Je bakt ook op kolen. Maar geen kolen welke 'opraken' zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:43 schreef Beauregard het volgende:
Het geile aan barbecuen is de rokerige smaak die vlees krijgt. Ik heb nog nooit een gasbarbecue meegemaakt, maar ik kan me zo voorstellen dat dat effect daarmee niet bereikt wordt, wel?
Oh. Maar die roken ook? WAT GAY!!1!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bakt ook op kolen. Maar geen kolen welke 'opraken' zeg maar.
Hout is nog beter, maar kolen is ook te doen. Als je gaat barbecuen op gas kun je net zo goed op een fornuis gaan koken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bakt ook op kolen. Maar geen kolen welke 'opraken' zeg maar.
Hout?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hout is nog beter, maar kolen is ook te doen. Als je gaat barbecuen op gas kun je net zo goed op een fornuis gaan koken.
Moet je nou persé een foto van je ouders posten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hout?!
Zien jij een je deerne er zo uit?
[ afbeelding ]
Moet je nou per se de meest standaard, a-humoristische, kinderachtige grap die mogelijk was maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet je nou persé een foto van je ouders posten?
Fagg!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:52 schreef Rosbief het volgende:
Barbecueën![]()
Schaf gewoon een fatsoenlijke keuken aan ipv dat je je als een tokkie in de tuin staat te behelpen met verbrande stukken vlees._!
Het sociaal aspect van een potje barbecuen is u vreemd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:52 schreef Rosbief het volgende:
Barbecueën![]()
Schaf gewoon een fatsoenlijke keuken aan ipv dat je je als een tokkie in de tuin staat te behelpen met verbrande stukken vlees._!
Nee, je bent gePWND!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Moet je nou per se de meest standaard, a-humoristische, kinderachtige grap die mogelijk was maken?
Respect hoor. Debiel.
Wat moet je op een dergelijke 'grap' antwoorden volgens jou?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, je bent gePWND!!!
Geef nou maar toe dat jij er gewoon geen reply op had. Je stond met je bek vol tanden en ging dus maar schelden.
Strondlelijke randmongool.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Moet je nou per se de meest standaard, a-humoristische, kinderachtige grap die mogelijk was maken?
Respect hoor. Debiel.
Oeh, iemand voelt zich gekrenkt hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Strondlelijke randmongool.
Kun jij nu echt niets anders dan in ieder topic je semi-grappige humor te showen.
Je hebt in dit topic niet eens wat te zoekn want je bent nog te klein om met vuur te mogen spelen, dirrigent-josti
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:52 schreef Rosbief het volgende:
Barbecueën![]()
Je bent gewoon een misselijkmakend irritant kutmanneke de zich zelf zo geweldig vindt dat je boven elke BBQ uit zou stinken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oeh, iemand voelt zich gekrenkt hoor.
Vriend, ik kan het ook niet helpen dat we niet allemaal over een dusdanig perfect gevoel voor humor beschikken als ik. Maar reageer je frustratie a.u.b. op iemand anders af. Liefst buiten FOK!, als je daar mensen kent.
Enneh, niet van die gekke aannames doen, he. Ik ben niet te klein, en 'dirrigent' is geen woord. Het lijkt me evident wie hier de kleine is.
Whoppa, en maar gas blijven geven. En dat voor een veertiger. Respect.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misselijkmakend irritant kutmanneke de zich zelf zo geweldig vindt dat je boven elke BBQ uit zou stinken.
Niemand zou jou op een feestje willen, toetsenbord held. Ga met je plassertje spelen, weet je meteen wie er met die kleine bedoeld wordt.
Ik heb even teruggekeken maar je had nog helemaal niet op mij gereageerd. Waar heb je het toch over? Je moet wel opletten wie iets zegt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat moet je op een dergelijke 'grap' antwoorden volgens jou?
Het is ongeveer hetzelfde type grap als ik richting jou maakte, dus hoe sneu ben je als je het kunstje daarna op nog matigere wijze herhaalt?
Een topic over jou openen??quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Whoppa, en maar gas blijven geven. En dat voor een veertiger. Respect.
Overigens, ik ga liever weer ontopic. Het lijkt er op dat je nogal trek hebt in een bitchfight met me, maar open er een topic voor en nodig me uit. Het enige amusante aan FOK! zijn types die makkelijk uit hun tentje zijn te lokken, bring it on.
Zit er wat dwars jongen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misselijkmakend irritant kutmanneke de zich zelf zo geweldig vindt dat je boven elke BBQ uit zou stinken.
Niemand zou jou op een feestje willen, toetsenbord held. Ga met je plassertje spelen, weet je meteen wie er met die kleine bedoeld wordt.
Ja dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een topic over jou openen??
Gast, echt waar. Ga jezelf een poosje op je borstje staan kloppen en steek nog een veer in je eigen reet. Zal verder niemand anders voor je doen, triest gevalletje.
Genoeg aandacht aan je besteed. Opbokken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zit er wat dwars jongen?Zielenknijpertje nodig?
Voor jou dus ook geen BBQ vandaag....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
Bij mij regent het hier pijpenstelen
En nog steeds probeer je met onzin gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:37 schreef Beauregard het volgende:
Zojuist gesignaleerd: TheYoung1 en Oldbie, op de kast. Hoe ze daar komen? Dat leest u in dit topic.
Welk gezichtsverlies?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En nog steeds probeer je met onzin gezichtsverlies te voorkomen.
Te laat jongen. Te laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |