Ach LB en Jolie! wat vervelend. Als je zo gevoelig bent komt alles ook nog eens dubbel en dwars binnen. Hopelijk gaat ze het vandaag wel een beetje naar d'r zin hebben en went ze snel. Zo lastig ze los te moeten laten.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:40 schreef moussy het volgende:René loopt ook niet helemaal op 'schema' toch vind ík het heel vervelend om tussen de uitblinkers te posten wat soms de overhand heeft in dit topic
terwijl er een ander topic voor is LB'tje, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan vanmorgen

Als moeder van een zgn "uitblinker" raakt me dit enorm. Ik voel al een enorme drempel om überhaupt iets te posten over de school"prestaties"van mijn kinderen. Net als ik daar IRL eigenlijk nooit over spreek. Het ligt bij andere ouders écht enorm gevoelig. Zo blijkt nu ook wel weer.
Ik vind ongeacht hoe je kind het doet op school dat er hier ruimte voor is. Het lijkt me namelijk ook een hele zorg als je kind moeite heeft met bepaalde vakken.(of alle, of een achterstand blijkt te hebben) Ze daar mee te zien strijden breekt ook je moederhart. Ik wil het wel horen. Mee helpen denken maar ook jullie als moeders misschien een hart onder de riem steken. Want dáár is dit topic voor bedoeld dacht ik.
En dan dat andere topic. Wanneer "moet" je daar dan heen? met het overleggen van een iq test? of als er alleen A's worden gescoord op Cito? Ik snap dat het vast als een luxeprobleem klinkt maar dat je kind door de lesstof vliegt brengt ook enorme zorgen met zich mee. En die lijken echt heel erg op de zorgen die je hebt als het niet lukt. Dus ik denk dat het naast elkaar kan. En wel hier. Want ik hoef niet zo nodig in een kijk mij eens een slim kind hebben topic. Nee dank je. Mijn kind is zoals ie is, net als de jouwe. Gewoon lekkere banjers met elk een eigen verhaal. En ze zijn allemaal even prachtig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.