Dat zei de pa van Luque, maarja die man vertelde ook dat Luque helemaal niet weg moestquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zei Luque laatst niet dat Marco had gezegd dat hij heel belangrijk zou worden?
Dan moet hij wel z'n eigen kaartje betalen toch zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af waar Albert Luque komend seizoen zal spelen.
Zou me niets verbazen als hij lekker op de tribune gaat zitten bij Ajax, en zo zijn zakken blijft vullen met dat dikke salaris van hem.
Ja dat is dus Perez z'n eigen schuld. Kans van 99% dat hij zou gaan rellen als ie bij de selectie zou blijven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik ben er toch niet zo blij mee, mbt Perez, het is een aartsluie vent, maar als hij echt gevochten zou hebben voor zijn plek was hij volgens mij wel waardevol geweest.
Nu zie ik hem bij een concurrent tercht komen, en dan weet je het wel.
Voor de rest vind ik het wel een goeie zet ja.
Begin er niet over. Het zou echt geniaal zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:07 schreef Cheiron het volgende:
Als Perez naar PSV gaat voor hetzelfde bedrag als waarvoor wij hem hebben terug gehaald lach ik mij echt helemaal het schompes!
quote:Luque: 'Van Basten denkt dat ik belangrijk word'
31/07/2008 10:45
Albert Luque is niet van plan te vertrekken bij Ajax. De Spaanse aanvaller, die een matig eerste seizoen kende in Amsterdam en volgens de clubleiding weg mag, zegt juist dat coach Marco van Basten grote plannen met hem heeft.
'Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax', betoogde Luque in een interview met de Spaanse sportkrant AS.
Op zijn beurt is Luque onder de indruk van Van Basten. 'Hij was mijn idool als speler. Van Basten was een perfecte en de meest complete spits. Hem de kleedkamer zien inlopen maakt indruk en motiveert je alleen maar meer.'
De uitlatingen van Luque doen vreemd aan, omdat Ajax meermaals heeft verkondigd mee te werken aan een transfer en die oplossing als de beste voor beide partijen te beschouwen. 'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax.'
'Amsterdam is een geweldige stad en heeft alles. We hebben ons zonder problemen aangepast aan het leven hier. Ik kan op mijn fiets overal heen en ben gelukkig.'
Luque kwam nog maar één duel in actie tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Na de wedstrijd tegen Noordwijk, waarin de Spanjaard één keer scoorde, raakte hij geblesseerd aan een heup. De linkspoot is wel mee met de Ajax-selectie naar Wales.
Sja, de paar goals van Perez hebben PSV kampioen gemaakt he?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:07 schreef Cheiron het volgende:
Als Perez naar PSV gaat voor hetzelfde bedrag als waarvoor wij hem hebben terug gehaald lach ik mij echt helemaal het schompes!
En dan zal je zien dat Ajax dit seizoen kampioen word en Perez het weer mislooptquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:07 schreef Cheiron het volgende:
Mwoah. Zal minder 'impact' hebben dan vorig jaar. Perez wordt ook een jaartje ouder en het beste is er wel van af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik ben er toch niet zo blij mee, mbt Perez, het is een aartsluie vent, maar als hij echt gevochten zou hebben voor zijn plek was hij volgens mij wel waardevol geweest.
Nu zie ik hem bij een concurrent tercht komen, en dan weet je het wel.
Voor de rest vind ik het wel een goeie zet ja.
Ben blij dat de transfer van Robbie Wielaert niet is doorgegaan, zou toch een smetje zijn geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef Riro het volgende:
Tot nu toe heeft ie er wel kijk op die Marco
Als hij niet in de basis staat moet je hem er gewoon niet bijhebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef peaceman het volgende:
Perez zou ik er toch wel bij willen houden. Heeft uiteindelijk toch elk jaar veel doelpunten en veel assists.
De Ananas heeft voor zijn vertrek het met Marco over dit forum gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ben blij dat hij het FOK!forum in de gaten houdt.![]()
Waarom?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Ben niet blij met het feit dat Perez moet vertrekken
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:01 schreef Blight het volgende:
Waarom hebben ze dan in hemelsnaam het contract van Colin verlengd?
Tja dat kan wel zijn, maar ook als invaller maakt ie gewoon veel doelpunten. Als ie gaat, dan graag naar het buitenland...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als hij niet in de basis staat moet je hem er gewoon niet bijhebben.
Tja, Perez en Rommedahl had ik graag gehouden als supersubs... de rest kan ik me wel goed in vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben blij dat de transfer van Robbie Wielaert niet is doorgegaan, zou toch een smetje zijn geweest.
Verder precies de goede namen, liever eigen jeugd een kans dan deze acht subtoppers (Kenneth Perez, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl).
Ben blij dat hij het FOK!forum in de gaten houdt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |