Waarmee druppel je dan als je niet weet wat het isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een afspraak, maar ga kijken of het ook vanmiddag kan. Vanmiddag overwoog ik naar de huisartsenpost te gan, mijn dokterspraktijk was al dicht en ik verging van de pijn nadat ik had gedruppeld. Ik ga nu toch ook weer druppelen, al weet ik dat dat erg veel pijn doet![]()
Het is spul wat ik in een franse apotheek heb gekregen, het heet ophtacalm. Ik wil op zich best naar de huisartsenpost gaan, maar ben een beetje bang dat het 'gewoon' een ontstoken oog is en ik hun tijd verdoe...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee druppel je dan als je niet weet wat het is
Gewoon als een speer naar een arts, desnoods de EHBO van een ziekenhuis en niet langer zelf aanmodderen...
Liever 10x hun tijd verdoen dan 1x te laat heengaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is spul wat ik in een franse apotheek heb gekregen, het heet ophtacalm. Ik wil op zich best naar de huisartsenpost gaan, maar ben een beetje bang dat het 'gewoon' een ontstoken oog is en ik hun tijd verdoe...
Beter hun tijd verkloten dan je eigen oog...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is spul wat ik in een franse apotheek heb gekregen, het heet ophtacalm. Ik wil op zich best naar de huisartsenpost gaan, maar ben een beetje bang dat het 'gewoon' een ontstoken oog is en ik hun tijd verdoe...
Mwoah, wees blij dat het de kast en niet de doos van Etcie isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de kast van Etcetera?
Helaas weinig op te zien...
zolang je betaald maakt het hun niks uit en beter het zekere voor het onzekerequote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen Tinuviel zeggen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, wees blij dat het de kast en niet de doos van Etcie is
Mwoah, volgens mij leest ze stiekem wel vaker mee in de SC, hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen Tinuviel zeggen...
OK, foto!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar thanks voor de adviezen
Ik duik met twee paracetamolletjes en een natwashandje (beide op doktersadvies) na het eten ook gewoon meteen mijn bed in, en dan hopen dat het morgen beter gaat.
En ik loop heel diva-ig de hele tijd emt mijn zonnebril op, ook binnen
Het antwoord is neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weg, ff kijken of mn enkel al in staat is om een beetje te trainen
Alleen z'n sleutelbeen gebroken en zn knie wat gekneusd, verder gaat het wel goed eigenlijk.quote:
Geen idee hoe ik het heb gekregen, het is een soort van virus in je oog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het punt is eigenlijk, MM, dat ik al voor jij het zei ik bang was iritis te hebben, wat ongeveer op hetzelfde neerkomt. Kan je vertellen hoe het bij jou was?
ik zal nog wel eens beter pics postenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de kast van Etcetera?
Helaas weinig op te zien...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, wees blij dat het de kast en niet de doos van Etcie is
Van die 13 in een doosijn grappen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal nog wel eens beter pics posten
[..]![]()
![]()
het erge is, ik heb heel CZ een kartonnen doos bij m'n voeten gehad. Zat van alles in, brood, bestek, bekers, borden, ehbo tasje, handdoeken en weet ik veel wat voor meuk. Ik heb heel CZ kunnen aanhoren dat er genoeg ruimte in mijn doos was. En dat iemand even iets uit mijn doos moest hebben. en of ik toevallig iets in m'n doos had zittentot vervelens aan toe
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Van die 13 in een doosijn grappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |