor ziek melden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meld je ziek, kruip op de bank met een zak popcorn en kijk een DVDtje.
Geen idee, ik weet niet waar je naar toe moest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
? En waarom moet ik me daarvoor ziek melden?
Oh my. En thanks!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:30 schreef Muck het volgende:
veel plezier!
kom maar hierheen, er liggen nog wel wat Marsen in de kast
Ik ben Amootjequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
doe je eerst eens netjes voorstellen voor je vage dingen gaat roepen anders
Ja, maar nu nog niet!quote:
Ja maar Moiii word eigenlijk alleen gebruikt door de boeren en niet door de stadjersquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:32 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik ben Amootjeknow enough?
enneh, moii is gewoon Gronings voor zoiets als hoi of hallo, maar moii is ook te gebruiken als afscheidsgroet zoals doeii ofzo... en dr riep iemand iets van hallo, dus roep ik ff MOIIIIII!!!
dusss, wat concluderen we hier uit ??quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar Moiii word eigenlijk alleen gebruikt door de boeren en niet door de stadjers
heb ik mn post net te laat aangepast.. maar kijk daar maarquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef Amootje het volgende:
[..]
dusss, wat concluderen we hier uit ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |