idd een zuur bij een base gooien is nooit een goed plan (daarom moet je ook niet over cloor heen pissen dan komen er ook giftige dampen vanafquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef zarGon het volgende:
Zure schoonmaakmiddel met chloor is niet echt goed voor je gezondheid. Ik mag je moeder wel..
Nee, dat staat ook op de verpakking.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef Niconigger het volgende:
Ze moet chloor ook niet combineren met een schoonmaakmiddel (wat dan ook).
Nee, je moet er WC-eend op spuitenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd een zuur bij een base gooien is nooit een goed plan (daarom moet je ook niet over cloor heen pissen dan komen er ook giftige dampen vanaf)
de geur van westerse hygiëne, bij jou thuis kruipt je koelkastinhoud zeker uit zichzelf richting de vuilnisbak?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Koewam het volgende:
Het lijkt wel alsof ik aan het stikken ben, ademhalen gaat moeizaam
Wat een walgelijke lucht, volgens mij spat m'n hoofd zo uiteen
Maak jij je koelkast schoon met chloor?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de geur van westerse hygiëne, bij jou thuis kruipt je koelkastinhoud zeker uit zichzelf richting de vuilnisbak?
Nee. Het was de zoon die dood moest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
Japanse stijl zelfmoordpoging van je moeder?
de klacht ging over het middel, niet de lokatie van toepassing.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Maak jij je koelkast schoon met chloor?
Dus ts zijn mam moet het gevang in.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:08 schreef Deliah het volgende:
Het staat gewoon op het pak dat je het niet mag combineren.
Tijdens scheikunde.. Potjes ruiken met met verschillende vloeistoffen... Kreeg een potje in me handen, leek water dus ik neem een flinke snats... OMG was amoniakquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:17 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn zusje heeft mijn eens laten ruiken aan een potje met amoniak waar ze een bloem in had gezet.
Toch mooi even 3 maanden niet verkouden geweest.
En toen leerde je les 1 van scheikunde,quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Tijdens scheikunde.. Potjes ruiken met met verschillende vloeistoffen... Kreeg een potje in me handen, leek water dus ik neem een flinke snats... OMG was amoniak
"Of op een veilige afstand en de geur naar je toe wapperen met je hand."quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Tism het volgende:
[..]
En toen leerde je les 1 van scheikunde,
"Ruik nooit en te nimmer aan onbekende vloeistoffen, omdat ze giftig kunnen zijn en/of schadelijk voor je gezondheid."..
Hoe kom je dan ooit te weten of het giftig is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Tism het volgende:
[..]
"Ruik nooit en te nimmer aan onbekende vloeistoffen, omdat ze giftig kunnen zijn en/of schadelijk voor je gezondheid."..
proevenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ooit te weten of het giftig is?
Proeven wordt voor het merendeel beinvloedt door reuk. Eten/drinken zou wel kunnen.quote:
Ik dacht dat ik de enige was die zo achterlijk was om dat te doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Tijdens scheikunde.. Potjes ruiken met met verschillende vloeistoffen... Kreeg een potje in me handen, leek water dus ik neem een flinke snats... OMG was amoniak
Dat kun je op veel/andere manieren testen, bijvoorbeeld door een lakmoesproef te doen oid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ooit te weten of het giftig is?
Permanente hersenbeschadiging behoort tot de mogelijkheden...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:15 schreef Trannellius het volgende:
Overigens doet mij dit denken aan toen ik nog bij eens plaatselijke supermarkt werkte. Ik moest een koelcel met chloor schoonmaken. Maar ik dacht, laat ik er wat schoonmaakmiddel bij doen, dan ruikt het een stuk lekkerder.
Nee, anderhalf uur in een afgesloten koelcel in de chloordampen was toch niet zo'n succes.
Kom jij ook even langs..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:20 schreef pisnicht het volgende:
Geef haar wat Zyklon B om mee te experimenteren.
Als het dan toch al zo erg genoeg is, mag het best nog wel een beetje ergerquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:20 schreef pisnicht het volgende:
Geef haar wat Zyklon B om mee te experimenteren.
Kan, maar ik heb het idee dat dat best mee zal vallen met een scheutje chloor in een bak water in een ruimte van 80+ kubieke meter. En anders is het al gedane leed, kan het niet echt meer veranderenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Permanente hersenbeschadiging behoort tot de mogelijkheden...
doe ik altijd.. opzich niets mis mee, alleen niet al te lang blijven zeiken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd een zuur bij een base gooien is nooit een goed plan (daarom moet je ook niet over cloor heen pissen dan komen er ook giftige dampen vanaf)
Hij heeft toch geen krullen, dus in hij zit wel veilig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Permanente hersenbeschadiging behoort tot de mogelijkheden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |