abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zondag 3 augustus 2008 @ 13:27:02 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60525316
Films die ik goed vind, koop ik. Zo heb ik in de loop der jaren zo'n 200 films gekocht, meestal special editions of een box.
Gisteren besloot ik na een tijdje weer es wat te kopen. Dus ik koop 1408 , de special edition & Charlie Wilson's War

Kom thuis, doe Charlie Wilson's War in de dvd speler, pak m'n enorme leuter vast en zit er klaar voor. Wat schetst echter mijn verbazing? Er begint een stomme hoerrrr een doodsaai verhaal te vertellen over HIV. Ik dacht nog even dat ik de verkeerde dvd zou hebben gekregen, maar hij zat gesealed dus dat kon het niet zijn. Ik zeg godverdomme en wil skippen. Niet te skippen, met geen mogelijkheid... 4 en een halve minuut duurde de bedelfilm over afrikaanse rondneukers met aids...die ik dus elke keer weer opnieuw moet kijken als ik die film opzet (niet dat ie de moeite was om 2x keer te kijken, maar toch) Daarna kreeg ik de bekende brein fascisten nog even. .

Goed. Vandaag dvd nr 2 erin. De dvd start, ik krijg weer een stuk of 3 kansloze waarschuwingen over kopieren e.d. (fuck off, ik heb hem toch gekocht. De illegale verspreiders knippen dat er toch uit...wat is dan nog het nut?). Enfin, ik wacht op het menu, maar nééééé, aankondigingen voor nieuwe films (wel te skippen), op een special edition DVD. .
Daarbovenop stond er op de bonus dvd niet één boeiend stukje en bleek de 'inside the movie' een reclamefilmpje van 2 minuten te zijn. Het zal mij ook aan mijn reet roesten hoe de primiere verliep, dus die extra dvd is weggegooid geld. Wel een goeie film overigens.

25 euro voor betaald. Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk...en dan vraagt de filmindustrie zich nog af waarom er toch zoveel gedownload wordt. . Brein & de filmindustrie hebben mij in elk geval dit weekend over de streep getrokken om geen enkele dvd meer te kopen.
pi_60525365
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Films die ik goed vind, koop ik.

(niet dat ie de moeite was om 2x keer te kijken, maar toch)

Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk...en dan vraagt de filmindustrie zich nog af waarom er toch zoveel gedownload wordt. . Brein & de filmindustrie hebben mij in elk geval dit weekend over de streep getrokken om geen enkele dvd meer te kopen.
Ongegronde klacht. Voortaan direct illegaal doen
pi_60525371
DVD-hater.
pi_60525375
Terechte klacht. Erger ik me al jaren aan. Sowieso snap ik niet waarom een filmmaatschappij jou verplicht om iets te kijken. In zulke gevallen mis ik de VHS banden die je gewoon door kon spoelen zonder gezeik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 augustus 2008 @ 13:30:57 #5
862 Arcee
Look closer
pi_60525382
quote:
Het zal mij ook aan mijn reet roesten hoe de primiere verliep, dus die extra dvd is weggegooid geld.

25 euro voor betaald. Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk.
Koop die special editions-shit dan ook niet.:')

Normale DVD's met normale hoesjes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60525394
1080p rips
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:31:56 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_60525398
Bij www.cdrwinkel.com kun je ook hele mooie dvd's bestellen...
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_60525404
quote:

Goed. Vandaag dvd nr 2 erin. De dvd start, ik krijg weer een stuk of 3 kansloze waarschuwingen over kopieren e.d. (fuck off, ik heb hem toch gekocht. De illegale verspreiders knippen dat er toch uit...wat is dan nog het nut?).
Dit dus.
Zo fucking irritant. .
-
pi_60525440
Overigens net zo irritant als de HDCP op Bluray's. Ik wil gewoon een Bluray afspelen op mijn comp, maar mijn scherm is niet HDCP compatible dus mag je de film lekker bekijken in 320x240 Oplossing: Downloaden. Bluray terug gebracht naar de winkel dat ie niet werkte. Zoek het uit.
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Normale DVD's met normale hoesjes.
Ik vind vaak juist die doosjes wel de moeite waard. Gister zag ik de verpakking van Captivity. Erg leuk gedaan met dat zand enzo en een 3D figuurtje van Elisha, als het niet zo'n kut film was had ik hem misschien wel gekocht.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Official ESF Kreviewer zondag 3 augustus 2008 @ 13:35:50 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60525466
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef Arcee het volgende:
..de special edition was goedkopern dan de normale versie. . En bovendien was de andere film, CWW, geen S.E. En daar zat dus dat AIDS verhaal in.
What's next? Dat ik eerst verplicht een half uur naar een propaganda film van brein moet kijken over hoe ze de illegale uploaders ophangen, gevolgd door een pro-Amerika filmpje van Bush? Wat de neuk?

Oh. En ik heb me ook kapot zitten ergeren aan het feit dat ik in 1408 (toch een best spannende film), 3x terug moest spoelen omdat ik dacht dat ik iets miste, maar dat bleek dan een zeer slecht ge-edit moment te zijn, omdat er een frame tussenzat uit een ander deel vd film.
  Lieve Belg zondag 3 augustus 2008 @ 13:37:51 #11
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_60525503
Ze moeten er dit filmpje opzetten ipv die standaard domme filmpjes:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_60525513
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Mensen die serieus kijken naar hoesjes van DVD's (of CD's, CD-ROM's etc for that matter).
Wat is daar mee? Ik zeg toch dat ik hem niet gekocht heb omdat het zo'n kut film is.

[ Bericht 6% gewijzigd door BobbyB op 03-08-2008 13:54:22 ]
pi_60525528
Dat je dingen niet kunt skippen op DVD's is idd verschrikkelijk hatelijk!!
Ik download ook veel liever een film gewoon, dan begint die gewoon netjes zonder dat je eerst een paar minuten moet wachten en knoppen indrukken voordat die dan eindelijk begint...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_60525541
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:

<center><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object></center>
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60525543
quote:

<center><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object></center>
IT-Crowd
Oh, and that's a bad miss!
  Official ESF Kreviewer zondag 3 augustus 2008 @ 13:41:52 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60525579
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:39 schreef Virus3000 het volgende:
Dat je dingen niet kunt skippen op DVD's is idd verschrikkelijk hatelijk!!
...en als het nou nog over de film ging ofzo....nee, een film over HIV en een smeekbede om toch maar zoveel mogelijk geld over te maken naar een organisatie waarvan je weet dat er 10 tot 20% aan de strijkstok blijft hangen.
pi_60525613
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Overigens was het geen papier, maar lezen is ook al moeilijk voor je blijkbaar.
Het is toch altijd zo'n papiertje dat achter het plastic van de hoes is geschoven?
pi_60525618
quote:

pi_60525620
Ik lees eerst op internet even rond voor ik een special edition koop.. Misschien een tip?

Een paar keer niet gedaan, zoals bij Fear and Loathing, SE DVD, mooi in metalen doosje, 2 DVD's (waarvan een de film, andere de extra's)..

Om die extra's ging/gaat het mij vooral, staat er alleen een fotogalerij en "achter de schermen" feature op van 3 minuten
  Official ESF Kreviewer zondag 3 augustus 2008 @ 13:44:12 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60525630
quote:
..ze doen wel voorkomen dat het zo erg is om te downloaden. Het zijn gewoon film-haters, die maatschappijen.
pi_60525644
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het is toch altijd zo'n papiertje dat achter het plastic van de hoes is geschoven?
Nee, want special editions hebben vaak andere verpakkingen (blik bijvoorbeeld) en Captivity was ook in blik met daar achter een 3D figuurtje van Elisha en daaroverheen echt zand. Ik zei ook alleen maar dat ik het leuk eruit vond zien.
pi_60525687
Opruimslotje.

Zo, bagger verwijderd. Nu ontopic en geen gebash meer.

[ Bericht 73% gewijzigd door Juup© op 03-08-2008 13:53:32 ]
pi_60525819
Gelijk inhoudelijk reactie plaatsen

Eens mbt die filmpjes e.d. Waar ik mij groen en geel aan erger is de reclame die er soms ook gemaakt word voor andere films, daar zit ik niet echt op te wachten.
pi_60525830
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Juup© het volgende:
Eens mbt die filmpjes e.d. Waar ik mij groen en geel aan erger is de reclame die er soms ook gemaakt word voor andere films, daar zit ik niet echt op te wachten.
Eigenlijk zit ik er wel op te wachten.

Kijken welke films er nog meer in de bios komen en er misschien daar heen gaan.
pi_60525856
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Juup© het volgende:
Gelijk inhoudelijk reactie plaatsen

Oh, dat vind ik juist soms wel leuk om te zien welke films er allemaal komen. Heeft wel alleen echt zin bij nieuwe DVD's maar het zou wel fijner zijn dat je daar zelf voor kunt kiezen. Vaak krijg je het meteen bij het begin al en kun je het met moeilijkheid skippen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')