1.95 mquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:16 schreef LuNaTiC het volgende:
@ mn laatste slimme () opmerking:
dus Isaksson speelt niet? oke, epic fail for me en pwned!
Niet dat ik het onderscheid tussen wie dan ook @ deze gare streams zou kunnen maken anyway.
Is Ramos overigens ook niet iets van 1.96m ofzo?
Pixelbrei galore!
Of jij, overduidelijk dat Ramos in de goal staat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jullie zien ze vliegen, Alcides en Isaksson worden genoemd.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jullie zien ze vliegen, Alcides en Isaksson worden genoemd.
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of jij, overduidelijk dat Ramos in de goal staat.
Quote die dan is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.
Neen, ik zeg toch dat Isaksson niet speelt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ehr jij ziet ze dus ook vliegen, in het vorige topic noemt er eentje Isaksson die blundert bij de goal en een ander Alcides die foute passes geeft. Ze spelen allebei niet.
Jep, maar je richt het op mij en ik was niet degene die zei dat hij wel speelde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, ik zeg toch dat Isaksson niet speelt?
Maar jouw post lijkt alsof je zegt dat de commentatoren enzo zeiden dat hun speelden. Ofja zo begreep ik hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jep, maar je richt het op mij en ik was niet degene die zei dat hij wel speelde.
Die Vukcevic ziet er trouwens uit als een 30'er maar is pas 22.
Dat vroeg ik dus, hij leek er op, maar ik weet eht niet zeker.quote:
Amrabat, Isaksson en Brechet ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:41 schreef Ruudt het volgende:
Jep, Manco loopt nu weer warm.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Manco
Oh, en Dj_Day-V, je signature is dood
Dat dacht ik wel te zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazo eruit. Wie is nu spitsAmrabat?
Danku.quote:
Nog 10 minuten. 1-0quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel is het geworden?
Amrabat doet het ook goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:
Moet die Manco nog 18 worden? Die minuten die ik gezien heb van hem (alleen deze wedstrijd tot nu toe) zie ik wel dat hij potentie heeft..
Nog niet op gelet, heb meer op manco gelet omdat ik hem nog nooit heb zien spelen. Van Amrabat weet ik het ongeveer wel..quote:
Doelpunt van wiequote:
Sporting Portugal - PSVquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doelpunt van wie? En waarom is het zo laat begonnen dan?
Mooi, bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sporting Portugal - PSV
1-0 ('6 Vukcevic)
Wiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:46 schreef -SG- het volgende:
hop 1-1
Mika Väyrynen was hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
Mooie vrije trap maar het ontging me eventjes wie die genomen had..
Goede samenvatting.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach 1-1. Niet verkeerd voor een uitwedstrijd. Sporting beter 1ste helft. PSV beter 2de helft.
Viel zeker positief op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef Ruudt het volgende:
Amrabat hield zich goed staande en je zou niet zeggen dat hij voor het eerst op dit niveau speelde.
ah relaxedquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brechet
[ afbeelding ]
Manco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doelpunt Wuytens
[ afbeelding ]
Denk dat hij nog wel een terugval zal krijgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:59 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij is heel sterk aan de bal, lekker zo doorgaan en dan komt het wel goed met deze jongen.
quote:Vreemde avond voor Valckx
Zijn gedachten zullen vanavond wel eens teruggaan naar de tijd dat hij voetballer van Sporting Portugal was. Of naar de tijd dat hij manager van PSV was.
Stan Valckx is de meest opvallende afwezige in het stadion van José Alvalade, waar zijn beide werkgevers elkaar treffen. Valckx was nog betrokken bij de organisatie van de wedstrijd, maar moest PSV verlaten na een conflict met de directie.
Ik herinner me dat ik Valckx hier ruim tien jaar geleden ontmoette in de catacomben van het stadion, dat toen nog een bouwval was. In de bedompte gangen, waar het daglicht niet kon doordringen, stond hij met een bebloed gezicht de tweede helft van het duel tussen Sporting en Benfica af te wachten.
Zijn trainer was Bobby Robson en hij verbood Valckx om verder te spelen. De Limburger negeerde het bevel van zijn coach en liep met gebroken jukbeen het veld weer in.
Pas na de met 3-1 gewonnen wedstrijd zocht Valckx het ziekenhuis op. Zijn temperament en instelling maakten Valckx tot een van de populairste spelers van Sporting in die tijd. Dat was veelzeggend voor een elftal waarin ook Balakov, Figo en Paulo Sousa uitkwamen.
Valckx heeft veel aan Sporting te danken. Hij leerde er perfect Portugees spreken, wat voor toenmalig voorzitter Harry van Raaij één van de aanbevelingen was om hem tot manager transfers en scouting te benoemen.
Vanavond zal Valckx wel thuis zitten, of misschien op een terrasje in Valkenswaard. Als hij soms aan Sporting denkt: vrijwel niets is er meer zoals het was.
Er staat een fantastisch mooie arena, met kuipstoeltjes in alle kleuren, een groen-geel dak en een fanshop waarbij zelfs de grote Engelse clubs verbleken. Alleen de warme ziel van Sporting, die zal nooit veranderen. Valckx was er een beetje verliefd op. Terecht.
Thanks!quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brechet
[ afbeelding ]
Manco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doelpunt Wuytens
[ afbeelding ]
Bij een gros aan foute passes is het heel normaal dat je aan Alcides denkt, de man mist elk voetbalvermogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef noxious het volgende:
Oh, die donkere vent achterin is Addo... ik dacht Alcides, aangezien die ook geinterviewed werd voor de wedstrijd.
Foutje, maar maakt het niet minder instabiel ofzo
Dát is verdedigen!quote:
Het is ook heel normaal dat je aan Salcido denkt bij een foute pass, rare boogballetjes en vaak te onnauwkeurige passes achter de man.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij een gros aan foute passes is het heel normaal dat je aan Alcides denkt, de man mist elk voetbalvermogen.
quote:Van Kouwen neemt het op voor Van Hulten
VVV-speler Frank van Kouwen is met een uitgebreide verklaring naar buiten gekomen in de ‘zaak Van Hulten-Afellay’. De speler van de Limburgse eerstedivisionist blijft bij zijn eerdere verhaal dat de leidsman de PSV’er heeft uitgemaakt voor ‘vuile tyfushond’, maar hij kan deze reactie wel goed begrijpen. “Ik heb ook opgeschreven dat Afellay heel heftig reageerde en dat het daarom wel logisch was dat de scheidsrechter iets terugriep. Ik vind de hele affaire opgeblazen”, zegt de 28-jarige voetballer in De Telegraaf. Desondanks legde hij wel een verklaring af bij de tuchtcommissie van de KNVB. Enkel omdat de voetbalbond hem hierom had gevraagd.
“Maar ik hoop dat er niks mee gebeurt”, laat hij weten. Volgens hem is Afellay zelf namelijk ook schuldig aan het feit dat de hele zaak zo breed is uitgemeten in de media. “Ik snap niet dat je eerst zó boos reageert en een dag later zegt dat de kous wat jou betreft af is. Denk dan twee keer na voor je dingen voor een camera roept.”
De VVV’er ondervindt zelf ook hinder van zijn betrokkenheid bij het incident. “Nu heeft hij mij ergens in betrokken, waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben. Aan het eind van het liedje is Frank van Kouwen de gebeten hond. Ik kan het nooit goed doen. Ik moest verklaren wat ik hoorde, maar vind het vervelend voor Van Hulten. Ik denk dat hij een van de betere scheidsrechters van Nederland is en dit niet verdient.”
Gezien de verklaringen van zowel Afellay voor de televisie áls de schriftelijke bevestiging van Van Kouwen is de kans zeer groot dat Van Hulten wordt geschorst. De arbiter zelf houdt echter nog altijd vast aan de lezing dat hij ‘naar typetje’ zou hebben geroepen in plaats van de door de door het tweetal geopperde belediging.
Afblijven.quote:Ibrahim Afellay (foto) heeft zich in de kijker gespeeld bij Internazionale-coach José Mourinho. De aanvallende middenvelder van PSV maakte een goede indruk op de Portugese coach tijdens het EK, en liet ook in het voorbije seizoen zien toe te zijn aan een stap hogerop, zo meent Mourinho. De voormalig oefenmeester van Chelsea ziet hem dan ook graag naar Milaan komen. (Rete)
Daar kon je op wachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manco, in meerdere opzichten dus een nieuwe Farfan.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
Gelukkig speelt Urby nog bij jullie
Ja Urby is misschien wel een van de beste bij het Olympisch elftal die gaat het gewoon goed doen op het middenveld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten.
Gelukkig speelt Urby nog bij jullie
Ja, die speelde ook als een natte krant... die stond op links toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is ook heel normaal dat je aan Salcido denkt bij een foute pass, rare boogballetjes en vaak te onnauwkeurige passes achter de man.
Dat bedoelde ik niet, maar goed...quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Urby is misschien wel een van de beste bij het Olympisch elftal die gaat het gewoon goed doen op het middenveld.
Hij was rechtsback gisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef noxious het volgende:
[..]
Ja, die speelde ook als een natte krant... die stond op links toch?
Die heeft ook last van een flinke terugval, al een tijdje. Zonde.
Goud waard zo'n voetballer als Van Kouwen, hij zegt gewoon waar het op staat. En PSV blijft intussen met z'n lafbek zittenquote:
Het is inderdaad treurig dat je de vergelijking moet maken. Liever zou ik zeggen "ach Ibi jongen jij bent zo jong, het verstand komt nog wel", maar intussen heeft hij al zoveel geld in z'n zakken geduwd kregen dat er weinig zinnigs meer uitkomt. En hij was nog zo bescheiden ...was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef Ruudt het volgende:
Wat een vergelijking: Van Kouwen en Afellay..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |