Ik deed het vaak als ik verdrietig wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil meer gebak maken. Lijkt mij erg leuk om te doen?
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereldquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:57 schreef liefie_ het volgende:
Omg wat een huisvrouw ben ik
Met mn taartjes bakken en naailes
Vriendje vermoord me
Van kip marsala ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik deed het vaak als ik verdrietig was
Je word er vrolijk van
Iig ik
Schattig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereld.
Whahaha daar ben ik ook zo goed inquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereld.
Eten voor dummies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Iiiieuw, wat kunnen mensen toch vies zijn/doen.
Of: beneden in de keuken komen, alles klaar zetten om te koken, en dan ontdekken dat de kip is bedorvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Minder leuk is een gigantische trek hebben in M&M's.
Oh shit, nouja: het is wel een prima alternatief geworden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:20 schreef Burdie het volgende:
Of: beneden in de keuken komen, alles klaar zetten om te koken, en dan ontdekken dat de kip is bedorven.
Het alternatief wordt: pizza.
Zij wel. Ze hoeft ook geen huur aan d'r ouders te betalen natuurlijjk. Dat gaat echt zo van: ohja, hier heb je een woning schat veel plezier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:29 schreef liefie_ het volgende:
Whahaha dr krijgt er net een een appartement!
Tja iemand moest over die autos heen he
Idd snolquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zij wel. Ze hoeft ook geen huur aan d'r ouders te betalen natuurlijjk. Dat gaat echt zo van: ohja, hier heb je een woning schat veel plezier.
Sweet sixteen is altijd vermakelijke tv.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Kluts het volgende:
Die sweet sixteen programma's zijn geweldig, sommige meiden krijgen echt een auto voor door de week en een voor in het weekend.
Moet trouwens zeggen dat ik die True Life docu's van MTV ook wel tof vind vaak.
En dan gaan janken als de auto toch de verkeerde kleurde heeft ofzo. Of als het toch een goedkopere auto is, daar kunnen ze niet in gezien worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Kluts het volgende:
Die sweet sixteen programma's zijn geweldig, sommige meiden krijgen echt een auto voor door de week en een voor in het weekend.
Moet trouwens zeggen dat ik die True Life docu's van MTV ook wel tof vind vaak.
Welke? Dan zet ik mijn romantische muziek af voor het Made geweldquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:37 schreef liefie_ het volgende:
Hihi er is nu een heel vermakelijke made op
En dat engaged and underage was ook briljant!!!
Echt je zag de scheiding al voor de verloving aan komen
Roomraiders. Tranentrekkend slecht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Kluts het volgende:
MTV maakt gewoon soms best toffe dingen. True Life vind ik tof omdat ze echt interessante onderwerpen kiezen en het is boeiend. Maar Sweet 16, Made, en dat date-programma waarin 2 exen in 1 hotelkamer slapen enzo, gewoon lekker entertainment.
Ik moet zeggen dat ik Rob and Big ook echt geweldig vind.
Bleef het maar hetzelfde. Ik wil mijn muziek terugquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
Heb MTV een beetje gehad, blijft elke keer hetzelfde wat ze uitzenden.
Ja inderdaad! En ik wil MTV2.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Litpho het volgende:
Bleef het maar hetzelfde. Ik wil mijn muziek terug.
MTV2quote:
quote:
TéDékequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi Litpho.
Ik heb in Utrecht niet eens MTV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |