Weet niet, kijk niet meer, maar wie meedoen zijn o.a. Erik van Muiswinkel, Ellen Pieters, Diederik van Vleuten, Owen Schumachter, Paul Groot, Dolf Jansen, Jack Wouterse en Sanne Wallis de Vriesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie is die barhoer? Wie is Hein V. en wie is Ada Kok?
Ada Kok was Olymisch zwemster en tien keer zo leuk dan Erica Terpstraquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie is die barhoer? Wie is Hein V. en wie is Ada Kok?
Ik begrijp zijn standpunt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:01 schreef maril het volgende:
Die barvrouw was volgens mij die politiebeamte bij Baantje aan de balie.
Ik werdwat misselijk van de waarheid. het was ook niet leuk want het is niet leuk daar in China.
Ondanks dat,kijk ik toch naar de OS, word ik ook nog misselijk van mezelf.
Exact. Dit was een beetje gepruts in de marge van een cabaretier die jaren te laat zijn statement wilde maken en daar nauwelijks een podium voor wist te vinden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn standpunt.
Maar breng het dan briljant.
Dat is de schuld van Van Muiswinkel zelf natuurlijk, de moralist. Had hij maar niet een paar maanden geleden moeten beginnen met de bezorgde cabaretier uit te hangen, maar 7 jaar geleden. Daarnaast ben ik het ook nog schromelijk met hem oneens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef Loohcs het volgende:
Het is ook wel wat sneller in elkaar geflanst dan een cabaretprogramma en bovendien deden er ook veel meer mensen aan mee, wat het ook lastiger maakt. Een uur vullen met alleen z'n mening en zonder typetjes zou helemaal een saaie preek worden.
Dat het niet briljant was is duidelijk, maar bijna een uur lang een hoge 'grapdichtheid' halen, allemaal over één onderwerp en dan nog briljante grappen ook (die mensen aan 't denken zetten), terwijl het onderwerp eigenlijk niet grappig is en je niet heel veel voorbereidingstijd hebt, is natuurlijk ook een lastige opdracht.
Ze is afgevallenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ken dr nog niet hoor!
Els Peeters (Baantjer) kan idd best die bardoos geweest wezen
Die beelden waren allemaal allang in de media geweest. HIj doet exact hetzelfde als wat Wilders met Fitna deed, we weten allemaal hoe iedereen daar tegen aankijktquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:59 schreef idsme het volgende:
Vond de echte beelden tijdens het "spel" best heftig
Precies, hij zei gisteren in de AD Sportwereld zelf nog dat sporters zich ook vier jaar lang hadden kunnen inlezen in plaats van zich voor te bereiden op de OS. Loos argument dus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Van Muiswinkel zelf natuurlijk, de moralist. Had hij maar niet een paar maanden geleden moeten beginnen met de bezorgde cabaretier uit te hangen, maar 7 jaar geleden. Daarnaast ben ik het ook nog schromelijk met hem oneens.
Media hè? Die lopen altijd als een kip zonder kop achter elkaar aan. Desalniettemin waren de berichten als die van orgaandonatie door gevangen er ook al in 2001, alleen besteedde niemand er aandacht aan. Ook van Muiswinkel niet. Ook heb ik niemand gehoord toen China aanpapte met Sudan, Zimbabwe en andere dubieuze staten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind 't wel erg makkelijk om 'm af te kraken. "ja, hij is ook daar en daar geweest", "Hij had eerder moeten beginnen". Hij had ook helemaal niets kunnen doen, dat had niemand 'm kwalijk genomen en had 'm zelfs kritiek bespaard. Dus dat hij dan toch doorzet getuigt wel van een echte drive om problemen aan de kaak te stellen. Maar z'n motieven doen er hier niet echt toe, want het programma was gewoon niet super. Maar dat hij eerder had moeten beginnen vind ik wel onzin (en met weinig voorbereidingstijd doelde ik meer op dat het in tv-land meestal niet zeker is of en wanneer je hoeveel zendtijd krijgt voor zoiets). Als hij in 2001 ofzo was begonnen had hij nooit een podium gekregen aangezien het dan toch te ver weg was (zaten nog twee winterspelen en een 'echte' zomerspelen tussen). De media beginnen er pas de laatste maanden meer tijd aan te besteden en dan is het logisch dat hij juist op dat moment ook een tegengeluid laat horen.
Hij zoekt nog een vrijwillig slachtoffer omdat hij eerder dit jaar door Lulu Wang werd weggeblazen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:42 schreef rood_verzet het volgende:
De frustratie van Erik van Muiswinkel droop er gewoon vanaf, wat inderdaad voor plaatsvervangende schaamte zorgt.
Met andere woorden: Van Muiswinkel had al in 2001 moeten protesteren. Het enige dat hij bereikt, is dat hij als hoofdgerecht alleen mosterd eet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Media hè? Die lopen altijd als een kip zonder kop achter elkaar aan. Desalniettemin waren de berichten als die van orgaandonatie door gevangen er ook al in 2001, alleen besteedde niemand er aandacht aan. Ook van Muiswinkel niet. Ook heb ik niemand gehoord toen China aanpapte met Sudan, Zimbabwe en andere dubieuze staten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |