abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60553200
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zei Luque laatst niet dat Marco had gezegd dat hij heel belangrijk zou worden?
Dat zei de pa van Luque, maarja die man vertelde ook dat Luque helemaal niet weg moest
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:05:13 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60553201
Nou, ik ben er toch niet zo blij mee, mbt Perez, het is een aartsluie vent, maar als hij echt gevochten zou hebben voor zijn plek was hij volgens mij wel waardevol geweest.

Nu zie ik hem bij een concurrent tercht komen, en dan weet je het wel .

Voor de rest vind ik het wel een goeie zet ja.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60553233
Die Perez zal zijn vrouw vanavond wel een pak rammel geven, die man moet gefrustreerd zijn.
Eigenlijk hoeft ie van mij niet weg. Best goede supersub.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60553234
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af waar Albert Luque komend seizoen zal spelen.
Zou me niets verbazen als hij lekker op de tribune gaat zitten bij Ajax, en zo zijn zakken blijft vullen met dat dikke salaris van hem.
Dan moet hij wel z'n eigen kaartje betalen toch zeker?
pi_60553258
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik ben er toch niet zo blij mee, mbt Perez, het is een aartsluie vent, maar als hij echt gevochten zou hebben voor zijn plek was hij volgens mij wel waardevol geweest.

Ja dat is dus Perez z'n eigen schuld. Kans van 99% dat hij zou gaan rellen als ie bij de selectie zou blijven.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:07:34 #231
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60553267
Als Perez naar PSV gaat voor hetzelfde bedrag als waarvoor wij hem hebben terug gehaald lach ik mij echt helemaal het schompes!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:08:10 #232
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60553280
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:07 schreef Cheiron het volgende:
Als Perez naar PSV gaat voor hetzelfde bedrag als waarvoor wij hem hebben terug gehaald lach ik mij echt helemaal het schompes!
Begin er niet over. Het zou echt geniaal zijn.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:08:39 #233
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60553292
Perez zou ik er toch wel bij willen houden. Heeft uiteindelijk toch elk jaar veel doelpunten en veel assists.
pi_60553303
Vi.nl 3 dagen geleden
quote:
Luque: 'Van Basten denkt dat ik belangrijk word'
31/07/2008 10:45

Albert Luque is niet van plan te vertrekken bij Ajax. De Spaanse aanvaller, die een matig eerste seizoen kende in Amsterdam en volgens de clubleiding weg mag, zegt juist dat coach Marco van Basten grote plannen met hem heeft.

'Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax', betoogde Luque in een interview met de Spaanse sportkrant AS.

Op zijn beurt is Luque onder de indruk van Van Basten. 'Hij was mijn idool als speler. Van Basten was een perfecte en de meest complete spits. Hem de kleedkamer zien inlopen maakt indruk en motiveert je alleen maar meer.'

De uitlatingen van Luque doen vreemd aan, omdat Ajax meermaals heeft verkondigd mee te werken aan een transfer en die oplossing als de beste voor beide partijen te beschouwen. 'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax.'

'Amsterdam is een geweldige stad en heeft alles. We hebben ons zonder problemen aangepast aan het leven hier. Ik kan op mijn fiets overal heen en ben gelukkig.'

Luque kwam nog maar één duel in actie tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Na de wedstrijd tegen Noordwijk, waarin de Spanjaard één keer scoorde, raakte hij geblesseerd aan een heup. De linkspoot is wel mee met de Ajax-selectie naar Wales.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:09:23 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60553304
quote:
Sja, de paar goals van Perez hebben PSV kampioen gemaakt he? .

Nee, die had echt mogen blijven van mij, maar idd het zou ook op rellen kunnen uitlopen. Maar hopen dat ie niet in NL blijft dan...
Get woke, go broke!
pi_60553307
quote:
En dan zal je zien dat Ajax dit seizoen kampioen word en Perez het weer misloopt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:09:56 #237
52871 Blight
Supersized.
pi_60553322
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef HeatWave het volgende:

Mwoah. Zal minder 'impact' hebben dan vorig jaar. Perez wordt ook een jaartje ouder en het beste is er wel van af.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60553334
Ben niet blij met het feit dat Perez moet vertrekken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:10:46 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60553338
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef Riro het volgende:
Tot nu toe heeft ie er wel kijk op die Marco
Ben blij dat de transfer van Robbie Wielaert niet is doorgegaan, zou toch een smetje zijn geweest.

Verder precies de goede namen, liever eigen jeugd een kans dan deze acht subtoppers (Kenneth Perez, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl).

Ben blij dat hij het FOK!forum in de gaten houdt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60553344
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:08 schreef peaceman het volgende:
Perez zou ik er toch wel bij willen houden. Heeft uiteindelijk toch elk jaar veel doelpunten en veel assists.
Als hij niet in de basis staat moet je hem er gewoon niet bijhebben.
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 17:12:19 #241
35723 crew  GGMM
pi_60553365
Goede keuze van Van Basten, nu Rommedahl en Kennedy nog.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:12:23 #242
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60553368
In de wandelgangen hoor ik dat AZ niet op Perez zit te wachten. Maar er is goed nieuws voor hem: hij kan per direct terug naar MVV.
pi_60553392
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
De Ananas heeft voor zijn vertrek het met Marco over dit forum gehad.
pi_60553396
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Ben niet blij met het feit dat Perez moet vertrekken
Waarom?
Gaat anders alleen maar gezeik opleveren met hem.
Ik denk dat Van Basten een goede beslissing heeft genomen mbt Perez.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:14:59 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60553440
IK snap het aan de ene kant prima, ik hoop alleen dat we dus niet weer met een zooitje blessures komen te zitten en halverwege het seizoen niet eens 11 man kunnen opstellen. Maar dat zal de tijd uitwijzen.

Aan het einde van de rit zien we het wel, maar vooralsnog komt het vertrek van Perez niet gunstig over op me .
Get woke, go broke!
pi_60553461
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:01 schreef Blight het volgende:
Waarom hebben ze dan in hemelsnaam het contract van Colin verlengd?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Afijn, van Basten is in iedergeval goed bezig.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:16:07 #247
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60553463
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Als hij niet in de basis staat moet je hem er gewoon niet bijhebben.
Tja dat kan wel zijn, maar ook als invaller maakt ie gewoon veel doelpunten. Als ie gaat, dan graag naar het buitenland...
pi_60553470
Dan krijgt Aissatti gelukkig wel veel speeltijd
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60553476
Aissati, de Jong en Van der heijden opties zat
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:17:34 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60553487
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben blij dat de transfer van Robbie Wielaert niet is doorgegaan, zou toch een smetje zijn geweest.

Verder precies de goede namen, liever eigen jeugd een kans dan deze acht subtoppers (Kenneth Perez, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl).

Tja, Perez en Rommedahl had ik graag gehouden als supersubs... de rest kan ik me wel goed in vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')