Kom eens op MSN?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:05 schreef john88 het volgende:
ik doe zulke dingen soms ook, in dronten dan haha
Lopen daar ook jokers rond?quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:11 schreef Teunebeun het volgende:
Gast ik zit hier midden in een Rock&Roll concert dat is erger dan zo'n dude.
Flikker toch op, je schijt drie kleuren stront als je een "gewone alto" ziet laat staan als het eentje is die the Joker na probeert te doen... Eerst politie bellen en daarna allemaal vertellen wat voor Jet Li moves je al niet op hem kon uitvoerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:00 schreef XiChico het volgende:
Subklacht: In principe hadden wij met zijn drieeen die jongen met zijn hoofd op straat kunnen leggen, en a la American History X er op trappen. Echter hadden wij te maken met een psycho, onbekend wat die gast allemaal op had en meehad.
Omdat ik het kan. Maar het is nu wel weer genoeg, ik vind na een dag altijd niks meer erg. Like boeiend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:35 schreef Beauregard het volgende:
Zo, je maakt het wel mee he, TS.
Waarom open je hier een topic over, als ik vragen mag?
Bedankt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:11 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Flikker toch op, je schijt drie kleuren stront als je een "gewone alto" ziet laat staan als het eentje is die the Joker na probeert te doen... Eerst politie bellen en daarna allemaal vertellen wat voor Jet Li moves je al niet op hem kon uitvoerenverder een kwaliteits OP
Goeie vrienden zegquote:Op zondag 3 augustus 2008 05:00 schreef XiChico het volgende:
Vervolgens pakt hij een vriend van mij vast en begint hem te intimideren (Meekomen, of er gebeuren geen fijne dingen met je). Ik en andere vriend staan 10 meter hier vandaan, wachten het even af.
Mag ik je een ietwat persoonlijke vraag stellen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef XiChico het volgende:
[..]
Omdat ik het kan. Maar het is nu wel weer genoeg, ik vind na een dag altijd niks meer erg. Like boeiend.
Er gebeurde niks, als je voor elke keer als iemand je vastpakt (vooral in uitgaanscircuit) moet gaan knokken dan blijf je bezig. Daaraan kun je ook meteen de tokkies herkennen, die gaan namelijk meteen vechten wanneer iemand ze aantikt. Overigens stonden wij op 2 seconden afstand mocht geflipte joker een mes pakken.quote:
Nee, maar we kunnen er wel over praten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mag ik je een ietwat persoonlijke vraag stellen?
Ben jij toevallig heel, heel, heel erg simpel? Gewoon lomp dus. Ben jij dat? Ik heb het idee van wel.
Wie heeft het over vechten? Gewoon je vriend te hulp schieten..die gast wegduwen wat dan ook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Er gebeurde niks, als je voor elke keer als iemand je vastpakt (vooral in uitgaanscircuit) moet gaan knokken dan blijf je bezig. Daaraan kun je ook meteen de tokkies herkennen, die gaan namelijk meteen vechten wanneer iemand ze aantikt. Overigens stonden wij op 2 seconden afstand mocht geflipte joker een mes pakken.
Als het een mocro/normaal persoon was, ja. Als het een gast is die om 4 uur 's nachts in zijn eentje met een geschminkt gezicht in een woonwijk rondzwerft, neequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten? Gewoon je vriend te hulp schieten..die gast wegduwen wat dan ook.
3 tegen 1 en nog schijt je in je broek. Triest.
Wegduwen hadden we geprobeerd, maar dat fokte die gast extra op. Dus toen politie gebeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten? Gewoon je vriend te hulp schieten..die gast wegduwen wat dan ook.
3 tegen 1 en nog schijt je in je broek. Triest.
Hij kwam naar ons toe, dus dat hoefte niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef Hijacking het volgende:
damm man als het een van mijn maten was zou ik er op zn minst naar toe lopen
Die soundtrackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
Als je een gevecht ziet op straat, deel je drie tikken uit:Heb jij jezelf nou serieus naar dat lucifermerk vernoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JanusAnusquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Heb jij jezelf nou serieus naar dat lucifermerk vernoemd?
Ik stel je gewoon een vraag hoor, kontneuker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JanusAnus
Kop je hem zelf in, of moet ik dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |