Ik vergiftig niemand, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
Goed kunnen koken is prima te leren.
Uitermatigequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Na gisteren the Dark Knight die geweldig was, vandaag het uitermate matige Hancock
Zondagquote:
Verband leggen met mn zelfbeeld was ook maar een grapje hoor. Maar ik kook wel echt liever voor anderen, dan is het leuker om je gasten te zien smullenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
TD, wat jij hebt heb ik exact hetzelfde.
Ach, zolang we geen kraspanda's zijn is er weinig aan de hand, lijkt me.
Het nieuwste leuke woord?quote:
Kookboeken/tijdschriften verzamelen! Dan heb je voor elk moment wel ergens een recept in je hoofd zwevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:23 schreef mrbox het volgende:
Het lastigste van koken vind ik altijd nog het verzinnen wat te eten. Vaak ga ik maar gewoon naar de supermarkt om daar maar te verzinnen wat te eten...
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kookboeken/tijdschriften verzamelen! Dan heb je voor elk moment wel ergens een recept in je hoofd zweven
Ik ben dus echt zo'n kneuterig typje dat uit kranten, tijdschriften, allerhandes en dergelijke de lekkere recepten scheurt en in een map plakt. Doe ik ook met recepten die ik van vrienden krijg, die schrijf ik daarin.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]goed idee maar vaak staan er van die maffe recepten in, die je niet snel ff klaar maakt.
Heb ook het ah basiskook boek, dat is echt een aanrader! Staan allemaal van die basis dingen (hoe je bijvoorbeeld versie spinazie schoonmaakt e.d. dat is soms erg gemakkelijk)
Haha ik ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt zo'n kneuterig typje dat uit kranten, tijdschriften, allerhandes en dergelijke de lekkere recepten scheurt en in een map plakt. Doe ik ook met recepten die ik van vrienden krijg, die schrijf ik daarin.
Dan heb je iig altijd een verzameling met recepten die je ook daadwerkelijk lust.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt zo'n kneuterig typje dat uit kranten, tijdschriften, allerhandes en dergelijke de lekkere recepten scheurt en in een map plakt. Doe ik ook met recepten die ik van vrienden krijg, die schrijf ik daarin.
Dan heb je iig altijd een verzameling met recepten die je ook daadwerkelijk lust.
Idemquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Haha ik ook!
Ik heb ook mn eigen kookschriftje voor als ik een recept aan heb gespast op mn eigen smaak en dan schrijf ik het recept daar in op want er zijn altijd mensen die het willen lenen
Wat een onzin.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef Burdie het volgende:
'vegtetarisch' en 'koken' in één zin, zonder het woord 'niet' erbij!
Iedereen kan toch wat bonen door elkaar heen stampen en er teveel peper op doen?.
Vanavond ga ik heerlijke kip marsala makenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik verzamel vooral taart recepten en zoDat is toch wel mn specialiteit
En vega koken kan zo lastig zijn als je zelf wil natuurlijk, net als niet vega koken
Ik deed het vaak als ik verdrietig wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil meer gebak maken. Lijkt mij erg leuk om te doen?
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereldquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:57 schreef liefie_ het volgende:
Omg wat een huisvrouw ben ik
Met mn taartjes bakken en naailes
Vriendje vermoord me
Van kip marsala ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik deed het vaak als ik verdrietig was
Je word er vrolijk van
Iig ik
Schattig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereld.
Whahaha daar ben ik ook zo goed inquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vandaag op een parkeerplaats staan janken om een kat die misschien wel geen baasje had en al het andere dierenleed op de wereld.
Eten voor dummies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Iiiieuw, wat kunnen mensen toch vies zijn/doen.
Of: beneden in de keuken komen, alles klaar zetten om te koken, en dan ontdekken dat de kip is bedorvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Minder leuk is een gigantische trek hebben in M&M's.
Oh shit, nouja: het is wel een prima alternatief geworden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:20 schreef Burdie het volgende:
Of: beneden in de keuken komen, alles klaar zetten om te koken, en dan ontdekken dat de kip is bedorven.
Het alternatief wordt: pizza.
Zij wel. Ze hoeft ook geen huur aan d'r ouders te betalen natuurlijjk. Dat gaat echt zo van: ohja, hier heb je een woning schat veel plezier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:29 schreef liefie_ het volgende:
Whahaha dr krijgt er net een een appartement!
Tja iemand moest over die autos heen he
Idd snolquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zij wel. Ze hoeft ook geen huur aan d'r ouders te betalen natuurlijjk. Dat gaat echt zo van: ohja, hier heb je een woning schat veel plezier.
Sweet sixteen is altijd vermakelijke tv.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Kluts het volgende:
Die sweet sixteen programma's zijn geweldig, sommige meiden krijgen echt een auto voor door de week en een voor in het weekend.
Moet trouwens zeggen dat ik die True Life docu's van MTV ook wel tof vind vaak.
En dan gaan janken als de auto toch de verkeerde kleurde heeft ofzo. Of als het toch een goedkopere auto is, daar kunnen ze niet in gezien worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Kluts het volgende:
Die sweet sixteen programma's zijn geweldig, sommige meiden krijgen echt een auto voor door de week en een voor in het weekend.
Moet trouwens zeggen dat ik die True Life docu's van MTV ook wel tof vind vaak.
Welke? Dan zet ik mijn romantische muziek af voor het Made geweldquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:37 schreef liefie_ het volgende:
Hihi er is nu een heel vermakelijke made op
En dat engaged and underage was ook briljant!!!
Echt je zag de scheiding al voor de verloving aan komen
Roomraiders. Tranentrekkend slecht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Kluts het volgende:
MTV maakt gewoon soms best toffe dingen. True Life vind ik tof omdat ze echt interessante onderwerpen kiezen en het is boeiend. Maar Sweet 16, Made, en dat date-programma waarin 2 exen in 1 hotelkamer slapen enzo, gewoon lekker entertainment.
Ik moet zeggen dat ik Rob and Big ook echt geweldig vind.
Bleef het maar hetzelfde. Ik wil mijn muziek terugquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
Heb MTV een beetje gehad, blijft elke keer hetzelfde wat ze uitzenden.
Ja inderdaad! En ik wil MTV2.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Litpho het volgende:
Bleef het maar hetzelfde. Ik wil mijn muziek terug.
MTV2quote:
quote:
TéDékequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi Litpho.
Ik heb in Utrecht niet eens MTV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |