= DIT IS GEEN LEMMING =
Gisteren gezellig de stad in met wat mensen (waaronder dus m'n huisgenoot), vroeg m'n huisgenoot aan me of er een maat van hem mee kon. Prima, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch
Er was dus ook een leuke meid mee waar ik achteraan zat

En iedereen keek een beetje vreemd toen de betreffende jongen binnenkwam. Zwart vies shirt, een krullenkapsel dat volgens mij al jaren niet meer was bijgeknipt en dat eruit zag alsof ie zo uit bed stapte, en een korte broek aan met hoge sokken eronder aan

Onder het zwarte shirt een vette bierpens. De meid waar ik het net over had giechelde al : "met wat voor mensen ga jij om?". Ik : "uh nee ik ken hem niet

"
Nou ja, prima iedereen moet zelf weten hoe ie eruit ziet, misschien was ie wel heel aardig. Dit was ie opzich ook wel, maar heb zelden zo'n raar figuur gezien. Hij had zelf 3 blikjes energy drink bij zich (

uh ja neem ik ook altijd mee als ik ergens heen ga) en vertelde dat ie zo'n 8 blikjes per dag dronk

(die pens ook meteen verklaard) Daarna vrat ie alle chips op en vertelde ie echt van die nerddingen, gevolgd door nerdgrapjes waar die zelf keihard om moest lachen. Waarop iedereen elkaar een beetje elkaar aankeek : uuuuhhh jaa oookkk???
De leuke sfeer van voordat ie kwam was zo'n beetje verdwenen

Dus gingen we maar richting de stad. Maar omdat meneer de hele tijd met een biertje bij de muur ging hangen wilde m'n huisgenoot hem dus niet alleen laten en stond iedereen maar een beetje te hangen en zich te schamen voor hem. Avond dus verneukt en hij heeft ook nog m'n doelwit afgeschrikt

nu denkt ze straks dat ik altijd met zulke mongolen om ga ofzo

avond verneukt dus
[ Bericht 0% gewijzigd door The.Joker op 03-08-2008 00:31:32 ]