Als het een mocro/normaal persoon was, ja. Als het een gast is die om 4 uur 's nachts in zijn eentje met een geschminkt gezicht in een woonwijk rondzwerft, neequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten? Gewoon je vriend te hulp schieten..die gast wegduwen wat dan ook.
3 tegen 1 en nog schijt je in je broek. Triest.
Wegduwen hadden we geprobeerd, maar dat fokte die gast extra op. Dus toen politie gebeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten? Gewoon je vriend te hulp schieten..die gast wegduwen wat dan ook.
3 tegen 1 en nog schijt je in je broek. Triest.
Hij kwam naar ons toe, dus dat hoefte niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef Hijacking het volgende:
damm man als het een van mijn maten was zou ik er op zn minst naar toe lopen
Die soundtrackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
Als je een gevecht ziet op straat, deel je drie tikken uit:Heb jij jezelf nou serieus naar dat lucifermerk vernoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JanusAnusquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Heb jij jezelf nou serieus naar dat lucifermerk vernoemd?
Ik stel je gewoon een vraag hoor, kontneuker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JanusAnus
Kop je hem zelf in, of moet ik dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |