Ja, dat gaat nog maanden duren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Zit je nog steeds in je tijdelijk onderkomen?
En? Ben je er nog?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo trouwens echt gillend naar huis als het zo doorgaat![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Woningtype H verschilt per bouwlaag, waardoor ik alle tekeningen door mag lopen ipv te kunnen kopiėren
Nee, half 4 ben ik afgetaaidquote:
Heel inspiratieloos een cadeaubon van de DA, die komt altijd wel van pasquote:
Ik had nog gevraagd of je bierfabriek nu ook verkloot was, maar heb nooit antwoord gekregen...quote:
Dat antwoord heb je wel gehadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had nog gevraagd of je bierfabriek nu ook verkloot was, maar heb nooit antwoord gekregen...
U is werkvoorbereider?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Woningtype H verschilt per bouwlaag, waardoor ik alle tekeningen door mag lopen ipv te kunnen kopiėren
quote:
Nem, is je huis afgebrandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat antwoord heb je wel gehad
Mijn bier is gered en mijn bierspullen zitten onder de rook en een aantal dinger ervan zijn gesmolten. Ik ga het proberen schoon te spuiten met een karcher maar ik ben bang dat ik het opnieuw moet gaan aanschaffen.
Ik zag trouwens dat je naar het NIEUWE Luxor moest en ik je naar het oude gestuurd had
psst...het is donderdagquote:
quote:
quote:
ik dacht al zoiets te kunnen concluderenquote:
Ik heb het goed naar m'n zin hoor, lekker afwisselend werkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets te kunnen concluderen
Ben het zelf niet maar ken wel een paar mensen die dat doen.
Heb ik een paar maanden geleden ook weer gekeken, het blijft een klassieker. Hoewel de special effects tegenwoordig om te lachen zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Net Dune(1984) gekeken en wat een film
Had hem ooit lang geleden ook al eens gezien maar door dat lol(dune)cat plaatje kreeg ik ineens zin om hem nog eens te kijken. maar ik vond de special effects zo slecht nog niet. maar je moet ze inderdaad niet vergelijken met de effects van nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik een paar maanden geleden ook weer gekeken, het blijft een klassieker. Hoewel de special effects tegenwoordig om te lachen zijn
Dank voor je antwoord gisteren nog, de vorige was me compleet ontschoten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..de oude PC even opnieuw geinstalleerd. 2 SATA HD-tjes erin en Windows XP Pro erop. Opstarttijd: 42 seconden. Van bios tot desktop waarbij er geen HD activiteit meer is. Dit in tegenstelling tot de 5 minuten opstarttijd voorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |